כולם בעיירה של לואי הזדיינו כבר בגיל 16 גג, חלקם אולי 12 או 13 - מה שלואי כינה ׳מושפעים׳.
אך אל תשפטו את הנער, הוא בחיים לא הזדיין, או נגע בעצמו, או ראה משהו כזה.כאשר לואי עדיין לא הזדיין למרות גילו ׳המבוגר׳ - 19 - הוא נשלח לצבא, להיות מתקן טנקים. ואז הוא הכיר שם את הארי, המפקד שלו. ומשם הכל הסתבך.
לואי עדיין לא אונן כמובן, אבל הוא כן היה מדמיין את הארי עושה לו קטעים מיניים שנייל - בחור שהכיר בטירונות - סיפר לו שעושים. וכשהוא היה מדמייין את זה הוא היה נבהל כאשר הוא היה רואה את איברו עומד מבעד לבוקסר, מה שמייצר אוהל במכנסיו.
גם הארי לא חסר לו, הארי שם עיניים על לואי מאז שהוא שובץ לתיקון הטנקים. איך הוא לא היה יכול לשים לב לטווינק שכזה. הארי לא ישקר, הוא היה מציץ בלואי עירום כאשר הוא היה מתקלח. זה לא אשמתו של הארי שהיה חור בקיר.
אך הארי לעומת לואי, כן אונן עליו. הוא לא היה יכול להפסיק לחשוב על הטווינק הזה, והוא ידע שזה אסור בין מפקד לחייל שלו, אך הוא לא יכל להפסיק.
הארי היה קצת בשוק כשזאין סיפר לו שגם לו יש פינטוזים על חייל בקצונה שלו - ליאם או משהו כזה. אז באותו לילה שהם גילו הם אמרו אחד לשני מה הם היו עושים לחיילים שהם רצו.
כאשר היה יום הולדת לחייל של הארי - פטריק, החייל החליט להזמין את כל החיילים ביחידה לוילה שלו - שמסתבר שהייתה רחוקה מהארי רק ב2 רחובות - לחגוג.
הארי הוזמן, כמובן. וגם לואי, כמובן..
**
האוויר הלילי היה קר, הארי חנה את הג'יפ השחור שלו מחוץ לוילה של פטריק. מביט בהמוני האנשים שבבית - ביניהם זיהה כמה מחייליו -.
הוא טרק את דלת המכונית ונעל אותה, נכנס לוילה. הוא הסתובב טיפה בבית, פוגש כמה מחייליו שאמרו לו ׳היי המפקד׳ אך הוא אמר להם שמבחוץ לבסיס הם קוראים לו בשמו.
כאשר הגיעה לרחבת הריקודים, מתיישב בספה שקרובה לאחר שלקח לו משקה והדליק סיגריה מהקופסא שבכיס מכנסו, כמעט כולם כבר היו שיכורים - כולל כמה מחייליו.
הוא סרק את הרחבה עד שנעצר על הטווינק הנמוך - לואי - רוקד כאילו אף אחד לא צופה, טוב, באמת אף אחד לא צפה - חוץ מהארי. ידיו של לואי היו באוויר והוא הזיז את מותניו לפי הקצב של השיר, ראשו היה זרוק לאחור שעיניו עצומות ופיו מחייך חיוך רחב.
לואי התנצל כאשר הוא נתקע בכמה זוגות, עדיין לא שם לב להארי שצפה בו כמו סטוקר. כשנמאס להארי לשבת על הספה הוא כיבה את הסיגריה במאפרה ועשה את דרכו ללואי.
כאשר הוא הגיע הוא הביט בלואי מקרוב, סורק אותו מאחור, את התחת המלא שזז מצד לצד, את קימור המותניים, את הירכיים העבות שהארי רצה לנשק ואת השיער הברונטי הנוצתי.
YOU ARE READING
SEX TIME - larry stylinson
Romanceלחרמנים בלבד 😜.. סוג של ספר וואן שוט, רק של סקס לארי.. בחירתכם אם לקרוא את זה, רק לא לבוא אליי בתלונות! מצטערת אם עשיתי טראומות🫶🏻🫶🏻