-Szóval ki békültél vele - mondja Katie,egy manga ajánlós újságot olvasva az ágyon-Jah. - válaszolja Maya -Kösz amúgy hogy átugorhattam.Anyám már az agyamra ment azzal,hogy aggódik miattam a holnapi meccs miatt.
-No para. - becsukja az újságot és ledobja a földre,majd Maya felé fordul -Szerintem lassítanod kéne.Stephel.
-Mert? - kérdezi értetlen arccal
-Azért mert egyszer már megbántott.Elég durván lejáratott,majd hirtelen lesmárol és mindent az anyjára ken? Ez nekem nem tetszik.
-Abból a karót nyelt nőből kinézem,hogy homofób.És Steph amúgy is rendes.A csókot meg nem bántam.
-Én csak téged féltelek,hogy -
-Most velem vagy vagy ellenem? - vág a barátnője szavába
-Veled - válaszolja sóhajtva Katie és afróba font haját megsimítja.
-Akkor jó. - a szombat délelőttöt Katienél töltötte,majd haza ment ebédelni és lazítani.Kitisztítani a fejét.
Végig Stephen járt az esze.Miért csókolta? Eddig levegőnek nézte,majd veszekedett vele,aztán meg le smárolta.Mégis mi járhat a fejében? Miért csinálja ezt? Annyival könnyebb lenne Maya helyzete,ha nem érezne Stephanie iránt semmit.Ha az a meleg,bizsergető érzés eltűnne a mellkasából amit akkor érez amikor a lánnyal van,akkor simán elküldenék a lányt.Pont most nem kéne hogy kattogjon az agya.A meccsre kell koncentrálnia.Csak arra.Most az a legfontosabb.Holnap a legjobb formáját kell adnia.
-Szia méhecském- kopogás után mosolyogva lép be Maria a lány szobájába -Minden oké? - Maya leveszi fejéről a fejhallgatóját és felül az ágyon
-Szia.Jah - az anyja leül mellé az ágyon
-Biztos? - a nő szemeibe néz.Tekintete lágy,nyugodt.El akarja mondani neki.Hogy van egy lány,aki tetszik neki és megcsókolta,de problémás a dolog.Nem tudja hogy mit tegyen.Tanács kéne neki.De az anyjának nem coming outolt.Lehet hogy meg utálná.Habár nem olyannak ismeri.De manapság már senkit sem ismer igazán. -Maya - kezdi édes hangon - ha van valami problémád amit el szeretnél mondani,akkor mond csak nyugodtan.Én meghallgatlak.Oké? - Maya szemei könnybe lábadtak.Az anyja szó nélkül a karjai közé zárta a lányát.
-Igen - nyögi ki végül.
-Oké - a nő egy nagy puszit nyom az arcára,majd elsétál
————
-Izgulsz a holnap miatt? - írja Stephanie
-Eléggé.Ez elég nagy dolog.Nem szúrhatom el. És te izgulsz? - válaszolja Maya
-Nagyon.Nem akarok csalódást okozni a csapatnak.Se a családnak...
-Ugyan,ügyi leszel !💜 -Stephanie mosolyogva olvassa a Maya-tól kapott üzenetet
YOU ARE READING
A szerelmes focis lány
RomanceMaya Hookey egy gimis lány,aki amerikai focizik. Stephanie Dallas pedig a pompon csapat tagja,és ugyanabba a gimibe jár mint Maya. A két lány hallott már egymásról,de még sosem beszéltek.Hát ez meg fog változni. 🏳️🌈Lány x Lány🏳️🌈 ❗️A könyv tar...