twelve

131 14 11
                                    

Yeji'den
Sonunda o gün gelmişti. Nişanlanıyordum. Hemde yarın. Gerçekten heyecanlıydım. Tören yarın olacaktı. Kıyafetimi bir gün önceden denemeliydim.

"Çok güzel olmuşsun bebeğim" duyduğum sesle irkilmiştim. Oda karanlıktı.

"WonJi sen misin?"

"WonJi mi hemen unuttun mu beni bebeğim" bana sarılan bir gölge görüyordum sadece. Ses tanıdık idi. Ama kim olduğunu anlayamıyordum.

"Oyun mu bu iş! Kimsin sen?"

"Ow kaplan kızdı" Oyun oynuyordu resmen. Kapüşonunu indirdi ve Ryujin? Nasıl olabilir bu? Ölmemiş miydi?

"Ama sen-"

"Ölmedim, ama seni başkasıyla görmek istemezdim"

"4 yıl geçti. Ne bekliyordun? Hala arkandan ağlamamı mı?"

"Sadece-"

"Herkes seni öldü sanıyor, böyle de kalacak. Kimseye sevgilimin bende dahil etrafındaki herkesi kandırdığını söyleyemem." Aklıma ilk gelenleri söylemiştim. Neden nisanimdan bir önceki gün çıkıp geliyordu ki? Arkasından ağladığım 2 yıl neredeydi? Artık ona ihtiyacım yoktu. Arkamı dönüp giderken tekrar konuştu.

"Neden bana bu kadar kötü davranıyorsun?"

"İhtiyacım olduğunda yanımda yoktun. Nişanlanmak üzereyken çıkıp geldin. Ne yapmamı bekliyordun?"

"Hiç ne olduğunu anlatmama izin verdin mi? 4 senedir Tayland'da adam gebertiyordum. Sırf seni öğrenip sana saldırmasınlar diye. Ayrıca seninle onlarca kez iletişim kurdum. Joanne kimdi sanıyorsun!"

Duyduğum cümleyle kanım donmuştu resmen. Joanne gerçekten o muydu? Yoksa yalan mı söylüyordu? "Yalan söylediğini anlamayacak kadar aptal değilim"

"Yalan mı söylüyorum sence? Gitmeden bir gün önce sana yazdım. Tayland'a gittiğimi haber vermek içindi. Sesimi ilk duyduğunda sana çok tanıdık gelmişti. Yalan mı?"

Ama o bunları nereden biliyordu? Gerçekten o Joanne miydi?

Eheheheheh ne güzel bölüm yazdım kaos dolu daha da kaoslu ficler yazcam eheheheheh kudurun

 ℝ𝕖𝕕 𝕃𝕠𝕧𝕖/ 𝑅𝑦𝑒𝑗𝑖Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin