5.

25 6 4
                                    

След като се качих обратно в стаята ни с Дамби заключих. С леко треперещите си ръце, държейки суитчъра на Техьонг, включих осветлението, с което накарах спящата красавица да се размърда леко.

Допрях дрехата до носът си, а скоро цялото ми лице потъна в нея, усещайки аромата му.
След като се насладих достатъчно, поне за сега, направих няколко плахи крачки към леглото, застанах над Дамби и се взрях в нея, в опит да я събудя с телепатия.

След като не се получи, просто изкрещях името й. Тя ме напсува за дето я събудих, но след като й казах, че имаме голям проблем тя скочи от леглото, дръпна ме да седна до нея и потърка очи.



- Казвай, какво става?? Да не падна? Да не ти е зле? Взела съм хапчета. Какво има?

- Всичко е наред. Освен фактът, че горницата на Техьонг остана в мен.

- Моля?! - чак тогава тя забеляза якето му в ръцете ми, след което ме стрелна с шокиран поглед. - Това е много лошо. Много! По-лошо, от колкото си мислиш. Шшшт, говори тихо!

- Добре, добре.

- Слушам!!

- Просто.. Не можах да заспя, отидох на люлката в двора да почета, той явно също не е могъл да заспи и дойде при мен. Поговорихме си много малко, нищо интересно. Човекът е мил, реши, че е студено. И да.. - въздъхнах, облекчена, че си казах всичко.

- Това е сериозно, Ник. Той е обвързан мъж. Какво ще си помисли Бинна?!

- Знам... Просто ми дай телефона му, ще му пиша съобщение да излезе пред стаята тихичко да му върна якето и готово!

- Господи... Не! Нее! Тя му проверява и телефона. Просто скрий якето в гардероба и ще му мислим утре. Спокойно. Ще измислим нещо. Хайдее.

- Добре...




Думите й ми вдъхнаха спокойствието, от което имах нужда. Скрихме якето в гардероба и си легнахме.



***

На следващата сутрин се събудих от Кук, който упорито блъскаше по вратата.
Скокнах от леглото и отворих, търкайки сънено очите си.
Няма смисъл да обяснявам в какво състояние бе косата ми.

Вместо обаче да каже за какво реално блъскаше толкова до сега, той ме огледа от глава до пети и изцъка.



- Как може да се показваш полу гола пред колегата си, не те е срам!

- Моля??



SOS!Where stories live. Discover now