Emma szemszöge:
Miután elviharzottam a társaságból, újra eszembe jutottak JJ szavai.
-Nem érted, hogy nem?? Ez csak a csapatra tartozik, rád nem!-ordított rám JJ, mire rendesen megijedtem.-Majd elmondjuk, ha annyira akarnánk! De nagy az esélye, hogy erről soha nem fogsz tudni!-közölte kíméletlenül, én pedig döbbendten hallgattam.
A gondolataim elterelés miatt, elmentem a kisboltba, venni valamit. Nem vettem túl sok mindent, csak chipset, egy kis csokit, és üdítőt. Szerintem ma ilyen otthon ülős szomorú, lány estét tartok, egyedül. Hisz úgysem, vagyok a csapat tagja, nem?Hazaérve, felmentem a szobámba, és bezárkóztam. Ledőltem az ágyra, és nekiláttam a zabánaaak. Miközben továbbra is totál el voltam keseredve, benyomtam a Netflixet, hátha feldob majd.
Egyszer csak rezgett a telefonom, és összeráncolt szemöldökkel olvastam el Kie nevét.
-Szia?-köszöntem bele kissé furán.-Este tizenegy óra.
-Tudom, de szükségem van a legjobb barátomra-hallottam a kétségbeesett hangját.
-Az neked nem Sarah?-kérdeztem.
-Ő is, de te is-szólt.
-Huhh, oké, miben segítsek így hajnalban?-kérdeztem unottan.-Az aranyról van szó? Jaa igen, hogy nem avatattok bele, ami nem is baj, hisz a többiek csak egy napja ismernek, de a barátodnak nem kellett volna leordítani attól még a fejemet-kezdtem bele.
-A barátomra gondolsz? Már nem a barátom-mondta hirtelen, mire szavai hallatán majd kiesett a szemem.
-JJ szakított velem, mert ki volt rám akadva, hogy elszóltam magam az aranyról...-mesélte.
-Basszus, nem kellett volna elmennem a buliba! Ez az egész miattam van! Ha nem vagyok ott, akkor te simán megkérdezhetnéd John B-t az aranyról, nem tudod magad előttem elszólni-sajnálkoztam.
-Hülye vagy? Gondolkodnom kellett volna. Dehogy a te hibád-vígasztalt.-Mondd, hogy hozzam helyre?
-Mit?
-Vajon? Ami JJ és köztem történt.
-Próbálj meg beszélni vele holnap reggel-tanácsoltam.
-Na én is idáig jutottam-dünnyögte, és láttam magam előtt Kie-t, ahogy a szemét forgatja.
-Figyu, akkor holnap kitárgyaljuk, oké?
-Nem, holnap nem jó, a szüleimnek segíteni kell az étteremben-sóhajtotta Kie.
-Akkor holnap után?
-Mindegy is, majd kitalálok valamit-zárta le a beszélgetést, majd letette.Tehetetlenül megcsóváltam a fejem, majd elmentem aludni.
Másnap reggel deldobódva keltem fel, majd mikor eszembe jutott a tegnap este, rögtön lehervadt a mosoly az arcomról. Sóhajtva neki kezdtem a napnak. Anya, apa és Noah elmentek pár napra egy apartmanba nyaralni (én nem akartam menni, így nem mentem, hehe, most az egész ház az enyém), így egyedül voltam otthon. Megágyaztam, majd át is vettem egy toppot, és egy rövidnadrágot. Tipikus nyári outfit. A szokásos fürdőszobai teendőimet is elvégeztem, majd neki láttam egy kicsit takarítani. Nagyon nem volt mit, viszont semmi dolgom nem volt, és unatkoztam, úgyhogy elővettem a porszívót, mert porszívózni amúgy is kellett, majd nekiláttam a házimunkának.
Pont akkor fejeztem be a porszívózást, amikor valaki csengetett. Összeráncolt szemöldökkel léptem az ajtóhoz, hogy vajon ki lehet az, majd kinyitottam.
-Szia-köszönt halkan JJ.
-Miért vagy itt?-kérdeztem kissé flegmán.
-Bejöhetek?-hagyta figyelmen kívül a kérdésem.
-Gyere-engedtem be, majd felé fordultam.-Szóval?
-Csak bocsánatot szerettem volna kérni a tegnapi miatt-hajtotta le a fejét.
-Ne én legyek a fontos, helyette hozd helyre Kie-vel a kapcsolatotokat-mondtam.
-Honnan tudsz te a szakításunkról?-kérdezte furán.
-Kie mondta. És sajnálom. Ezért kéne kibékülnötök! Remek páros vagytok! Vagy voltatok-rágtam a szám szélét.
-Kösz a tanácsot, de veled is kéne békét kötni, nem?-nézett rám.
-Most ne engem helyezz előtérbe, hanem a barátnődet! Vegyük úgy, hogy megbocsátok neked, oké? A probléma egyik része lerendezve-intéztem el ennyivel.
-Akkor biztos nem haragszol? Mindent, amint mondtam, csak idegességből tettem-vallotta be.
-Akkor azokat valójában már rég kiakartad mondani.
-Ne csináld már-nézett rám könyörgően.
-Oké, hagyjuk, vita lezárva. Béke?-kérdeztem.
-Béke-mosolyodott el, majd hirtelen megölelt, amit zavartan viszonoztam.-És tényleg sajnálom!-mondta bűnbánóan.
-Felejtsük el, oké?
-Oké-mosolygott mint vadalma.
-De miért is szakítottatok?-kérdeztem.
-Kie ezt nem mondta neked?
-Nem-ingattam a fejem.
-Elszállt a fejem, és túlreagáltam a dolgot, dühös voltam rá, amiért elszólta magát egy olyan dologról, ami még egyenlőre nem tartozik rád... Meg amúgy sem volt már a kapcsolatunk igazi-vallotta be.
-Akkor is helyre kell hozni-kerestem rögtön megoldást.
-Szeretem, hogy mindig másokon akarsz segíteni-mosolyodott el.
-Alap-vontam vállat.
-Akkor mi a terv?-kérdezte.
-Lepd meg valamivel Kie-t! Menj el hozzá egy csokor virággal egy elegáns öltönyben, és hívd el vacsizni, de persze előtte kérj bocsánatot a viselkedésedért, majd remélhetőleg már újra párként fogtok elmenni arra a romantikus vacsira!-vázoltam fel vigyorogva.
-Ez tök jó ötlet! Köszönöm Emma-ölelt meg szorosan, mire a vállába fúrtam a fejem.
-Majd szólok, hogy mi lett a vége-lépett el tőlem, majd az ajtóhoz ment, és elköszönt.
-Szia Emma, és örülök, hogy kibékültünk.
-Szia, én is!
Mikor elment, nagyot sóhajtottam, majd folytattam a takarítást. Akartam, hogy JJ és Kiara között megoldódjanak a dolgok, de azért szívesen megsimertem volna jobban JJ-t, hogy tényleg barátok legyünk...Este kilenc körül a kanapén voltam, amikor jött is egy videóhívás Kie-től, amit fel is vettem.
-Sziaa Emma! Nem hiszed el, de JJ eljött hozzám, adott egy csokor rózsát, elmondta mennyire sajnálja amit tett, és valójában szeret engem, és elhívott vacsizni!!-mesélte vigyorogva.
-Tényleg? Mesélj!-tettem úgy, mint akinek semmi köze nincs az egészhez. Nem kell tudnia Kie-nek, hogy segítettem picit nekik, hogy ezek szerint megoldódjanak a dolgok.
-Nos mivel nem tettem magam túl rajta, és egy nap után nem is lehet, rögtön megbocsátottam neki, és össze is jöttünk újra, majd utána mentünk el az étterembe!-regélte boldogan.
-De cukiii!-örültem őszintén. Szinte.
-Bocsi, hogy csak így felhívtalak, de el kellett újságolnom ezt-vigyorgott megállás nélkül a barátnőm.
-Ugyan, hisz örülök nektek!-mosolyodtam el.JJ szemszöge:
Végre összejöttem újra Kiarával! Emma terve bevált! Hát igen, Emma... Még csak két napja ismerem, de már kedvelem. De persze barátilag, hisz Kie a barátnőm, akivel végre sikerült kibékülni.
Másnap találkoztam John B-val és Pope-al, majd elmondtam nekik, mi történt.
-Végre minden rendben van, és újra megvan a gerle pár!-kiálltotta John B.
-Haver, van fülem-mondta Pope.
-Reméltem is, hogy van-mondta John B, mire felnevettünk.
-Rendes volt Emmától, hogy segített nektek-mondta John B.
-Igen-mosolyodtam el halványan.
YOU ARE READING
Outer Banks-Váratlan változások (FF)
FanfictionEmma Stilton, a nyár elején Outer Banks-be költözik a családjával. Így Emmának maga mögött kell hagynia a régi barátait, de helyette szerezhet újakat, sőt talán még jobbakat is immáron. Emma ekkor felfedezi a Flúgosok és a Snecik közötti feszültsége...