ÖG-1

15 2 2
                                    


Bir insan doğduğu andan itibaren herşeyini kaybeder mi?edermiş,ettim ailem öldü zalim bir ailenin elinde büyüdüm,zamanla değil zamanın içinde büyümüşüm hem de 9 yaşında,zamanın değerini bilmenize gerek yok zaman bir şekilde geçiyor (birşeyi kazanmak almak uğruna onca şey kaybettiriyor) işte geçerken birşey alıyor o birşey dediğin neler götürüyor en çok da zaman bana acımamış benliğim gitmiş,bitmiş.....

Ben PEYDA YENGİ
Size önemli birşeyden bahsedeceğim hemen geçmeyin ben doğduğumdan 3-5 dakika sonrası annem öldü babam beni hiç göremedi onlar annemle evlenecği gün anneannem ayırıyor olay şöyle:annemin yaşadığı yer küçük bir köy ve burada bilinen en imkansız aşkı annem Aysima babam ardıç anneannem ve babannem hiç izin vermiyor iki tarafta buna karşı geçmişte aralarında yaşanmış bir husumetten dolayı ve bu kavga bunu çocuklarının mutluluğuna engel olarak yansıtıyorlar annem avukat 21 yaşında babam ardıç öğrtemen 21 yaşında yaklaşık 10 yıl boyunca gizli gizli buluşuyorlar kaç yaşında olurlar ise olsun köyde ki herkes tanırmış onları akrabaları da çokmuş annemin zorla evlendirileceğinden 1 gün önce babam kaçırıyor tabi annem hamile ve Corona dönemleri çok zor bir şekilde nikah kıyılıyor.Ertesi sabah kısıtlı bir şekilde sokağa çıkma yasağı geliyor annem ve babamın oturdukları apartmanlar karşılıklı (köy desemde ilçe ama bildiğiniz köy gibi toz toprak) ve bu karantina 6 ay sonra biteceği haberi ileri sürüyorlar yani corona'nın değilde kisitlanma ortadan kalkacagi söyleniyor o 6 aylık süreçte hergün annem ve babam birbirlerini görmek için balkona çıkıyorlar 5.ayda şöyle birşey oluyor anneannem hastaneye gidiyor durumu ağır dayım götürüyor, annem yanlız annem balkona çıkıyor ama babam yok annem ara ara çıkıyor hiç yok o zamanlar annemin elinden telefonunu almışlar annem evde tek ve hafta içinde şöyle bir döngü oluyor birgün annem çıkıyor babam yok ertesi gün babam çıkıyor annem yok 2-3 günde bu döngü en son annemin beni evde doğurması babam ne olduğunu bilmiyorum ama yeni başlangıçlar çok şey götürürmüş oysa benim herşeyimi götürdü....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 04, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ölüm GüncesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin