Biraz sohbet ettik. Daha sonra şatonun büyük balkonlarının birisine gittik . Ona özel ıhlamurumdan yaptırdım . Aslında ıhlamurun bir özelliği yoktu ama özel denince insanların beyni farklıymış gibi davranıyordu . Neden yalan söylüyordum bilmiyorum . Galiba insanların da yalanıma eşlik etmesi güzeldi .
Sohbet ederken laf arasında " beğendin mi ? " dedim . Bana neyden bahsettiğimi anlamamış bakışlar attı . Bende cevap olarak " ıhlamuru beğendin mi ? " dedim oda ıhlamura bakış atıp bana " bunun tadı normal ıhlamur yani değişiklik yok gibi " dedi . Ama beyninin yalanıma eşlik etmesi lazımdı Alvin BEYİNSİZ MİSİNNNN YALANIMA EŞLİK ETSENE
Birşey olmamış gibi daha fazla yalan söylemeden " evet tadında birşey yoktu ve bunu fark eden ilk ve tek kişi sensin . Herneyse şey Alex seni ne ile tehdit etmişti hiç bahsetmedin " dedim .
İlk önce bana bakan gözleri yere baktı daha sonrada balkonun manzarasına . " Hani senin yanında kurt vardı ya "
" Şiva mı ? " " Evet . Benim de Zümrüt adında bir atım vardı gözleri zümrüt yeşili , tüyleri simsiyahtı ... Malesef birgün bir savaştan sonra hastalandı . Alex'i o savaştan iki gün sonra Zümrütün odasında gördüm kılıcının ucuna ilk defa gödüğüm bir bitkiyi bağlamış şaşkın bir şekilde bana bakıyordu ben orada ne yaptığını nereden hangi krallıktan geldiğini sordum o ise değişik bir dilde birşeyler söyledi daha sonra ise kılıcını bana doğrulttu arka odadan kaçtı onu yakalıyamazdım yaralanmıştım . Alex gittikten bir saat sonra Zümrüt öldü ... "
dedi ." Üzgünüm ama Alex oradayken Zümrüt yaşıyormuş yani o zaman Alex'in suçu değil " dedim . O hemen bana karşı çıktı ve bana " bak bizim krallığımız daha önceden büyüler yüzünden çok fazla şey yaşadı ve Alex'in başka bir dilde konulması daha sonradan kılıcının üstündeki o bitki şimdi anladın mı ? " dedi .
" Büyülere inanıyor musunuz ? Hahh şimdi siz kızıl saçlı insanlara da cadı felan diyorsunuzdur " dedim . Alvin bana değişik bir bakış attı daha sonra " Gwen sen olayı bambaşka bir şekilde anlamışsın ayrıca sen bu durumda bile Alex'i savunuyorsun " dedi .
" Sen ve krallığın büyü saçmalığına inanıyor musunuz saçmalık ! " diye bağırdım . Alvin " Gwen şuan çok saçma davranıyorsun gerçekten inanamıyorum sana kusura bakma ama daha fazla burada kalamayacağım " dedi ve gitti .
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••UMARIM Kİ BU BÖLÜMÜ BEĞENMİŞSİNİZDİR AÇIKÇASI AKLIMA HİÇBİRŞEY GELMİYOR BU YÜZDEN BÖLÜMDE SAÇMALAMIŞ OLABİLİRİM KUSURA BAKMAYIN BÖLÜM 354 KELİME SÜRDÜ BİR ⭐ VERSENİZ HİÇ FENA OLMAZ BİR SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞÜRÜZ 💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Krallıklara Karşı
AventuraDÜNYADA BİRÇOK KRALLIK VARDI AMA BUNLAR 2YE AYRILIRDI SAVAŞÇILAR VE KRALLAR / KRALİÇELER GWEN EN GÜÇLÜ SAVAŞÇILARDAN BİRİSİYDİ ALVİN İSE SAVAŞIN S HARFİNİ BİLE SEVMEYEN GÜÇLÜ BİR PRENSTİ