6

471 41 20
                                    

İyi okumalar 💗

Jeon jungkook

Taehyung aniden çenemi kendisine çevirip yavaşça yaklaşmaya başladı. O sırada bende geri geriliyordum. Artık arkamda gerilecek yer kalmadığını anladığında tam beni öpmek için yaklaşıcaktı ki kapı çalmıştı.

"Sikeyim bu saatte kim gelir ki?" Dedi sesi kızgın çıkarcasına. Hemen üzerimden kalkıp kapıyı açmaya gitti. Kapıyı açtıktan sonra karşısına orta yaşlarda kadın ve adam duruyordu. "Hoş geldiniz anne ve baba" dedi sesi ince çıkmıştı. " Hoş bulduk evladım seni tek evde zannediyordum ama misafirin varmış galiba" dedi annesi. " Evet kendisi jungkook, hadi tanıt kendini jeon" dedi taehyung beni öne sürükleyerek. "M-merhaba efendim b-ben jeon jungkook" dedim heyecandan. " Memnun oldum jungkook çok tatlı biriymişsin tam bizim oğlana layıksın biliyor musun?" Dedi. " Hayatım çocuğu rahat bıraksan biraz hm?, Hem biz buraya oturmaya geldik ayakta dikilmeye değil" dedi babam.

Herkes koltuğa otururken birden taehyung konuştu."anne baba siz burda oturun bizde size birşeyler hazırlayalım olur mu?" Dedi. " Olur çocuğum vallahi elinden yemek yemeği özlemişim" dedi annem babama bakarak. Taehyung kalkıp mutfağa ilerlerken bende arkasından gittim.

Taehyung yiyeceklerin hazırlarken bende içecekleri hallediyordum. Dolaptan bardak alıp tezgaha koyup önüme dönecektim ki taehyung ile burun buruna geldik.

"Kapı çaldı diye öpemedim seni. Şimdi öpebilirim değil mi?" Dedi bana doğru yaklaşırken. " Taehyung dur annenler içerid-" sözümü kesip dudağıma yapıştı. Hemen üst dudağımı emerken ben donup kalmıştım. Tanrım beni öpüyordu. Burası sıcak mı olmaya başladı yoksa ben mi yanıyordum bilemiyordum.hemen dudaklarımın içine dilini soktu. O beni öperken kafamın içi buğulanmıştı. Kısa bir süre dönüp kalsam da bende dudaklarına geri dönüş yaptım. Onun gibi bende onun alt dudağını emdim.

Dudaklarımızı ayırırken nefes nefese kalmıştık. " Tanrım jeon dudakların muhteşem ve bu güzel dudakları sadece benim öpebilmem ayrı bı güzel" dedi. utancımdan konuşamamıştım. Bu his çok ağırdı ve ve daha çok istiyordum. "Annemleri daha fazla bekletmesek iyi olur hadi götürelim" dedi gülerek.

Amacı neydi bilmiyorum ama ondan intikam alıcaktım. Tam öpmemi bitiremeden ayırmıştı dudaklarımızı. Hazırladığımız içecekleri ve yiyecekleri masaya koyduk. " Efendim b-ben müsaadenizle gitmek zorundayım ailem bekliyor da" dedim. " Jungkook evladım yiyip gitseydin" dedi bay kim. " Sizi daha fazla rahatsız etmeyeyim teşekkür ederim iyi akşamlar" diyip evden çıktım. O sırada taehyung arkamdan sesleniyordu."iyi geceler öpücüğü yokmu?" Dedi gülerek. " Yok sana öpücük. Öpmeyi bırakmasaydın öperdim ama bıraktın" dedim. " Ama bebeğim annemler içerideydi ve bekletmek istemedim. Bı gün telafi edeceğim olur mu bebeğim?" Dedi. " Bakarız teyung" dedim ve dudağına küçük öpücük bırakıp koştum durağa doğru.

Şaşkınlıkla öyle kalınca hemen yanıma geldi. " Bebeğim hava soğuk gel ben seni evine bırakırım" dedi. " Tamam teyung" dedim sevinerek.

Hemen arabasına binip kemerini bağladım. Oda hemen binip kemerini bağlamıştı. Yol boyu konuşamamıştık. O sırada radyodan müzik çalıyordu.

Müziğin melodisi kulağıma tanıdık gelmişti. Hary styles'in as it was şarkısıydı bu. Taehyung duymayacağı şekilde söyledim şarkıyı. "Müzik seviyoruz galiba hmm?" Dedi. " E-evet seviyorum özellikle haryy styles şarkılarını seviyorum" dedim. O sırada yaklaşıp yanağıma dudağını bastırdı. Suratım alev alırken kendime gelmeye çalıştım ama taehyung'un yanında zordu. O sırada karşıma tanıdık bir ev gelmişti. Tanrım ne ara gelmiştik ki eve. Arabayı durdurup tam inecekken taehyung konuştu. " Görüşürüz öpücüğü yok mu hmm?" Dedi sesi sorgularcasına. Yanağına öpücük kondurup inecektim ki taehyung kolumu tutup ona dönmemi sağladı.

"Bebeğim yanaktan bahsetmemiştim" dedi. Tanrım resmen öpücük meraklısıydı. Hemen dudağından öpüp indim arabadan. Evin kapısına ilerledim ve kapıyı çaldım. İçeri girdim ama ben içeri girene kadar taehyung gitmemişti. Pencereden dışarı bakarken gittiğini gördüm. Önüme dönüp annemlere selam verip odama çıktım.

Bugün çok güzel bir gündü ve telefonum birden titremişti

5ot😎

Jin
Lağn jungkook nereleydin bugün????

Hoseok
Hiç mesaj da yazmıyorsun hayırdır karşim?

Jimin
Jungkookcum nerdesin cnm seni merak ettim

Namjoon
Arkadaşlar sakin olun. jungkook da bir insan hani oda dışarı çıkıp gezebilir,yazmayabilir.

Jungkook
Ö-özür dilerim çocuklar
Bugün evde değildim de o yüzden mesaj atamadım

Jimin
Önemli değil jungkookcum ama bizi de bilgilendir canım merak ederiz sonra

Hoseok
Jungkook bizden habersiz dışarı mı çıktın?🧐 Vay vay boş bırakıldık desenize

Namjoon
Takma sen hobiyi ne yaptın bakalım bugün??

Jungkook
|Taehyung ile film izledik
|O beni öpecekti
|Annesi ve babası geldi
|Öpemedi diye öptü beni
|Çwk güzeldi
|Agagaga

Jin
Jungkook ne yazıp siliyorsun bakim??

Hobi
Kesin bu birşeyler yaptı anlatmıyor kesinnnnn

Jimin
Amaaan çocuğun üzerine gitmeyin uleyn ister anlatır ister anlatmaz ona kalmış birşey


Namjoon
Jimin haklı isterse anlatır neyse sizinle uğraşamayacağım. Hadi yatıp zıbarın.


Jin
İyi geceler aşk namum 💗

Namjoon
İyi geceler balım 💓


Jimin
Good night namjoon


Hoseok
Good night namjoon


Jungkook
İyi geceler arkadaşlar. Yarın size anlatırım bu olayı haberiniz olsun {Namjoon,Jin,hobi,Jimin tarafından görüldü}





Kötü oldu ama neyse bir dahaki bölümde görüşürüz 💓💓

(Yorum yapmayı ve oy kullanmayı unutmayın ha minik tavşanlar sizi seviyoreee💓)

Oh Darling | TkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin