Adsız Bölüm 3

160 13 0
                                    

Gelen mesajı okuduğumda neye uğradığımı şaşırmıştım.Nasıl olurda Deniz'den şüphelendiğimi bilebilir ki düşündüm.Belli ki her adımımı izliyor.Peki işte asıl soru benden ne istiyor bunları neden bana yazıp yolluyor?Aahh kahretsin o gün sıramdaki notumu bulduğum gün kimseye sormamıştım.Peki ya sormalı mıydım kii?Ben yine bu düşüncelere dalmışken telefonuma bir mesaj daha geldi göğüs kafesim sıkışmaya başlamıştı yine ondan mı acaba korkusuyla istemeyerekten mesajı açtım.Mesajda "PENCEREYE ÇIK." yazıyordu ve özel numaradan değildi.Merakla pencereye gittim.Kendimi göstermemeye özen göstermeye çalışıyordum ki bir mesaj sesi daha geldi,hemen mesajı açıp okuduğumda "Sen görmediğimimi sanıyorsun Kumsal?" yazıyordu.Gidip baktığımda onun deniz olduğunu gördüğümde o an yerin dibine girmek istedim lanet olsun yine rezil olmuştum.Utana sıkıla pencereyi açtım ve ters ters bakıp "Ne var ne istiyorsun!?" dedim.Ama bunu derken de bir yandan da üç buçuk atıyordum.Çünkü en son bana yaklaştığında ona bidaha böyle çıkışmamamı söylemişti.Ben ise onu dinlememiş aynı Cenk gibi ona kafa tutmuştum.Ona söylediğim bu cümleden sonra sinirlendiğini ellerinin yumruk olduğunu gördüğümde anlamıştım.İşte şimdi bitmiştim.Acaba bana ne yapıcaktı?Ellere kuvvet diyip dövecek miydi,kırbaçlıycak mıydı,oda olmadı en büyük işkencelerden biri olan  bi keçi getirip ayaklarımı yalatarak beni çatlatıp öldüredebilir.Ne kadar çok saçmaladağımı Deniz'in yanımda olduğunu hissettiğimde fark ettim.O kadar çok dalmışımki ne ara buraya çıktığını bile bilmiyorum.Ona döndüğümde bana öfkeyle baktığını görmüştüm ki bu benim yutkunmama neden olmuştu ve en önemlisi cidden işim bu sefer bitmişti.Şimde ben ne bok yiyecektim acaba çok merak ediyorum.Tam yanından geçip ondan uzaklaşacakken bi anda beni kolumdan tuttu ve duvarla kaslı vücudu arasında beni sıkıştırdı.İçim bir yandan huzur  dolarken bir yandan da korkuyla dolmuştum.Öfkeli olduğunu nefes alışverişlerinden ve vücudunun ne kadar gergin olmasından en önemliside o muhteşem olan güzel gözlerinden görebiliyordum.Şimdi farkettimde cidden gözleri çok güzel koyu bir rengi var.Ama o kadar karanlık ki içinde kaybolursunuz.Ben bu düşenceler içindeyken "Artık beni izlemeyi kes!"diyen Deniz sayesinde kendime gelmiştim.Has...... yine rezil olsum off lanet olsun.Neyse belli etmeden "Saçmalama seni izlediğim falan yok." Diye geçiştirsemde bana inanmamıştı ve piç smile yaparak karşılık vermişti.Şu anda o kadar heycanlanmıştım ki, sebebini hatta şu anda ne yaptığımı bile bilmiyordum.Deniz ile o kadar yakındık ki şu anda,akıllıca bile düşünemiyordum.Ama içimden bi ses iyi şeyler olmayacağını söylüyordu.

(DENİZ'İN AĞZINDAN)

Kumsal yine bana sert çıkışmıştı.Yine kendimi sakin tutmayı başarabilmiştim.Bunu neden yaptığımı bilmiyorum ama ona kıyamıyordum.Nedenini bilmiyordum.Onu diğer kaşarlar gibi görmüyordum.Onların takımına sokamıyordum.O kadar derin düşüncelere dalmıştı ki yanına ne zaman çıktığını bile bilmiyordu.Yanında olduğumu fark ettiğinde korktuğunu görmüştüm.Tam yanımdan geçecekken bi hamlede onu duvarla arama aldım.Yine öyle düşünceler dalmıştı ki beni izlediğini bile bilmiyordu.Tabi ben bunu söyleyince de kıvırmaya çalıştı ama pek beceremedi.O kadar güzeldi,o kadar güzel gülüyordu , o kadar güzel bakıyordu ki kıyamamak elde değildi.Eğer diğer orospulardan biri olsaydı şu anda onu çok fena yapmıştım.Annesinden emdiği sütü burnundan getirmiştim.Ama Kumsala yapamıyordum.Kıyamıyordum ona.Yoksa ben yoo hayır.Ben kimseyi sevemem.Bunu Selmama yapamam.Selmamı iki yıl önce kaybetmiştim.İntihar etmişti.İntihar etmesinin sebebini bana bıraktığı mektupta okumuştum.Mektubunda şunlar yazıyordu hiç unutmadığım sözler.İçimi yakan gerçek..."Sevdiğim;biliyorum bana çok kızıyordun şimdi neden beni bıraktın diye ama ben sana göre değilim.Bizim seninle ne çok hayallerimiz vardı.Ama biz bunları gerçekleştiremiyecez ve bu bana çok acı veriyo,zorundayım...Deniz bunu yapamazdım bu utançla yaşayamazdım,sana,bana,bize yapamazdım bunu.Deniz bana tecavüz ettiler.Sana bunu yazarken bile o kadar çok zorlanıyorum ki.Çok utanıyorum,artık ben senin değilim sevgili ben buna daha fazla dayanamıycam seni çok seviyorum lütfen bunu unutma.Yalvarırım beni affet.HOŞÇAKAL SEVGİLİM..."    Kumsalın elini yanağımda hissetiğimde bi anda onu ittim.Duvara çarptığı için inlemişti.Kahretsin ağlıyordu evet ağlıyordu.Ne yapıcağımı bilmediğim için hemen çekip gittim ordan.Onu öylece bırakarak.

(KUMSAL'IN AĞZINDAN)

Bana söyleyene bak.Asıl kendisi beni izliyor bide bana diyor.Öküz ya ne olacak.Bir dakika ya .Yok artık!!!!!Deniz ağlıyor mu şu anda yok artık.Ben ne yapacağımı bilemedim ve bi anda elim yanağına gitti ve akan göz yaşını sildi.Bunu fark edince beni bir anda duvara iktirdi.Yine canım yanmıştı ve bu yüzden inlemiştim.Kendini benden uzaklaştırınca istemsizce tuttuğum gözyaşlarımı serbest bıraktım.Beni bu şekilde gördü,buna rağmen pencereden atladı ve arabasına binip gazı kökledi.Ben ise olduğum yere düşmüş hıçkırarak ağlıyordum.En sonunda dayanamadım ve kendimi yatağa attım.Bana neden bunları yaptığını düşünürken telefonu mesaj geldi.İstemesemde merakıma yenik düşüp telefonu elime aldım ve mesajı açtım.Kahretsin yine özel numara!

 "BU SANA YAKIŞMADI KUMSAL.EĞER BABAN BUNU DUYSAYDI SANA KIRILIRDI!"


SELAM YENİ BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM.BELKİ HAFTAYA KADAR YB YAYIMLAMAM ÇÜNKÜ ÜÇ DÖRT BÖLÜM YAZIP YAYIMLIYCAM.HABERİNİZ OLSUNN...DİĞER Bİ YB GÖRÜŞMEK ÜZEREE....


Çeteye Gelen KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin