Alışveriş Merkezinde gezerken Batu hala kolumu çekiştirerek peşinden sürüklüyordu. "Biraz nazik davransana kızım ben" dedim yüksek bi ses tonuyla. Çevredekiler bön bön baktı o sırada. "Güneş mankenlere bakmakla geçiniyorsun anca. İnsan bişey beğenir ya. Yok şunun burası böyle, yok bunun şurası şöyle. Hiç mi içinde heves yok kızım. " Tabi kolumu bırakır mı hiç öküz. Bi tane mağazaya girdik, baya büyük ve gösterişli elbiseler vardı.Batu'nun gittiği yerler kötü olur mu ? Hayır tabikide.
"Cadı bak burdan bişey beğenmek zorundasın çünkü gerçekten sıkıldım. Şurda bekliyorum seni hadi." Kıyafetlere bakarken tabikide ilk fiyatına bakıyordum. Yanımda bunları alacak kadar param yoktu . Neyse ki annemin verdiği kredi kartı yanımdaydı. Tabi limiti bittiyse sıçtığımın kanıtıdır. Gezerken beyaz taşlı, çokta kısa olmayan bir elbise gözüme çarptı . Hemen bedenini alıp denedim. Ve gerçekten sanki benim üzerime göre yapılmış gibiydi.
Omzuma değen elle irkildim " Yakıştı cadı görünümlü meleğim" dedi 32 dişini göstererek Batu. Utanmıştım yüzümü kızartmayı çok seviyor galiba bu huysuz. "Hadi üstünü giy dışarda bekliyorum seni." Der demez " Emrin olur beyfendi" diyip, kabine geri gidip değiştirdim. Ödemeyi yapacakken "Batuhan Bey ödedi zaten hanfendi." Deyip kasiyerdeki kız gülümseyip poşeti uzattı. Deli edecek bu Batu beni ya. Benim olan kıyafeti ben alırım sanane. Dışarı çıkıp ağzımı açacakken "Ayakkabını da alalım cadı." Deyip kolumdan tuttuğu gibi yan mağazaya girip işimizi hallettik. Tabi ben susar mıyım şimdi ? "Batu benim param vardı zaten. (param yoktu tabikide ben duygu sömürüsü yapıyorum şuan bi sn djsfds) Böyle yapman gerekmiyor."
Dedim dişlerimin arasından. " Bak cadı ben varken yanımda hiç bir kıza para harcatmam biliyorsun ?) bu sefer yüzündeki tatlılık gitmiş gergin bi yüz ifadesiyle söyledi, gözlerinin rengi dahada keskin olmuştu. Ah şu erkekler yok mu. Tabi ortamı dahada germek istemediğim için yüzümü asıp başımı salladım. Hep susuyorum zaten nereye kadar böyle gidecekse artık.Eliyle çenemden tutup ona bakmamı istedi. "Bak Güneş ben seni üzmek istemiyorum. Bu hayatımdaki en değerli insanlardan birisin. Ve bunu bile bile böyle yapma lütfen ." Deyip bana sarıldı. Hayvan nasılda sıkı sarılıyor ya. Tabi gözlerim dolmuştu ama gülümsemeye çalıştım. "Beni öldürmek mi istiyorsun nefes alamıycam birazdan Batu ." Dedim. "Ne kadar çok cırlıyorsun kız değil mi hepiniz aynısınız." deyip kolunu omzuma attı. Sonra arabaya doğru gittik.
Arabada sevdiğim şarkılardan birini açıp mırıldanmaya başladım. Gökhan Türkmen-Kalbim
Şimdi yalnızlıktan sonra
Kaybolanları hatırla
Kimdi ağlatan hayalerinin tam yanında
"Poyraz çok yakışıklı çocuk dimi?" Sorusuyla Batu'ya baktım. "Ya Batu sanane?" Deyip gülerek omzuna vurdum. "Dur kızım kaza mı yaptıracaksın sen bana." Dedi sırıtarak. "Karizman yerle bir olur dimi Batuhan Korhanlı ?" Dedim. "Tabi kızım onu mu istiyorsun?" Dedi gülerek. Evime ne çabuk gelmiştik. Batuya bugün için teşekkür edip eve gittim. Giderken kornayı çaldı bide ukala ya. :D
Annem işten gelmemişti hala. Yukarıya çıkıp poşetleri dolabımın önüne koydum. Rahat bişeyler giyip saçımıda ev topuzu yaptım kız halleri işte. :333
Acıkmış olmalıydım ki midemden bizimle ilgilen artık Güneş diye sesler geliyordu. Hatice ablanın yaptığı yemeklerden tatmak için mutfağa gittim. Imm mis gibi börek kokusu kapının girişinde sarmıştı etrafı. Hatice ablanın yanına gidip yanağına öpücük kondurdum. "Güneş bu ne mutluluk kız sakin ol." Deyip kıkırdadı. "Börekleri görünce napıyım Hatice abla biliyorsun zaafımı." Dedim ve Hatice ablanın önüme koyduğu börek ve portakal suyunu bi güzel yedim içtim. Aç gözlülüğün simgesiyim evet. Djdjdjd
Yukarıya tekrar çıkıp yatağımın üzerine uzandım. Odamın kapısı çalındı. Şaşırmıştım bizim evde öyle görgü kuralları yoktu. Direk hayvan gibi odaya daldıkları için. "Gir" dedim. Aysima odamda masum tavrını takınmış göz gezdiriyordu. "Ne var Aysima niye geldin?" Dedim ciddi ses tonumla.
AYSİMA'NIN AĞZINDAN;
Efe beni arayıp buluşmamız gerektiğini söylemişti. Ama annem geçen hafta eve 11'de geldiğim için 3 hafta ev cezası vermişti. Sadece ablamla ya da okula gideceğim zaman dışarı çıkma izinim vardı. Bu evdeki kurallardan bıktım offf. O yüzden muşmula suratlı ablamın yanına gidip Efe'yle buluşmamız için bişeyler yapmam lazımdı. Bende bütün gururumu kırıp odasına gitmeye karar verdim.
GÜNEŞ'İN AĞZINDAN;
"Ne demek Efe'yle buluşcam Aysima. Annemi bilmiyormuş gibi yapma Allah aşkına. Ömür boyu ev cezası mı istiyor canın?" Dedim sesimi yükselterek. "Abla sadece okulda etüt varmış gelirmiş de tamam mı o iş bende." Dedi. Ağzının ortasına geçirmek için can atmıyor değildim ama yapmadım tabikide. " Neyse tamam ne bok yiyorsan ye AYSİMA." Dedim aynı tavırla, teşekkür edip çıktı.
Sinir katsayılarım çoktan artmıştı. Bunun benim kardeşim olduğuna inanmıyorum tavırlara bak ya. Bir saat oldu ve hala ortada yoktu ve annem eve geldi gerçekten süper voovvo.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURTARILIŞ
Teen FictionÖlmek istediğini söylersin ama gerçekte sadece kurtarılmak istersin. ★ Çok mutsuz olduğun zamanlar, bir daha mutlu olamayacakmış gibi düşündüğün günlerde geçecek. ★ Hayat savaşında tek olsakta mutluluk habersiz ayaklarına gelecek.