"Seni kesinlikle benim yapacağım"

759 56 119
                                    


Y/N'nin Bakış Açısı

Gözlerimi açtığımda kendimi yatakta buldum.Yaşananlar aklıma geldiğinde kaşlarımı çattım.Yataktan kalkmaya çalıştım fakat nafile.Hareket ettikçe canım yanıyordu.Biraz daha gayret ederek oturma pozisyonuna geldim.Ayaklarımı yere indirip kalkamaya hazırlanıyordum ki bir çift el beni yatağa geri itti.

"Ayağa kalkmamalısın"

Konuşan kişiyi görmek için doğrulduğunda Muzan'ı gördüm.Dünkü mağlubiyetim aklıma gelince canım sıkıldı ve onun hakkında konuşmaya karar verdim.

Sadece "Dün..." diyebildim güçsüz sesimle.Derinden öksürüğüm konuşmama izin vermiyordu.Ciğerimden bir parça kopmuş ve ağzımdan fırlamış gibi geldi bir an.Öksürüklerim son bulduğunda bir şey daha diyecektim ki Muzan parmağını dudağıma götürüp susturdu beni.

"Dün iyi dayandığını düşünüyorum.Şimdiye kadar hiç bir iblis benimle dövüşürken bu kadar ilerlememişti.Dövüşümüzün ilk saniyelerinde bilinçlerini kaybediyorlardı.Ve ben kazanıyordum.Fakat sen ne kadar zarar görürsen gör pes etmedin ve beni yenmeye çok yaklaştın.Beni etkilediğini söyleyebilirim."

Böyle bir yaklaşım beklemediğimden hem sevindim hem de şaşırdım.Dudaklarım kendiliğinden kıvrılmaya başlayınca onun da bana bakarak gülümsediğini farkettim.

"Şimdi dinlenmen gerekiyor.Normal durumda yaraların hemen iyileşirdi.Fakat dövüşürken sana enjekte ettiğim zehir bu süreci uzattı.Endişelenme bu geçici bir şey.Senin gibi eşsiz bir parçaya bunu yapamazdım çünkü.Bir gün sonra eski hızını kazanacağını düşünüyorum.Bir ihtiyacın olursa Nakime'den isteyebilirsin.Benim yapmam gereken işler var o yüzden kalede olmayacağım."

Üzerime doğru eğildiğinde nefesim kesildi.Yanağıma hafif bir öpücük kondurduğunda yüzüme ateş bastığını hissettim.ve kulağıma:

"Görüşürüz Y/N'cim"

O arkasını dönüp gitmeye hazırlanırken ben öptüğü yeri tutuyordum.Midemde kelebekler uçuşuyordu.Ne hissettiğimin farkına varınca kendimi çimdikledim.Ne düşünüyorum ben?Buraya gelme amacımdan sapmamalıyım.Kafamı karıştırmaya çalışıyor işte!

Daha sonra Muzan'a soracağım soru aklıma geldi ve onu elinden yakalamayı başardım.

Arkasını döndü ve elime baktı.

"Muzan"

Hala ellerimize bakıyordu.

"Şey...sormak istediğin bir soru vardı"

"..."

"Benim iblis kan sanatım daha belli olmadı.Bu normal mi?"dedim

O zaman başını kaldırdı ve bana baktı.Yanaklarının al al olduğunu fark ettim.

"Ben geri geldiğimde seni laboratuvarıma götürürüm ve orada araştırırız olur mu?"dedi

Elimi geri çektim.Ve kibar bir şekilde gülümseyerek başımı salladım.Ama o gülümsemiyordu.Arkasını dönüp bir şey demeden kapıdan çıktı.

2. Kişinin bakış açısı

Kapıdan çıktıktan sonra"Bana ne yaptığın hakkında hiç bir fikrin yok Y/N"diye mırıldandı İblislerin Kralı.Elini burnuna götürdü ve kokladı.Tıpkı senin gibi güzel kokuyor diye düşündü.Ellerini yanaklarına götürdü.Ve yandığını hissetti.Bu güzel hisle gülümsedi.

"Seni kesinlikle benim yapacağım."

Y/N'nin Bakış Açısı

Muzan gittikten sonra odamda biraz dinlenmeye karar verdim.Ne kadar süre geçtiğini bilmiyordum fakat canım sıkılmaya başlamıştı.Yatağımdan kalktım.Acıyla inledim.Yavaş yavaş hareket edip kendime eziyet etmektense ani hareketlerde bulunup bütün acıyı tek seferde çekmeyi yeğlerim.Kapıya doğru bir kaç adım attım.Açmak için elimi atmıştım ki yanımdaki aynayı farkettim.Kendimi incelemeye başladım.Gözümde diğer iblislerde gördüğüm yazı vardı.Gözümü bırakıp kıyafetime bakmaya başladım.Çok yıpranmıştı.Değiştirmem lazımdı.Yatağımın yanına gidip çekmeciyi açtım.Düşündüğüm gibi içinde kıyafetler vardı.Elime aldığım ilk şeyi giydim ve aynaya baktığımda nefesim kesildi.

Muzan x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin