- Kristian -
Makoilin lähinnä sohvalla ja viestittelin frendeille ennen ku Marianna tuli töihin koiransa Bellan kanssa, sellanen pieni tummanruskea havannan koira joka on tosi kiltti ja kunnon ADHD tapaus.
Bella juoksi oitis mun luo ja hyppäsi mun päälle nuolemaan armotta mun lärviä, pidin kyllä koirista mutta kun en saanu henkeä enää jouduin työntämään Bellan hieman sivumpaan jonka jälkeen se pomppasi tyytyväisenä alas sohvalta ja juoksi Julietin kimppuun joka koitti viattomasti syödä myöhäistä pannariaamupalaansa.
"No voi Bella", Marianna kujelteli koiralleen kuin lapselle. "Haluaako joku teistä lähteä tänään Kyläkaupalle?" Marianna kysyi. "Mä voin lähtee", totesin. Oarhainta lastiksessa oli päästä sieltä edes hetkeksi vekeen ja se onnistui lähinnä vaan roadtrippien avulla. "Tuleeko Juliet?" Marianna kysyi. "No.. Voin mä tulla", Juliet vastasi ja kiitti samalla aamupalasta ja laittoi astiat tiskikoneeseen. "Hyvä! Mites Heli?" Marianna kysy samalla kun Heli tuli ulos huoneestaa vielä myöhemmin kuin Juntti. Heli pudisti päätään.
Hetkeä myöhemmin istuttiinki jo pakussa. Mä istuin vakkaripaikalla ihan takana ja kuuntelin taas musiikkia, tällä kertaa kuitenkin Enimeniä. Under the infulence. Marianna ja Juliet puhui etupenkillä, mua ei kiinnostanut kuunella juurikaan. Kattelin caan kuinka puut muuttui pelloiksi ja sitten taas taloiksi. Kaiken kaikkiaan kai ihan rento meininki. Tai se oli ennen ku peura juoksi pakun eteen, onneksi ei tullu kolaria.
Jatkettiin matkaa ja käännyttiin kohti oikeaa suuntaa. Selasin samassa snäppiä ja puhuin jonkin verran mun frendien kaa.
《Pari tuntia myöhemmin》
Saavuttiin lopulta Keskisen kyläkaupalle. Otin kuulokkeet pois ja sammutin musiikin samalla kun ahtauduin ulos pakusta. Marianna hymyili mulle jotenki tasasesti ennnen ku pamautti ovet kiinni ja napsautti lukon päälle. Bella jäi haukkumaan omistajansa perään mutta ei sitä voinut reahata kauppaankaan.
Käveltii vesisatees sisälle. "Minne te haluatte mennä?" Marianna kysyi. Juliet kohautti vaitonaisena olkapäitää ja katteli maahan. Ujo. Vitun söpö ujo. "Vaikka kauppaan", sanoi kiireesti kun tajusi mitä olin ajatellu. Luojan kiitos en sanonu sitä ääneen.
Mentiin sit kauppaan. Marianna lähti ostamaan lastikseen ruokaa ynnä muita hygienajuttuja samalla kun se käski mun seurata Julietia. Otin sen sillä että olin ny Julietin lapsenvahti. Sentään Juliet oli helppo lapsi kun ei se oikeen minnekkään menny. "Haluatko sä kattella jotain?" Juntti kysyi yllättäen. "No, en varmaan", sanoin. "Haluks sä mennä meikkipuolelle?" kysyin huokaisten. Juliet pudisti päätään naurahtaen. "Mä en meikkaa", Juliet vastasi. "Oh fuck!" vastasin. "Sori!"
Juliet nauroi. "Ei se haittaa!" Juliet vastasi. "Mennään sitte vaikka naisten vaatepuolelle", pelleilin. Juliet veti kikattaen mua käsivarresta. "Eii! Tuu tänne!" Juliet kikatti ja veti mut pelipuolelle. "Pelaaks sä?" kysyin. "Joo! Red deadiä!" Juliet vastasi. "Et oo tosissas! Hemmetti se o hyvä peli!"
KAMU SEDANG MEMBACA
1095 yötä lastenkodissa [Finnish] ( Tauolla )
Cerita PendekTarina perustuu omaan kokemukseen lastenkodista ja siellä elämisestä. Huom, tarinaa on väritetty ja muunneltu! HOX: Tarina sisältää itsetuhoisuutta, masennusta, ahdistusta ja rakkautta + sun muuta Yritän kirjoittaa aina silloin kun kerkeän ja löydän...