Banktan kalkıp Dazai yi çekiştirdim.
Akina: Hadiii. Zaten senin yüzünden bir çok işimi aksattım yürü.
Dazai: Ama Akina-channn~
Akina: Ama falan yok yürü.
Dazai yi kolundan çekiştirerek yürütmeye çalışıyordum. Ama çok ağır. Sinirlendim ve kolunu bıraktım.
Akina: Tamam yürümezsen yürüme. Ben gidiyorum.
Hızla yürümeye başladım.
Dazai: Tamam tamam geldim.
Arkamdan gelip kolumu tuttu.
Akina: İyi bidaha beni kızdırma.
Dazai: Tamam güzellik.
Yanağımdan makas aldı. Bende kıkırdayıp koluna girdim. Ajansa doğru yürümeye başladık.
Atsushi: Dazai-san seni çok merak ettik.
Tanizaki: Evet neredeydin?
Kanikida: Herkes burada olduğuna göre işinin başına Dazai.
Dazai: Ama Kunikidaa-saan ya-
Bu sefer Dazai nin en sesine geçiren kaslı insan bendim.
Akina: Sus ve çalışmaya başla.
Atsushi: Akina-san senden bazen korkuyorum.
Akina: Senin korkmana gerek yok Atsushi. Sen ne zaman istersen yanıma abla diye gelebilirsin.
Atsushi: S-saol Onee-san.
(Umarım abla bu demektir düzeltin lütfen yanlışsa)
Akina: Bişey değil Atsushi.
Yeniden işimin başına geçtim. Bugün çok fazla dosya ve bir de görüşmem var daha önce olayını çözdüğüm biri konuşmaya gelecekmiş.
Öfff. Dosya işlerini halletmeye çalışırken Dazai sürekli dikkatimi dağıtmaya çalışıyordu.
Akina: Osa-chan sinirlenmemi istemiyorsan yapma.
Dazai: Tamam abla yeterki sen kızma.
Akina: Adam ol böyle.
Dazai: H-hai
Yanağından makas alıp işime geri döndüm. Dazai trip yemekten hoşlanmazdı bende her sinirlendiğimde ona trip atardım.
Sonra bir şekilde gönlümü alırdı. Şapşik şey.
BİRKAÇ SAAT SONRA..............................
Dazai den...............................................45 dakikadır Akina ortada yoktu bende ajansın içinde onu aramaya başladım. Heryere bakmıştım.
Ajansın altındaki kafeye bile. Ama yoktu. Korkuyla düşünmeye başladım.
Korkuyorum çünkü Akina beni olduğum gibi bilen seven tek kişi. Beni asla yargılamadı.
Biraz düşündükten sonra aklıma gelen müşterilerle konuştuğumuz yer geldi. Hemen gidip oraya baktım.
Koltuğun üstünde uyuyakalmıştı. Çok tatlı uyuyordu. Ceketimi çıkarıp üstüne örttüm.
Küçüklükten beri çabuk üşür kansızlığı var.
Ceketimi örtünce iyice kıvrıldı. Biraz daha uyusun bu gün çok lüzumsuz yordum onu.
20 DAKİKA SONRA....................................
Kunikida: Dazai toparlan hadi bu günlük bu kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CHUUYA × READER: Koleksiyoncu
SonstigesTEMEĞĞ Düzgün dur. Ama Chuuyaaa~ Hep ciddi mi olmalıyız? EVET