ZT 41 FİNAL

807 15 3
                                    

Karnımdan oluk oluk kanlar akarken gözlerim adeta karanlığa doğru çekiliyordu. Canımı asıl acıtan bu bıçak yarası değildi.. didemin ihanetiydi..

Resmen aptal yerine konulmuştum, kullanılmıştım şimdi ise bir çöp gibi atılmıştım.

'Neden '

Ağzımdan sadece tek bir kelime çıkmıştı, hiç bir şey diyememiştim, diyeceklerinden korkuyormuydum, belkide evet.

' neden mi ?'

Didem eğilerek önümde durmuştu. Ve işte o an gözlerine bakabilmiştim..sadece hırs ve intikam görmüştüm.

' senin hayatın..çevren her şeyin benden bir şeyler aldı...hatırlarmısın sana ne anlattım..tecavüze uğradığımı söylemiştim.. '

Bu olayın benimle ne alakası vardı onuda bilmiyordum.. ağzımdan kanlar akarken elimle hırsla silmiştim..

' o tecavüz eden kişi senin sahte kuzenin..alp'

Şaşırmamıştım, alp böyle biriydi ama neden olanların ucu bana değiyordu
'Benim bir suçum yok..bunu alp le halletmeliydin'
'Halletmediğimi kim söyledi'

Anlamsızca yüzüne bakarken deponun kapısında bir gölge görmüştüm.. başımı oraya çevirdiğimde mertin sırıtan yüzünü görmüştüm daha sonrada omzundaki alp'i.

Mert alp 'i önüme attığında cesediyle bir kaç saniye bakışmıştım.
Tanrım neler oluyordu burda.

' ben hiç bir şey yapmadım '
'Evet yapmadın..çünkü sen asıl şeytansın..kaç kişiye zarar verdin ikra tahmin dahi edemezsin'

Didem geri çekildiğinde merih önümde eğilmişti. Eliyle önüme düşmüş bir tutam saçımı kulağımın arkasına atmıştı.

'Her şey yalandan ibaretti güzelim..ama sana acımıyorum sadece üzülüyorum oda seni bir daha altıma alamayacak olmam..o günleri kesinlikle özleyeceğim'

Gözüm merihin belindeki silaha takıldığın aklıma cebimdeki çakıda gelmişti.. silah şuan daha cazip geliyordu onu almam gerekiyordu bir şekilde..

'Öldür beni o zaman '
'Öldüreceğim sevgilim rahat ol '

Başka şansım yoktu, bir anda alamazdım o yüzden aklıma gelen planı devreye sokmaya başladım.

'Merih'
'Ne '
'Beni son kez öpermisin'

Merih yüzüme anlamadan bakarken ben sadece boş boş ona bakıyordum, kesinlikle benden böyle bir şey beklemiyordu ama onunda hoşuna gitmişti , çünkü gülmeye başlamıştı.

'Son arzun bumu'

Usulca kafamı sallarken merih sanki bu anı bekliyormuş gibi dudaklarıma yapışmıştı. Vahşice öperken kollarımı ceketinin içinden beline dolamıştım. Elime değen soğuk demiri sıkıca tutmuştum, şimdi yapmam gereken tek şey çekip çıkarmaktı.

Merih adeta dudaklarımı parçalarken karnımdaki acı artık kendini o kadar belli ediyorduki , dayanabilecek halim kalmamıştı.

Yavaşça merih geri çekildiğinde bana bakarak dudaklarını yalamıştı.

'Her zamanki gibi harikasın'

Gülerek kavradığım silahı bir anda çekerek ayağa kalkıp hızlıca doğrultmuştum.

'Hop hop hop '

Mert elini beline attığında hızlıca silahımı doğrultup hızlıca onu göğüsünün üstünden vurmuştum.

Silah sesi depoda yankı yaparken didemin çığlığıda buna eşlik etmişti.

'Mert'

Didem merte adım atacakken ayağına doğru sıkmıştım.

ZEHR-i TUTKU +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin