3.Bölüm "Ferit 1- Seyran 0"

1.2K 55 10
                                    

Bölüm Şarkısı;
Hakan Peker- İllaki Aşk Arıyorum

O akşam tüm vaktimi kızlara yaşananları anlatmak ile geçirdim. Kızlardaki ilgi hat safadaydı. Ben grubu sadece Aslı ve Selcan için açmıştım ve gruba bir isim yazma tenezzülünde bile bulunmamış, nokta koymuştum ama şu an grupta ben dahil 6 kişi vardı ve grubun adı "Kahrolsun Ferit"'di.

"Eee sen ne dedin" yazdı Selcan.

"Ben Ferit deyince bir şey demedim. İlk başta donakaldım ama sonra iyi akşamlar diyerek ayrıldım yanından"

"Şemsiye sende mi kaldı" diye sordu Aslı.

"Evet bende"

"Bak şerefsize ikinci defa da şemsiyeyi bahane ederek için yanaşacak sana" yazan kimdi bilmiyordum o yüzden profiline girip kontrol ettim. Bizim kalite kontrol bölümündeki Esra'yı görünce şok oldum. O da mı Feritzede'lerden biriydi? Halbuki Esra ne sert ne cevval bir kızdı. Ferit beyin skalası anlaşılan da baya bir genişti. Her türden hatun vardı.

"Görüyor musun Seyran? Seni nasılda takip etmiş" dedi Selcan. Bu konuda haklıydı yaklaşma şeklinden asla şüphelenmemiş ve acaba bu o mudur diye bile düşünmemiştim. Gayet normal insan gibi gelip bana yardım etmişti.

"Şimdi ne yapacaksın?" diye sordu Tuğçe.

Ben tam cevap yazmaya başlamıştım ki, Selcan benim yerime yaptı bu işi.

"Eee tabiki yüz vermeyecek"

"Bence versin ilk başta biraz umutlansın eşşeoğlusu"

"Bence de versin"

Kimse sağolsun, bana konuşma hakkı tanımıyordu. Kızlar benim ne yapacağımı, nasıl bir tavır takınacağımı kendi kendilerine tartışıyordu. Öyle bir mesaj trafiği vardı ki bildirim sesi asla durmuyordu. Onlardan fırsat bulabildiğim anda bende şöyle yazdım.

"Ona kahve ve yemek sözü verdim"

Bu yazdıklarım öyle bomba etkisi yarattıki kızlarda herkes bir anda çoştu.

"Ne? Neden yaptın bunu Seyran???" diye yazan Selcan'dı.

"Oha hemen ilk görüşmede nasıl söz verirsin" diye kriz geçiren Aslı'ydı.

"Seni şimdiden kolay lokma görecek" diye ayılan bayılanlarda Tuğçe ve Ayşe idi.

Bir şeyi abartmada üstlerine yoktu. Sanki verdiğim her sözü tutuyordum.

"Ya onun Ferit olduğunu bilmiyordum ki!" diye açıklamaya çalıştım ama anlamamakta direniyorlardı.

"Kızlar bence bu işi planlı programlı yönetelim" yazdı sinsi Esra.

"Nasıl olacak o?"

"Öncelikle ben büyük bir zafer istiyorum. Seyran'ın Ferit'e yüz vermemesi ile felan olacak iş değil bu"

"Peki ne yapacağız"

"Bence de canı çok fena yansın"

"Haklısınız öyle yanmalı ki bir daha değil kadınlar üzerinden iddiaya girmek  kadınlara yanaşmaya korkmalı"

Mesajların seyrinin değişmeye başladığını, kızların gittikçe kinlendiğini fark etsemde müdahale etmedim ama biri "Bence bir olup, öldürelim piçi" yazınca duramadım ve "Çüşşşş!!!" yazdım.

"Kızlar ayarı kaçırmayalım" diye uyarı da bulundum.

"Bence oyun içinde oyun hazırlayalım" fikri yine Esra'dan gelmişti.

"Nasıl olacak?" diye soran kişi ise bu defa bendim. Fırsat bulursam mesaj trafiğinden bende bir iki şey yazabiliyordum işte.

"O kazandığını zannederken biz onu koca firmaya rezil edeceğiz. Kalp kırmak nasıl olur görecek"

Playboy Yok Edilmeli!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin