Başlangıç

232 24 28
                                    

Zeyno'dan:

Koçakların şirketinde yönetici asistanı olarak çalışıyorum. Ama amacım aralarına sızıp gizli işlerini öğrenmek. Bunun içinde koçakların oğlu Çağrı Koçak'ı kendime aşık etmem lazım. Aslında bu çok kolay bir iş benim için. Zaten Çağrı sürekli benimle ilgileniyor , benim için çoğu şeyi göze alabilen biri. Geçenlerde işim olmasına rağmen şirketten kaçarken bana yardım etmişti.

Flashback:

Yangın merdivenden kaçarken kulağımda bir nefes hissettim. Arkamı dönmeden tam bağıracakken eliyle ağzımı kapattı. Beni yavaşça kendine çevirdiğinde Çağrı olduğunu anladım. Beni duvarla arasına aldı.

Napıyorsun be sen?

Şşt güzelim asıl sen iş vaktinde burada ne yapıyorsun?

Şey ben hava alıyordum.

Sen bana bi bak ben bunu yer miyim?

Yemezsin haklısın.

Şimdi burada ne yaptığını söylüyor musun? Yoksa farklı yollar mı deneyeyim.

Nasıl farklı bir yolmuş bu? dememden sonra iyice bana yaklaşmaya başladı. Duvardan destek alarak ellerini yanı başıma yasladı o sırada da   dudağıma bakmaya başladı.

İstersen uygulamalı olarak gösterebilirim ne dersin?

Ne yapacağını anladığımda artık çok geçti.

Çağrı  beni öptü. İçimde bir şeylerin kıpırdandığını hissettim. 

Aslına bakarsan yakışıklı çocuktu biraz etkilenmiş olabilirim. Ama burada neden olduğumu unutmamam lazımdı. Benim değil onun bana aşık olması lazımdı.

Geri çekildiğinde sırıtarak bana bakıyordu. Etkilendiğimi belli etmemeye çalışarak "Ne yaptığını zannediyorsun ?" dedim.

Onu size sormalı Zeynep Hanım burada gizli iş çeviren sensin ben değil . Hemen anlat bakalım ne oldu?

Kardeşim hastaydı evden aradılar fenalaşmış gelmemi söylediler. Bende izin alamayınca bu yola başvurdum. Şimdi bana izin verecek misiniz?

Gel buraya 

Dediğinde anlayamadım bir saniye geçtiğinde elimden tutup benimle beraber aşağıya inmeye başladı. Otoparka geldiğimizde arabasının kapısını açıp beni oturtturdu sonra da kapıyı kapatıp kendi de bindi.

Neden bana yardım ediyorsunuz?

Öncelikle sizi bizi kaldıralım ismimle seslen bana. Ondan sonra söyleyebilirim belki neden olduğunu.

Peki Çağrı, neden bana  yardımcı olmaya çalışıyorsun?

Şuan nedenini söyleyemem ama zamanı geldiğinde öğreneceksin. O zamana kadar sabretmen lazım güzel kız. Şimdi bana evini tarif et ki götürebileyim seni.

Beni kandırdın yani söyleyeceğim demiştin.

Sen nasıl zekisin öyle çabuk kapıyorsun.

Öyleyim ama sizde çok ukalasınız.

Sizi kaldıracaktık hani? Merdivendeki anın tekrarını istemezsin değil mi?

Aslında isterim ama bunu tabii ki Çağrı'ya söylemeyecektim.

Ne isteyeceğim ben ya saçmalama

Tabi canım ben saçmalıyorum ahaha

Anlamsızca ona baktığımı fark ettiğinde " Tamam kızma gülmüyorum o güzel gözlerini kızarak bana bakma. Daha farklı bakabilirsin ama " demişti.

AjanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin