Nastúpili sme do taxíka,ked v tom mama začala šaliet, ze nemá z čoho zaplatit tomu taxikárovi.Ja som zatial počúvala MP3 .
"Hej pani! tak bude to ešte dneska? začula som ako na ňu ziape" ..
"áno momentík" odvetila mu mama a nahla sa ku mne..
Hej! Carmen,nemáš nejaké peniaze? Zabudla som si hotovosť. Určite sa tu dá platiť aj dolármi a možno aj eurami! povedala a vytrhla mi slúchadlá z uší..
(och práve ked mi hrala moja oblúbená pesníčka "love me like you do")
"asi nie odvetila som a znova sa započúvala do tej skvelej hudby...
"Kristepane! Carmen! ved sa aspon pozri,lebo ti tie slúchadlá vyhodím von z okna" .Och,bože dobre!" prevrátila som očami a nakukla do mojej krásnej Gucci-kabelky.Naneštiestastie našla som len 20 eur.
"Ak mi do minúty nedáte tie prachy tak budete musiet vzstúpit"
"Carmen! tak našla si niečo"?
"nó,len 2O eur.... povedala som a sklopila zrak.
"čože..kolko? 2O? ale Cary to je úžasné, ja mam 10 a stojí to 30,nie? ( Cary ma mama naozaj iba velmi zriedkavo prezýva,výslovnost-Keri)
"áno,30,tak už máte tie prachy?!
"áno jasné povie mama a podáva mu peniaze....
...
Po 2 hodinách:
"Tak už sme tu,Carmen zober si kufor"
"jasné mama"..och bože ako by si myslela že som tak nezodpovedná že kufre nechám len tak na ceste :DD.
Už zdialky som uvidela náš hotel.Bol nádherný volal sa-San Pedro hotel Spa
"Mama je fakt krásný"
"No vidíš,Carmenka že mami vždy nemajú otrasný vkus" povie a slávnostne sa uškrnie ...
Pohlad mama:
Jáj som tak rada že Carmen sa ten hotel páči.Väčšinou vždy ked niečo ja vyberám (nejaký hotel,dovolenky,kiná atd) vždy všetko len odkritizuje.Zájdem ešte na recepciu zobrat nám klúče a potom dúfam, že si pojdeme lahnut po dlhej ceste, aby sme si to zajtra poriadne užili, i kedja by som si radšej oddýchla ale Carmen,tak tá by sa určite nudila.Je až niekedy moc hyperaktívna (asi po jej nebohom otcovi)...
"Och mama už si konečne tu! vieš kolko som ta čakala,povie Carmen a okamžite mi už aj tahá klúče preč z rúk.
"Dúfam, že si dnes pojdeme skoro lahnút,Carmenka aby sme si zajtra ten den poriadne užili..
"Iste povie a nastoní lyšiacky úsmev.
Pohlad Carmen:
Ked som odomkla dvere skoro som odpadla, dokonca nie len ten hotel je luxusný ale aj izby. Ihned som sa hodila na postel a zastrčila si mobil do nabíjačky.Hned som tam našla správu od mojej BFF Sienny.Stálo tam:
Sienna:Caw Carmen,počula som že idete na dovolenku do Columbii,tak ako tam je? už ste dorazili? a čo plánuješ robit zajtra? (táto správa mi prišla cca o 3 po obede, Sienna asi nevie kolko trvá let do Columbie, aby ste si nemysleli že teraz skoro o polnoci).
ja:Caw Sien,práve sme dorazli,hotel je nádherný,len neviem čo ešte budem zajtra robit,asi sa pojdem pozriet po meste po obchodov a a či tam sú nejaké zábavkz.No teraz už musím íst lebo som hrozne unavená s cesty,zajtra sa ty ešte ozvem,Cary
Dopísala som sms a išla sa pozriet na mamu či ešte nie je náhodou hore.Iste spala ako zabitá.Tak som si šla aj ja lahnút a otvorila som si okno. Sprchovat sa už dnes nebudem,nechám to asi až na ráno..lahla som si do postele a premýšlala o zajtrajšku asi predsalen sa pojdem pozriet po meste, s mamou sa mi k moru moc ist nechce,to by bolo nuda,len musím ju presvedčit aby zostala doma..viac zábavy si podla mna užijem bez nej ako celé dni len počúvat tie jej neustavičné poznámky.....popár minútach som zaspala.
Prepáčte že dlhšie nebola čast ale musela som sa vela učit kvoli pisomkach a ešte som mala aj krúžky.tak čo nato hovoríte? pre tých, ktorí si myslia, že je to zatialm nudné a nezaujímavé je to len začiatok,potom sa to ešte rozbehne,a prepáčte že som potom na konci písala iným písmom ale nešlo mi to vrátit, a za gramatické chybz.Tak ak to niekto vobec číta tak dajte vote a koment.som zvedavá na názory.
ESTÁS LEYENDO
Unesená
AcciónCarmen Steyner je pätnásť ročné dievča, ktoré žije spolu so svojou matkou vo Verone, v Taliansku. Otec jej zomrel ked mala asi 7 rokov odvtedy zije iba s mamou.Ziju si zatial celkom pekny pokojny zivot,az kym sa nerozhodnu ist do Columbie,kde im sko...