𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐅𝐨𝐱

85 9 5
                                    

Kız geçen güzel bir günün ardından eve gelmişti ve odasına çıkmıştı. Kendini yatağa atıp bu günü düşünmeye başladı. Sonunda "arkadaş" diyebileceği birileri olmuştu Shibuya'daki arkadaşlarından başka.

Kendi kendine gülümsedi ve üstüne rahat birşeyler giyip Kulaklığını boynuna takıp motorunun anahtarını ve diğer eşyalarını alıp odasından çıktı.

"Moruk dışarı çıkıyorum! 1-2 saate gelirim arama beni!" Kız ayakabılarını giyerken evin içine doğru bağırdı. Daha sonra dışarı çıktı ve motoruna atlayıp Hyōgo'da ufak diyebileceği bit gezintiye çıktı. Kırmızı siyah motoru yoldan geçenlerin dikkatini çekiyordu.

Telefonunun çalması ile Kulaklığını takıp telefonu açtı.

"Efendim?" Kız telefonu açtıktan sonra sordu.

"Hey Yuki"

"Yo Ken! Birşey mi oldu?"

"Sadece dışarda iken dikkatli ol demek istrmiştim"

"Ne oldu ki?" Kız kırmızı ışıkta dururken sordu.

"Haitani Ran senin orlardaymış. Roppongi'yi yöneten kardeşlerin büyüğü, sana takabilir dikkat et"

"Tamamm merak etme sen ablanı. Ablan halleder"

"Siktir git. Ablam değilsin" Çocuk siniri bozulmuş bir şekilde söyledi

"Ayıp oluyo Ken! Ablaya böyle denmez" Telefonun kapandığına dair bir ses duyunca kız hafiften gülmeye başladı.

✧༺♡༻✧
Ertesi gün Suna ile iyi anlaşmaya başladılar. İkisine uyumadığı zaman sık sık konuşur oldular. Öğle arası ikisi de ikizlerin sınıflarını basmasını beklerken yine sohbet ediyorlardı. Bu sohbetlerini içeriye giren 2. Sınıf bir kız tarafından bölündü.

"Suna-senpai! Kita-senpai gördünüz mü?"

"Ne yapacaksın Kita-senpai?"

"Şey.. Miya-senpailer yine kavga ediyorlar da" Kız sunaya Sorduğu soruya suna'dan cevap alamayınca siniri bozulmuştu. Görünüşe göre fangirldü.

"Oh? Ben halledebilirim bence" Kız suna'ya baktı.

"Denemekten birşey gelmez?" Çocuk soru şeklinde cevap verdi

Kız kıkırdadı ve defterini aldı ve kızı takip etti. Sınıflarının biraz ilerisinde kalabalığı gördüler. Demek ki kavga buradaydı.

"Yo! Atsumu! Osamu!" Kız ilk bağırmayı denedi ama bir cevap alamayınca defteri rulo yapıp ikizlere vurdu. İkizler kimin onlara vurduğunu anlamak için 1-2 saniye duraksadı ve Yuki'ye doğru baktı

"Suprize!" Kız kızgın bir gülümseme ile bakarken ikizlerin etrafında siyah bir aura oluşmuştu. İkisi de sıçtıklarını çok iyi biliyordu.

✧༺♡༻✧
"Çok iyiydi İtō-chan!" Suna kızın ikizlere verdiği dersten sonra kıza çektiği videoyu gösteriyordu.

"LSNSŞWLSP Suna bunu bana at" Kız çocuğun omzuna hafifçe vururken söyledi.

Bu ikili yaklaşık 1 saattir spor salonunda İkizler ile dalga geçiyordu.

𝐔𝐧𝐞𝐱𝐩𝐞𝐜𝐭𝐞𝐝 𝐋𝐨𝐯𝐞 | 𝐌. 𝐀𝐭𝐬𝐮𝐦𝐮 𝐱 𝐅𝐞𝐦!𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin