Issız Sokaklar

640 34 2
                                    

Koşuyordum bu ıssız sokaklarda nefesim kesiliyordu ama kaçmam lazımdı istemiyordum hayatımın mahfolmasını istemiyordum .Arkama baktıkça babamın adamlarını görüyordum .Hiç insan tanımadığı sevmediği bir erkekle evlenir mi ? İşte benim ailem bunu kabul ediyordu . Aptal bir şirketi büyütmek için o adamın oğluyla beni evlendirecekti .Kendi kızını bir şirket sevdası yüzünden bir adama verecekti .Babamın adamlarından kaçmak için ıssız ara sokaklara girmeye başladım .Sokak lambanın bir yanıp sönmesiyle etraf korkutucu oluyordu ama kaçmam lazımdı .


Ara sokaklara girince barların olduğu sokağa geldiğimi anladım .Burası gerçektende ürpertici bir yerdi .Barların önünde korumalar ,yiyişen kadın ve erkekler gerçektende mide bulandırıcıydı .


Koşarken arkama bakıcam diye sert bir cüsseye çarpmıştım .Tam yere düşücekken beni belimden tutup düşmemi engelledi .

''Dikkatli olmalısın küçük önüne bakmanı tavsiye ederim .''

Kolarının arasından çıkıp ben önüme bakıyorum sen merak etme pardon yanlışlıkla oldu .''Anladım küçük '' .Bana küçük demeyi kesicek misin ben küçük değilim .


'' Hım küçük anladım sen neden koşuyordun ?''


Bana küçük demeyi kes ve seni ilgilendirmez anladın mı ?


Arkama baktığımda babamın adamlarının bize doğru geldiğini görünce kaçacak yer ararken hiç bir yerde çıkış yoktu .


Önümdeki erkeğe dönerek lütfen beni bu adamlara verme istedeğini yaparım lütfen dedim .Adama baktığımda ''tamam '' dedi .Sesi soğuk çıkıyordu .Arabasına binince bende yanına bindim .


''O adamlar kimdi neden onlardan kaçıyordun küçük ''


Babamın adamlarıydı onlardan kaçmamın sebebi beni sevmediğim bir adamla evlendiriceklerdi diye o yüzden kaçıyordum oldumu .Ben küçük değilim anladın mı benim ismim var Güneş anladın mı .


''Hım kaç yaşındasın küçük ?''

18 yaşındayım nolduki .


''İyi ama küçüksün ve benim canım böyle demek istiyor küçük .''


Bana küçük deme hakkını sana kim veriyor ve zaten bana yardım ettin sağol yarın gidicem bir dahada seni görmiyeceğim o yüzden senin şimdilik küçük demeni çekebilirim .


'' Sana gidebileceğini kim söyledi küçük bana borcun var onu ödeyene kadar yanımdasın küçük anladın mı ?''


Nasıl yani ya ama yağmurdan kaçarken doluya yakalandık desene .''Aynen öyle '' . Ben onu seslimi söyledim diyince kafa salladı .



''Senle bir anlaşma yapalım küçük ''. Ne anlaşması ?

''Ben seni babandan saklıyım sende benim yeğenime bak .''


Neden senin yeğenine bakıyorum hem onun annesi yokmu kaç yaşında ben napıcam şimdi .


''Çok soru soruyorsun küçük annesi ve babası trafik kazasında kaybetti 7 yaşında ismi Ceylin ablam öldükten sonra ona ben bakıyorum bir de erkek kardeşim var 20 yaşında ama Ceylin 'den farkı yok aynı çocuk gibidir ismi Pusat .''


Tamam kabul senin ismin ne ne iş yapıyorsun ve yaşın kaç bana küçük diyorsun ya .


''Çok soru soruyorsun ve canımı sıkıyorsun çok konuşulan ve soru soranları hiç sevmem bu kez sorularını cevaplarım küçük ismim Baran 24 yaşındayım ve holdinglerin başındayım . ''



Kafamı cama çevirip etrafı izlemeye başladım . Araba durduğunda geldiğimizi anlayınca Baran 'a baktım arabadan iniyordu bende vakit kaybetmeden arabadan indim . Evleri gerçektende çok güzeldi.

Aslında bizim evimizden farkı yoktu ama neyse .



Evin lambaları yanmıyordu .Eve doğru yürümeye başlıyınca cebinden anahtar çıkarıp kapıyı açtı .''İçerisi karanlıktı.Baran 'a baktığımda herkes uyumuştur o yüzden evde ışıklar yanmıyordur .'' Kafa sallayınca Baran göz kırptı .''Hadi gel küçük sana kalıcağın odayı göstereyim .''



Merdivenlere doğru yürümeye başlayınca bende onun peşinden yürümeye başladım .Merdivenlerin çıktıktan sonra koridorda en son odanın kapısının önünde durdu .''Burası senin artık odan ona göre istersen kendin odayı düzenliyebilirsin iyi geceler .''



Sanada iyi geceler diyerek odaya girdim .


KURTARICIM BİR MAFYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin