3🌸

245 13 0
                                    


၃ရက်ခန့်ကြာသော်..(မြန်မာကားဆန်မယ်)

"ကင်မ်ထယ်ယောင်း!"

"ဟင်!"

ကင်မ်ထယ်လေးဆေးရုံကနေဆင်းလို့ရပီဆိုလို့ မပါတဲ့ပစ္စည်းလေးတွေသိမ်းနေခြင်းဖြစ်သည်။မနေ့ကတင်သူနာပြုမမရဲ့အကူအညီနဲ့ဖေဖေ့သေဆုံးမှုကိစ္စအတွက် ရှေ့နေတွေနဲ့ညှိ့နှိုင်းကာ အမွေကိစ္စတွေကောအကုန်စီစဥ်ပီးပီဖြစ်သည်..ပိုက်ဆံတွေအကုန်အခုကင်မ်ထယ်လေးလက်ထဲမာပင်..ကုမ္ပဏီကိုကောအုပ်ချုပ်ရဦးမာပဲ.. ဟူးးး...ပစ္စည်းတွေသိမ်းနေတုန်း..ခေါ်သံလာရာလှည့်ကြည့်လိုက်တော့ ဂျောင်ကုဟျောင်း..

"ဟ!မင်းကဆေးရုံဆင်းပီးငါ့ဆီကထွက်ပြေးတော့မယ်ပေါ့"

"မဟုတ်.."

"ပြေးလို့ရမယ်ထင်နေတာလား ဟမ်!!"

"မဟုတ်ပါဘူးကင်မ်ထယ်က ဂျောင်ကုဟျောင်းရဲ့အိမ်ကိုပြန်လာမလို့ပါ"

"ဟက်! မဖစ်နိုင်တာ အေး အဲ့ဒါဆိုလည်းလာ!"

"အ့..!"

စောင့်ဆွဲလိုက်တဲ့လက်ကညာဘက်..ဘယ်လိုအနာပျောက်ပီပြောပြောအားသုံးကာစောင့်ဆွဲခံလိုက်ရသည်မို့..ပြောမပြနိုင်လောက်အောင်နာကျင်ရသည်။သို့သော်..ဟျောင်းဖြစ်နေလို့..

ခေါ်လာတာကလဲလည်းဂျောင်ကုဟျောင်းရဲ့အိမ်ကိုပင်..ခြံထဲရောက်တော့.....

"ကင်မ်ထယ်ယောင်း..မင်းဒီမှာမတ်တပ်ရပ်နေ..ငါဘာမှမပြောမချင်းမင်းမလှုပ်နဲ့"

"ဗျာ.."

"ငါ၂ခါမပြောဘူး ငါသွားပီ"

ပြောချင်ရာပြောပီးအပြင်ထွက်သွားတဲ့ဟျောင်းကရက်စက်လွန်းတယ်။
ကင်မ်ထယ်လေးအိမ်ရှေ့မှာမတ်တပ်ရပ်လျက်ကျန်ခဲ့ရပြန်သည်။

လူကခုမှဆေးရုံဆင်းလာတာမို့ ဖျော့တော့တော့ရယ်..အခုဟျောင်းကြောင့် မျော့တော့တော့ဖြစ်လာပီ...ဘယ်သူမဆို ပင်ပန်းလာရင် အိပ်ယာပေါ်မှာပစ်လှဲပီးအနားယူချင်တာပဲမလား..ဪ..ဟုတ်သားပဲမေ့နေတာ ဒီအိမ်မာကင်မ်ထယ့်အတွက်အိပ်ယာဆိုတာမှမရှိပဲ..ဟက်!

၂နာရီလောက်ကြာတော့ညောင်းလာတာမို့ငုတ်တုတ်ထိုင်မိတော့..

"~ Painful But Loving~"Where stories live. Discover now