2.Bölüm

3.5K 80 12
                                    

Sabah uyandığımda bir an nerde oldugmu yadırgadım sonra canım evimde olduğumu hatırlayınca dudaklarımda belli belirsiz bir tebessüm belirdi.

Daha sonra kalkıp banyoya gidip elimi yuzümü yıkayıp üzerime siyah pantolon ve beyaz kazak geçirdim. Evet kazak çünkü burası düşündüğünüzden daha soğuk. Saçlarımı da balık sırtı örüp önünden iki tutam bıraktım ve hafif makyajımla artik hazırdım.

Bugün günlerden cumartesiydi ve pazartesi de benim ilk iş günümdü yani ilk okul günüm de denebilir bence. Bugün gidip okulu gececektim en azından bi göz aşinağım olurdu, zaten okula pek de uzak değildi evim, 20 dk fln sürüyordu yol.

Evden çıktığımda beni üç asker karşıladı kendi aralarında bir sey konuşuyorlardı.Tamam biri buz kütlesiydi ama diğer ikisi kimdi. Evden çıktığımı görünce diğer askerlerden birisi bana döndü.

-Merhaba, siz kimsiniz ilk defa görüyorum sizi?

-Iyi günler ben yeni taşındım buraya ilkokul öğretmeniyim adım Derya.

-Memnun olduk Derya hanım ben Cengiz bu da arkadaşım Ali

-Memnun oldum

-Komutanımla tanişmişsinizdir zaten hemen karşınızda oturuyor

Gözlerim kısa bir an Alparslanla kaldığında onun da bir an bana baktığını fark ettim sonra hemen gözlerimi geri çektim.

-Ya evet beni evime bırakmıştı dün Alparslan bey.

-Komutanım? diyerek Alparslana döndü asker sanırım Aliydi adı. Evet evet Ali.

-Boş boğazlılık yapma Ali. Yürüyün hadi karargaha.

-Iyi günler Derya hanım.

-Iyi günler Cengiz Bey.

-Siz nereye öğretmen hanım deyip bana döndü Alparslan.

-Okula gidiyorum

-İyi dikkatli olmanızda fayda derim

-Biliyorum Alparslam bey. İyi günler deyip yanından ayrıldım ve çağırdım taksiye binip okulun yolunu tuttum.

Dediğim yaklaşık 20 dakika sonra okula varmıştım, bayağı küçük bir okudu aslında dıştan bakınca küçük bide bahçesi vardı. İçeri girdiğimde müdürün odasını bulup içeriye girdim. Müdürle kalan işlemleri tamamladığında okulu bir gezdim. Iki katlı bir okuldu ilk katında sınıflar vardı , iki tane sınıf vardı sadece. Kendi sınıfına gittiğim bende , tatlı minnoş bir havası sınıfın yaklaşık otuz kişilik sıralar vardı içimde bir heyecan oluşmuştu açıkçası.

Okulda da zaten toplam iki öğretmen vardı biri bendim diğeri ise Mert beydi onunla da bugün görüşmüştüm.

Okulda isim bitince tekrar eve döndüm. Aslında bi markete gitsem fena olmazdı ama buraları bilmeyenice kendi basima yola cikmak istememiştim . Askeriyeye gittiğimde yanıma gülerek bir kadın geldi.

-Selam, ilk defa görüyorum seni yeni mi taşındım?

-Merhaba evet yeni taşındım Mehmet albayın bir tanıdığyım diyelim öğretmenim.

-Aa ne güzel Sibel ben Memnun oldum

-Derya bende memnun oldum

-Deryacım ne zaman bisey olursa çekinmeden beni arayabilirsin ben senden çok pozitif bir enerji aldım iyi anlaşıcaz seninle eminim, dedi gülerek.

Kadın ne kadar enerjili biriydi ama bir yandan hemen inanasım gelmişti açıkçası. Hem benim için de güzel olurdu yeni hayatımın ilk başında yeni bir arkadaş edinmiştim.

Bordonun SevdasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin