6.BÖLÜM ~ALVİNN !~

12 3 8
                                    

Alvin gitti.

Alvin gittiğinde ona sinirlenmiştim . Büyü saçmalıpına inanması çok saçmaydı . Ama şuan ona olan sinirim geçmişti ama o an düzgünce açıklama yapmadan gitmesi çok kötüydü .

O olaydan sonra üç gün görüşmemiştik .
Bügün dördüncü gün olucaktı .

Her zaman ki gibi diğer krallıklarda neler olduğunu öğrenmek için toplantı odasına gittim . " Günaydın . Bühün hiç olay olmuş mu ? " dedim . Haber kaynağı olan adamlaedan birisi " Günaydın efendim . Bugün olay olarak sadece Bohemya krallığının gemisi batmış bundan başka bir olay gözlemliyemedik " dedi. Bende " tamam teşekkürler " dedim ve odadan çıktım .

Bu zamanlarda savaş olmuyordu . Tabiki savaş olsun istemem ama hayat sıkıcı geçiyordu .

Kahvaltımı ettim . Daha sonra odama gittim üstümü değiştirdim . Sonra ıhlamurumu içiyordum ki aklıma Alvin'in deidkleri geldi . Ya Alvin doğru söylüyorsa Alex büyücü olabilir miydi ?
Kafam allak bullak olmuştu kim doğru söylüyordu kim yalan söylüyordu bilmiyorum ama her ikiside her türlü kalbimi kırmıştı .

Alvin bana oyun oynamış olabilir miydi ? Ya cadılara inanıyorsa ve çoğu krallığın dediği aptalca şey olan " kIZıL sAçLI İnSaNlaR CaDI " cümlesine inanıyor ve beni öldürmek istiyorsa .

Ben kendi kendime konuşurken ıhlamurumu bitirmiştim . Bardağı mutfağa götürmek içşn odamdan çıktım.
Mutfağa vardım tezgâha bardağımı koydum derken çok kuvvetli bir şimşek çaktı. Ne yani yazın mı ? Neler olduğunu anlamadığım için terasa koştum .

Muhafızlardan birisi de terasa koşuyordu . " Neler oluyor ? " diye bağırdım . O da " Bilmiyorum efendim ama bu zamanlarda yağmur yağması çok zor ve bizim yaşadığımız bölgede yağmura çok rastlanmaz bu oldukça garip" dedi . Bende " evet" dedim.

O sırada gözlemcilerden biri soluk soluha yanıma geldi ve " Efendim sizin bu şatoya getirdiğiniz misafirn krallığında savaş oluyormuş bu şimşek ve yağmurun medeni onların savaşıymış " dedi . Bende gözlerimi kocaman açtım ve ona " Alvin'in krallığı mı ? " dedim . " Evet efendim " diyerek soruma yanıt verdi .

Hızlı adımlarla gözlem kulesine doğru yürüdüm . Fakat çok gürültülü bir şimşek çaktı. Endişelendiğim için koşmaya başladım .

Gözlem kulesinden baktığımda Alvin'i krallındaki bahçede bir tane kızın karşısında iki dizinin üzerinde çökmüş şekilde gördüm . Nasıl alvin böyle birşey yapmazdı neden diz çöksün ki?

Ben odama koşup okumu ve kılıcımı aldım . Hemen kapıdaki bir atın üstüne bindim ve Alvinin krallığına doğru yola çıktım . Bir yandan gördüklerimin şokunu yaşarken bir yandanda gözümden birkaç yaş süzüldü .

Bu ben miydim ağlayan kişi ben miydim ?

Alvin'in krallığı olan Ryuka krallığına ulaşmıştım . Koştum ve daha çok koştum .

Alvin'e baktığımda yüzündeki yorgunluğu gördüm . Neler oluyordu ???

" ALVİNN ! " diye bağırdım . Alvinden cevap gelmisini beklerken Alvin'in karşısındaki kız bana cevap verdi . " Ha ? Sen kimsin? " diye sordu. Bende " Ona ne yaptın ? " dedim . " Sorumu cevapla sen kimsin ?" dedi .

" Alvin'in arkadaşıyım " dedim . Ve daha sonra bana " öyleyse onda olan eşyamın yerini biliyorsundur " dedi ve gülümsedi .

Alvin'in gözleri kapalıydı . bayılmış mıydı ? Ama dizlerinin üstünde duruyordu nasıl durabilir ?

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

EVETT  BİR BÖLÜMÜN DAHA SONUNA GELDİK NORMALDE BÖLÜMÜ ÖNCEDEN YAZMIŞTIM FAKAT YANLIŞ BIR TUŞA BASARAK BÖLÜMÜ SİLDİM🥲 BİRŞEYLER YAPARAK YAZDIKLARIMIN YARISINI KURTARDIM FAKAT DİĞER YARISINI TEKRARDAN YAZDIM :( UMARIM BÖLÜMÜ BEĞENMİŞSİNİZDİR BU BÖLÜM 478 KELİME SÜRDÜ BİR ⭐ VERSENİZ HİÇ FENA OLMAZ GÖRÜŞÜRÜZZ 💖

İYİ BAYRAMLAR OKURLARIM ÇOK ŞEKER YEMEYİN HEE  SİZ YETERİNCE TATLISINIZ 💕

Krallıklara KarşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin