Sindou malikesinde siradan bir gun. Sindou mikela yemegini yiyordu. Dogrudan vampir koyunden gelmis taze kan. O, kahvalti yaparken yaninda bir hizmetci duruyordu.
Mika kefsizce icini cekti.
"Bi' sorun mu var genc efendi?"
Mika sikkinca konusdu" siseden kan icmekten sikildim ken isanimin boynundan taze kan icmek istiyorum."
"Yani, kisisel kole mi istiyorsunuz?"
"Evet, mumkunse kani lezzetli olanindan."
"Peki efendim. o zaman sizin icin birini ayarlayacagim"
"Mumkunse genc olsun, cobuk ol beklemek istemiyorum"
"Tabi"
.
.
.
Hismetci vampir sehrini yoneten adamla konusuyordu ve ondan kaliteli kana sahib genc birisinin olub olmadigini sordu."Elimiz deki gencler pek fazla deyil ama, yuuichiro amane isminde birisi var 17 yasinda kani en iyi kalitede"
"Tamam, lutfen onu hemen saraya gonderin prensi bekletmek istemezsiniz."
.
.
.
YuuAilemle beraber masa kurmus yemeyimizi yiyorduk her zaman ki muhabbet ve bazi sakalar yaparak Eyleniyorduk.
Birden kapi caldi saat gecti bu zaman da buraya gelen per olmazdi yavasca kapiyi acti 2 tane vampir vardi kapida cocuklar korkuyla arkama sarilmislardi biraz geri cekildim ve onlari koruma alyina almaya calisdim.
"Yuuichi Amene sen misin?"
"E-evet benim"
"Bizimle gelmen gerek prens seni cagiriyor"
Diger vampir yavasca cikisdi"eger gelmezsen zorla gotururuz"
Bunun ne anlama geldigini biliyordum eyer gitmezsem ailemi olduceklerini ortbas sekliydi bu,
Yavasca onlarin yanina gitdim cocuklar bana korkuyla bakiyorlardi beni kaybetmekten bu kadarmi cok kokuyorlardi?
Son bi kez onlara bakarak gulumsedim.Vampirler beni buyuk bi malikaneye getirdiler iceri girdim hizmetci beni kolumdan tutarak buyuk bir kapidan iceri atdi yere dusmusdum kafam acimisdi ama belli etmedim.
"Bu da ne?"
Diye sert bir ses duymamla ayaga kalkdim sari sacli uzun yakisikli bir adam vardi karsimda sanirim prens buydu.
"Kisisel koleniz efendim"
"Bu bir cocuk kolenin baska seyler icinde kullanildigini biliyorsun"
Dedi kizgin bir ses tonuyla biraz urkmusdum.
"Ne gibi seyler efendim?"
"SEKS YAPMAK ICIN SENI APTAL!"
Bagirmisdi net bir sekilde duymusdum ne yani bedenimi ona sunmamimi bekliyordu.
Tabiki bunda bir sotun yoktu ben sadece bir koleuim bana iyi davranmasini bekleyemezdim.
Red etsem bile aileme zarar vermeyecegi konusunda bir guvence yoktu o bir prensdi.
"Hatami maruz gorun bu koleyi oldurub size hemen yenisini getirecegim."
Hizmetci beni saclarimdan tutub nereden aldigini bilmedigim bir bicagi bogazima dayadi gozlerim8 kapadim olmeyi bekledim.
____________
Evt bu bolum bu kadar acaba mika ne yapacak.Alin:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
¤KÖLE¤{mikayuu}
Teen Fictionbu hikaye vampirlerin prensi mikela nin kisisel kole istemesile baslar iyi okumalar dilerim.