♥35♥

3.2K 131 4
                                    

O tři měsíce později

Bella

Probudila jsem v sedm. Měla jsem strašný sen. O tom že jsem zemřela a Justina a Madison jsem tu nechala a nakonec to Justin nezvládl a spáchal sebevraždu a Madison dali do dětského domova ale stejnak si jí vzal Scooter ale strašný sen. Zakroutila jsem hlavou a vstala. Podívala jsem se do postýlky Madison tam spinkala byla krásná. Jsou jí tři měsíce a je strašně hodná. Pořád svět čeká na ní a kdy jí konečně ukážeme. Zítra jedeme na tour. Hrozně se těším. Sedla jsem si ke stolu a vzala si kafe co jsem si udělala. O něčem jsem přemýšlela ale probudil mě hlas až pláč Madison. Podívala jsem se na hodiny a bylo osm omg přemýšlela jsem hodinu. Ozval se zvuk že někdo zbýhá ze schodů a za chvíli se u mě objevil Justin ,,Ahoj lásko" řekl a dal mi pusu na líčko ,,Ahoj" řekla jsem. ,,V kolik si vstávala?" zeptal se a dal vařit mlíčko Madison nekojím protože to nesnáší nenechá se. ,,V sedm" řekla jsem a usmála se na Madison která se na mě dívala. Justin jí držel a ona se na mě dívala. ,,Proč tak brzo?" zeptal se a vyndal mlíčko. ,,Měla jsem zlý sen a ne neřeknu ti ho" řekla jsem a zasmála se ,,Okey" řekl a dal mi Maddie a já jí nakrmila. ,,Selena zítra půjde na letiště a rozloučí se snáma" řekla jsem a on přikývl. Pořád se na mě koukal. ,,Co je?" zeptala jsem se ,,Mám na tebe strašnou chuť lásko" řekl a já se usmála. Madison usnula tak jsem jí dala do postýlky a sedla si na Justina obkročmo. Začala jsem ho líbat. Zvedl mě a šel semnou nahoru. Položil mě na postel. Chtěl mi slíknout tričko ale já ho zastavila. Sedla jsem si na něj obkročmo a políbila ho. Začala jsem se na něm pohybovat měla jsem jenom kalhotky a on boxerky takže to bylo víc než příjemný ,,Oh lásko" řekl pohyboval se proti mě oba dva jsem vzdychali přes celý pokoj. ,,Justine" řekla jsem ,,Já vím lásko pojď" řekl a pohyboval se proti mě. Když jsem cejtila že to bude tak jsem se začala hodně rychle pohybovat. Justin ztuhl a pak se uvolnil a pak já. ,,Kde ses to naučila tohle je poprvý kdy jsem nebyl v tobě" řekl když jsem se vedle něj svalila. Pokrčila jsem rameny a zvedla se. Oblíkla jsem se do tepláků a šla s Justinem dolů. Dole už byla Kate a Kenny držel Maddie to teda moc nespala. Kate byla divně sticha Kenny si toho asi všiml tak se knám naklonil. ,,Příště buďte tišší Kate je proto zamlklá" řekl a já sklonila hlavu protože jsem se začervenala.

Byly jsme v obýváku a Justin měl na hrudi Madison a díval se na televizi. Vzala jsem mobil a vyfotila je a ukázala mu to ,,Jste krásní" řekla jsem ,,Myslím že na to čekají dlouho dej jí tam a napiš tam jméno" řekl a já přikývla. Šla jsem na insta a skoukla novinky a pak tam dala tu fotku s popiskem ' Justin+ Madison @MadisonJamieBieber ' dala jsem to tam. Za deset minut mi naskakovali upozornění zasmála jsem se Koukli jsme se na komentáře ,,Je to holka" ,,Konečně víme co to je" ,,Je krásná" ,,Jsou krásní" ,,Madison úžasné jméno!" a takovéhle komentáře bylo tam i od Ryana Secreta ,,Konečně víme co je to za pohlaví gratuluji" usmála jsem se a napsala děkuju. Dali jsme si oběd a byly doma. Madison zrovna ležela v postýlce a já se usmála byla tak krásná. Justin to vyfotil a znova to dal na insta. ' My princess @MadisonJamieBieber ' a zase insta chodili. Pustili jsme si televizi a zrovna tam byla reportáž o nás.

,,EXKLUZIVNĚ JUSTIN BIEBER AND BELLA PALWIN MAJÍ DCERU! Dnes v půl desáté dala Bella Palwin na instagram fotku Justina který má na svojí hrudi holčičku poznali jsem že to asi bude jeho dcera. Byl tam popisek ' Justin+ Madison @MadisonJamieBieber' Madison krásné jméno pro krásnou holčičku. Čekali jsem tři měsíce a konečně se odvážili zveřejnit své dítě. Všichni tipovali že to bude chlapeček ale očividně ne je to holčička! Odpoledne dal pro změnu Justin na instagram dlaší fotku tentokrát jenom s Madison kde je trochu víc vidět je to jeho princezna jak psal. Zítra jede očividně celá rodina na tour a možná se dočkáte a uvidíte Madison Jamie Bieber! Gratulujeme mladým rodičům!!!!" Usmála jsem se a otevřela počítač. Na facebooku byla stránka Madison Jamine Bieber už takhle byly tam konverzace třeba že je krásná a malá a že gratulují. Zazvonil zvonek zvedla jsem se a otevřela. Hned kolem mě proběhla malá Gracie usmála jsem se už umí běhat a je strašně krásná. ,,Ahoj Sel" řekla jsem a objala jí ,,Ahoj" řekla a vstoupila a vyzula si boty a Gracie taky vyzula botičky ,,Konečně jste jí zveřejnili" řekla a já přikývla ,,O de dneška už můžete chodit ven ale budou tě pořád fotit a vypadá to že je vaše dcera oblíbená celý svět to probírá" řekla a já se zasmála. Selena už bydlí v baráčku s Gracie. Celý den jsme sledovali spíš děti a televizi skoro na každým kanálů běží fotky mojí princezny. Večer Selena odešla a my jsme šli spát protože brzo vstáváme a jedeme na tour! Konečně!

Belieber Forever ✔ Kde žijí příběhy. Začni objevovat