13. BÖLÜM

257 30 20
                                    

【ALVIN】

Saniyeler geçti, ardından dakikalar geçti, sonra bana bir saat gibi gelen bir sürenin ardından nihayet konuşma cesaretini topladım. "Sonsuza kadar böyle sessiz mi kalacaksınız, ne olacak yani?"

Margot boğazını temizledikten sonra Lucien'e baktı. "Kusura bakma. Kendini tanıtmak ister misin?"

"Evet, elbette." diye başladı. "Benim adım Lucien Auclair. Ee, birçok farklı alanla ilgileniyorum."

"Alvin onlardan biri mi?" Antonio aklında ne varsa diline döktü, bu da onun kafasına sert bir şaplak yemesine neden oldu ve özür dilemeden önce tısladı. "Pardon, benim hatam. Bol bol zamanımız var, canın ne zaman isterse o zaman yeteneklerini sergileyebilirsin."

"Ah, bir bakalım..." diye başladı, Ant'in ensesini kaşıyarak yaptığı önceki yorumu tamamen göz ardı ederek ve sanki derin düşüncelere dalmış gibi diğer yöne baktı. "Şey, okuldayken voleybol oynamaktan zevk alırdım ama şimdi oynayacak kimsem olmadığı için bunu bıraktım. Dijital sanat ve artistik patinajla da ilgileniyorum."

"Ben de dijital sanatla ilgileniyorum!" Rowan araya girmeden önce Delilah nefesini tuttu, "Ve biz ayda en az iki kez plajda voleybol oynuyoruz, bir dahaki sefere bizimle gel!"

"Bu iyi olur, teklifin için teşekkür ederim." devam etmeden önce sırıttı. "Ayrıca... Tuhaf bir hobim var."

Rowan, "Burada normal bir kişi bile yok, yargılamayız yani." diye omuz silkti. "Rahat rahat dökül sen."

"Alkol şişelerini koleksiyon yapıyorum." dedi basitçe. "Bazen sadece şişeyi alıp içindekini döküyorum ya da bazen çok pahalı olduğu için içeceği bitirmek zorunda kalıyorum. En son dekorasyon yaparken, bir raf neredeyse devriliyordu. Onu tekrar kaldırmaya çalışırken elimi incittim."

"Sen ne-" diye söze başladım, etrafına gazlı bez sarılı olan eline baktım.

"Evet." diye kıkırdadı, elini inceleyerek. "Kuryeler ne zaman gelse benim alkolik falan olduğumu düşünüyorlar ama bu durumu açıklamak daha zor geliyor."

Ben de aynısını düşünmüştüm! Kahretsin, gerçekte ne olduğunu doğrulama zahmetine bile girmeden bir varsayıma bu kadar çabuk atladığım için kendimi çok kötü hissetmiştim.

"Her zaman istediğim bu tek şişeyi, Hennessy XO Konyak'ı almaya çalışıyordum. Benimle anlaşma yapmaya istekli olan bir adamla telefonda konuştum ama son anda geri adım attı, o kadar sinirlendim ki delireceğim zannettim."

Ne... Odada delirdiği o telefon görüşmesi bununla ilgili miydi? Vay canına, gerçekten oradaki en büyük palyaço benmişim.

"Ben de pul topluyorum." diye sırıttı Delilah. "Marg da madeni para topluyor, bir ara koleksiyonuna bakmayı çok isterim."

"Bu iyi olur, ne zaman isterseniz gelebilirsiniz. Her şişeyi nereden aldığımı açıklamak için bir saatlik uzun bir seansa hazırım." diye kıkırdadı.

"Kesinlikle dinleyeceğiz." Rowan devam etmeden önce sırıttı. "Her neyse, ben Rowan Hayes. Kendimi cinsiyetsiz olarak tanımlıyorum. Balık tutmayı seviyorum ve makyaj sanatçısı olarak çalışıyorum. Rock ile ilgileniyorum ve son zamanlarda bas çalmayı öğreniyorum."

"Ben Margot Fleming. İsterseniz bana Maggot diyebilirsin, hiç sorun etmem. Davul çalıyorum ve online terapist olarak çalışıyorum." diye açıkladı Margot, Delilah'ı omzuyla dürtmeden önce. "Delilah da benim sevgilim."

"Merhaba! Ben Delilah Scherwitz." diye başladı sırıtarak. "Çizimle ilgileniyorum ve iki işte çalışıyorum, biri fizyoterapist, diğeri ise tanışabileceğin en harika insan olarak."

Antonio hayali saçını omzunun üzerinden atarak, "Rüyalarında görebileceğin en harika insan tam burada oturuyor." diye söze başladı. "Ben Antonio Fibonacci, hayır dizi hakkında bir bok bilmiyorum. Profesyonel direk ve trapez dansçısı olarak çalışıyorum, ancak dışarıda biri sorarsa onlara işsiz olduğumu söylüyorum, böylece acıyıp bana veriyorlar. Olur da benden hoşlanırsan hoşlanma, çünkü öyle bir durumda Rowan seni çiğ çiğ yer."

Gözlerimi aşk kuşlarına homurdanarak devirdim. "Adımı zaten biliyorsun, bu yüzden doğrudan temel bilgilere geçeceğim. İç mimarım ve yerel spor salonunda kişisel antrenör olarak yarı zamanlı çalışıyorum."

"Vay be, bu çok etkileyici. Canınızı dişinize takarak çalışıyorsunuz." dedi sırıtarak. "Benim de ana mesleğim yazarlık, ek olarak grafik tasarımcı olarak çalışıyorum. Kaç yaşındasınız?"

"24 yaşındayım." diye başladım. "Antonio 26, Rowan 24, Margot ve Delilah 25 yaşında."

"Ben de 25 yaşındayım." diye devam etti Lucien, ardından gelen sessizlikten sonra derin bir iç çekti. Bana sorarsanız şu ana kadar her şey çok iyi gidiyordu. Grupla iyi anlaşıyor gibi görünüyordu ve herkes de ondan hoşlanmıştı, bu büyük bir rahatlamaydı. Şimdi tek yapmam gereken, o tek yasak soruyu sormayacağından ve her şeyin kontrol altında olacağından emin olmaktı.

"Ananaslı pizza denediniz mi hiç?"

Pardon, artık hiçbir şey kontrol altında değil.

Rowan, "Bana pizzada ananas sevdiğini söyleme sakın!" dedi. "Onu kovun, hemen."

"Sakin ol bebeğim." diye söze başladı Antonio sesini alçaltmadan önce. "Ananaslı pizza seviyorum aslında."

"NE?!" diye bağırdılar hep bir ağızdan. "Bana sevmediğini söyledin!"

"Evet, çünkü beni Craigslist'te satışa çıkarmanı istemedim." diye itiraf etti.

"Açıkçası ben hiç denemedim." dedi Margot.

"Ben de." diye ekledi Delilah. "Ama seve seve denemek isterim."

"Bu harika." Lucien sırıttı. "Ro, sen denedin mi hiç?"

"Ro mu? Bu hoşuma gitti." dedi Rowan devam etmeden önce yarım bir gülümsemeyle. "Hayır, denemedim."

"O zaman bir şey söylemeye hakkınız yok, hemen Hawaii pizzası sipariş ediyoruz. Denedikten sonra eleştiri yapmanıza izin vereceğim."

"Tamam, kim ödüyor?" diye sordu.

Sessizlik.

Sonra hepsi topluca bana döndüler.

"Hayır." diye söze başladım. "Ödemeyeceğim. Asla yapmayacağım. Tüm ay için bana rüşvet verseniz bile ben-"

Kapıda ödemeyi ben yaptım.

_____

> Craigslist: Bizdeki sahibinden veya dolap uygulaması diye düşünebilirsiniz.

> Rowan kendi zamirini they\them olarak tanımlıyor. Yani kişinin kendini kadın\erkek olarak tanımlamasından ziyade cinsiyetsizlik.

> Lucien'in bahsettiği Hennessy X.O;

O;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Pest Control 🕷Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin