— La ce folosiți quartul fumuriu? Întreabă Yoongi, așezând m-ai multe borcănase cu bucatele mici de quart roz, în raft.
— Chestii Yoongi. Nu stii tu despre ele. Ofta calegul său, aranjand lângă el marfa în raft.
Taehyung lipsea din nou, Yoongi nu știa de ce, dar vroia să ii faca o vizită mâine.
— Se pot pune în potiuni? Bărbatul oftă, luând câțiva săculeți de plante și le așeza pe raftul de sus. Ce proprietăți are--
— Of Yoongi! Toată ziua îți merge gura! Se răsti furios bărbatul la el. Taci o dată și lasă-mă să ma conectez la stoc! Nu am timp de întrebările tale stupide!
Magicianul la privit supărat, cu ochii mari, neînțelegând de ce se infuriase atât de tare încât să strige la el de față cu toți clienții.
Simțindu-si chipul înroșindu-se de jenă și ochii usturându-l, sa grăbit sa iasa pe usa din spate, departe de privirile celorlalți.
🕯🕯🕯
Ok. Cum ii va găsi pe cei care ia omorât tatăl lui Yoongi? Trebuia să se informeze despre incident.
Pentru început, avea nevoie de data exactă, trebuia sa știe ce sa întâmplat energetic în accea perioadă. Slujitori săi deja erau puși la treabă, căutând și scormonind prin manuscripte și magicieni ce se intamplase când au venit ei aici.
Care a fost motivul comunități de a împlini orice dorința a demonilor pentru protectie? Când a venit prima data aici, a fost un carnagiu. Oamenii oferindu-si trupurile cu buiumul pentru energii sexuale doar pentru a apară acest sat.
Apoi urma vânătoarea. De ce erau atat de speriati? De ce tatal lui Yoongi a fost ucis? Cine ar face asta și ce motiv ar avea? Câți au fost? Era o secta sau o dușmănie banală? Erau martori său totul a fost executat prin întuneric? A fost o ucidere fizică sau energetic?
De ce mama lui Yoongi nu trebuia sa afle despre magie? Nu îl lasă să se apropie d emagie? A o învețe? Sa umble cu ea? Ce putea descoperi dacă o făcea?
A fost vorba despre o aventură extraconjugală? Oare mama lui Yoongi avea un amant care din gelozie sau dușmănie ia omorât tatăl? Iar acum o tinea secret pentru a nu-și distruge relația cu fiul ei?
Demonul avea un tumultul de întrebări și teorii în cap. Misterul asta legat de Yoongi și moartea tatălui său ii trezea interesul, făcându-l să se simtă din nou viu.
Hoseok a apăsat clanță veche de fier și a împins usa. Clopoțelul deasupra sa scoase un clinchet micuț, făcându-i observată prezenta în magazinul de poțiuni.
Niște turiști vampiri au atacat, evident fără succes, niste locuitori ai satului. Energiile erau haotice și conducătorul comunități a sugerat prezenta protectorilor satului în spatiile des vizitate de turiști.
Cum era primăvară, sezonul turiștilor începea din plin iar în general, magazinele de poțiuni erau adesea puctul lor principal de vizitat.
Hoseok sa oferit să vina la " Crinul albastru ", magazinul unde lucra Yoongi.
— Mizo? Bărbatul din spatele tejghelei parea mirat, la fel și Hoseok.
Uitase complet de patronul magazinului care venise cu el pentru a explica situația. Tot ce vedea și gândea demonul era:
De ce Yoongi stătea ghemuit, punând pliculete într-un raft, supărat?
Auzind numele patronului său, nici măcar nu sa întors sa salute. Parcă avea un norișor de ploaie deasupra sa.