(Mert)
Ece Asele "Asel bana instagram hesabını versene."Asel başını olumlu sallayarak "Tamam." bende hemen aratma kısmına girdim ve beklemeye başladım Asel "İsmim Asel_Korkmaz" diyerek söylemeye başladı bende hemen aratma kısmına Asel_Korkmaz diye yazdım,ilk çıkan hesaba bastım ve evet bu Aselin hesabıydı hemen takibe almıştım.Asele baktığımda Asel şok olmuştu,büyük ihtimalle benim onu takibe aldığımı görmüştü.O sıra Asel bana sinirli bir şekilde bana baktı,bende Asele sırıtarak bakıyordum.
(ASEL)
Şuan acayip sinirim bozuldu,ben Merte baktığımda bana sırıtarak bakıyordu.İşte sinirim iki kat daha arttı.Eceye "Hadi dışarı çıkıyoruz." dediğimde Ece soru sorarmışçasına "Neden? ne güzel oturuyorduk." dedi bende "Sonra anlatırım hadi Ece." dediğimde Ece "Tamam." diyerek hızlıca dışarı çıktık.Dışarı çıktığımızda Ece "Asel az yavaş ol ya ayaklarıma kara sular indi.Hemde ne oldu sana orada?" dediğinde Eceye döndüm
"Sana instagram hesabmı verirken Mert hesabımın ismini duymuş.Ve beni takip etmeye başladı." Ece şok içinde bana bakıyordu.Ben tam bir şey diyecekken zil çaldı.Eceyle hemen sınıfa çıkmaya başladık.Ece "Asel benim tuvaletim geldi sen çık ben gelirim." dediğinde başımı olumlu anlamında salladım.
Ece gittiğinde koridordan merdivenlere çıkarken Mertleri gördüm,Mertlere bakarken merdivenlerde sert bir şekilde birisine çarptım.
Çarptığım gibi tam geri geri düşecekken birisi eliyle sıkıca belime dolayıp kendisine çekti,çektiği gibi beni tutan kişinin vücuduna yaslandım.
Öylece kalmıştık arkamızdan sesler geliyordu,resim çekiyorladı buna adım gibi emindim.
Öylece kalakalmıştık,beni tutan kız değildi buna emindim çünkü bu kimse yapılı bir vücuda sahipti.
Kafamı yavaşça kaldırdığımda bir erkek gördüm,bana bakıyordu.Kafamı yavaşça arkaya doğru çevirmiştim,bütün herkes bize bakıyordu,Mertleride görmüştüm,bana bakıyordu.
Mert bizi yiyecekmiş gibi bakıyordu,sinirden ellerini öyle bir sıkıyorduki damarları patlayacak gibi duruyordu.
Bir daha beni tutan erkeğe dönüp "Herkes bize bakıyor farkındamısın?" dediğimde erkek bana sırıtarak "Farkındayım,ama inanki bu hiç umrumda bile değil." dediğinde ben yavaştan sinirlenmeye başladım
"Beni bırakırsan sevinirim."
"Niye Mert kıskanırmı?"
dediğinde sinirle onu dürttüm
"Ne diyorsun sen ya,bak rica ediyorum lütfen beni bırakırmısın."
"Ama ben sevinmem." dediği an ben kendimi kurtarmaya karar verdim ama ne kadar çabalasamda nafileydi. "Yalnız adım Eren." dedi,bende "Banane senin isminden." dedim.
Eren beni hiç takmadan sesli bir şekilde "Ayağını burkmuşsun seni revire götüreyim." ben sessiz bir şekilde. "Sen ne yaptığını sanıyorsun hatta ben ayağımı burkmadım." Eren beni takmayarak hemen beni kucağına aldı,bende sesiz bir şekilde "Hemen indir beni!" dedim.
Eren bana göz kırparak yoluna devam edecekken Mert sert bir şekilde, "Hemen Aseli bırak!" dediğinde gözlerim Merti bulduğunda sinirden yüz hatları gözüküyordu.
Eren kararlı bir ses tonuyla "Bırakmıyorum." dedi,aslında Mertte kararlıydı.
Mert, "Bir daha demiyeceğim Aseli bırak yoksa almasını ben bilirim." dediğinde yanaklarımın kızardığını hissettim.Ne beni almakmı,Allahım ben ne yaşıyorum ya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorbanın İçindeki Aşk
VampireŞu zamana kadar hiç bir haksızlığa boyun eğmedim eğmem de,çünkü ya boynumu keserler ya da ısırırlar.Ama aşk... Ben nereden bilebilirdim okulun zorbaları insan dışı bir varlık olabilecekleri.Ama şunu biliyorumki beni büyük bir maceralar bekliyor. ~Y...