~ 🐢 ~
~ HYUNJIN ~
birşeyi istersem alırdım. oyunun kuralı böyleydi. seçkinler kazanır diğerleri ise... diğerleri ise sadece bir piyondan oluşur.
piyon olarak adlandırdığım birine tüm sevgimi bağış etmiş tüm ilgi odağımı ona yöneltmiştim.
kendimden hiç ödün vermeyen ben onun tek bakışı ile etkisiz hale geliyordum.
tüm bu hayatım boyunca kimseye karşı birşey hissetmemiştim.
onu ilk gördüğüm de üç yıl önceydi. on beş yaşındaydı sanırsam. arkadaşı Jisung ile beraber okula gidiyordu.
o günden sonra başladı herşey.
Chris geçici heveslerimin başladığını söylemişti. takıntı ya da hoşlantı?
hayır hiçbiri değildi.
ben onu ilk gördüğüm de sevmiştim.
kimilerine göre ilk görüşte aşk yoktu. küçük bir etkilenme veya dış görünüşün hoşluğundan etkilenme.
bana göreyse ilk görüşte aşktan öte aşk karşımdaki bana ve elimdeki kutuya şaşkınlıkla bakan bu çocuktu.
onu üç yıl önce gördükten sonra her hareketini merak etmiş ve dahada kaptırmıştım kendimi ona.
ben bir kara deliğin içindeydim. beni ister istemez kendisine çekiyor bu ne kadar canımı acıtsa da hoşuma gidiyordu.
Lee Felix, Yong Bok o kara delik sensin. beni kendisine çekiyor ve buna engel olamıyordum.
daha önce kimsenin canı acıdığında canım açılmamıştı. heleki bir piyonun önemsiz canı yüzünden canım acımamıştı.
bana göre başta piyon olan bu çocuk hayatımın anlamı ve baş tacı olmuştu.
benim kalbim atmıyordu nefes alıyordu.
gülümsediğinde güneş doğuyor uyuduğunda güzelim ay yüzeye çıkıyordu.
çilleri, gözleri hepsi birbirinden parlaktı. Lee Felix bir yıldızdan daha parlaktı.
aramızdaki garip ortama batan güneş eşlik etmişti. sahte güneş.
Felix şaşkınlığını atarak birden gülmeye başlamıştı. işte gerçek güneş daha yeni doğuyordu.
gülme sesi kulağıma geldiğinde bulunduğumuz durumun aptallığını sorguladım.
"Hyun..."
"ben konuşacağım izin ver" minik elini kavramış ve nazikçe öpmüştüm.
kıyamıyordum sert olmaya.
birlikte olduğumuz gecelerde canı acır diye kendimi sıkıyor deliye dönüyordum.
"sevgi beş harften oluşan güzel duyguları bulunduran bir duygu değildir. sevgiyi anlatamam ben sevgi anlatılmaz yaşanır. sana olan sevgimi anlatamam ama anlaman için delicesine seven ben ya da delicesine sevilen sen olman gerekir. bana neler yaptın bilmiyorum ama senden gelen olumlu olumsuz her türlü şeye açık olduğumu bil. şuan dolan gözlerin yüzünden kendimi suçluyor ve kendimden nefret etmek için kapı açıyor bana. lütfen ağlama Felix, lütfen ağlama sevgilim çünkü ben seni seviyorum"
baş parmaklarım ile gözlerinden damlayan yaşları silmiş ardından burnuna minik bir öpücük konudurup devam etmiştim.
"gün 22 Nisan 2020. karşı şirketin oğlunu kendim takip ediyordum. kimseye güven olmaz bilirsin. bir okulun yakınlarına vardığımı arabamın yanından geçen yaşıtlarından anlıyorum. sonrada kahkaha atan seni gördüm. arabamın önüne çıkmıştın Jisung seni gülerken düşme diye tutuyordu. sen ise gülüyordun. neden güldüğünü bilmiyordum ama bu hoşuma gitmişti. ne kadar o çocuğun izini o gün kaybetsemde kendime çizeceğim yeni düz çizgiyi seni bulmuştum."
"o gün..."
"hatırladığını biliyorum çünkü sen gülerken başka bir araba sana çarpmak üzereydi."
"kaza..."
"ona ben çarptım" o gün Felix küçük çocukların bile kıskanacağı o tını ile gülerken bir aptal ona çarpmak üzereydi. ona çarpmak üzere olan adam hem benim manzaramı hemde onun gülüşünü çalmıştı. ölmeyi hakkeden bir piyon...
"şimdi sen Lee Felix... benimle evlenir misin? resmi eşim olup beni onurlandırır mısın?" özenle o güzel parmakları için seçtiğim yüzüğü ortaya çıkarmıştım.
"Hyunjin ne diyeceğimi bilmiyorum bu zamana kadarda ne diyeceğimi hiç bilemedim sen benim evimsin. ailem oldun herşeyim oldun seni çok seviyorum"
birden boynuma sarıldığında olumlu bir cevap aldığımı anlayıp beline sarmıştım kollarımı.
boynumun orada ıslaklık hissettiğim de sevinçtende olsa benim yüzümden ağlamasına için gitmişti.
birden boynumdan çekilip elini uzattı.
önce elinin her yerini narince öpmüş ardından yüzüğü yüzük parmağına takmıştım.
bu sefer tekrar bana yaklaşmış ama bu sefer dudaklarımızı birleştirmişti. sonsuzluğa...
SON
-
klıse romantzm amk
ficime final yapivam diye beni sikmicekmis 🤬
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daddy? - {HyunLix}
أدب الهواةFelix bir yetimhane çocuğuydu. Hyunjin ise hem kötü yoldan hemde şirketten para kazanan bir iş adamı... Peki ya Hyunjin Felix'i evlat edinmek isterse...? [Tamamlandı]