SELAMLAR!!!!!!!!!!!!
Şu an çok heyecanlı ve sabırsız biri olarak sizlere yazıyorum çünkü ilk kez bu kadar büyük bir fantastik kurgu yazıyorum. Daha önceden de fantastik bir kurgu yazmayı denemiştim fakat çok mantık hatası içerdiği için ve düzeltmekle de bitmeyeceği için yazmayı bırakmıştım. Bu yüzden yeni bir fantastik Dünya yazmaya çekinmiştim. Ama sonra aklıma çok değişik ve bol aksiyonlu bir kurgu belirdi. Fakat bu kez acele etmek istemedim. Aynı hatayı yapmak istemedim ve bu kez kendime bir yıl gibi uzun bir süre verdim. Bir yıl boyunca sadece düşündüm ve kendimce notlar çıkardım. En ufak bir mantık hatası bırakmamaya çalıştım çünkü biliyordum o hata beni kurgudan soğutabilirdi.
Tam bir yıl boyunca elimde telefonumla hiç durmadan karakterlerimin tek tek analizlerini çıkardım. Her bir repliğini yazarken yaşadığım heyecanı size nasıl anlatabilirim bilmiyorum. Anlamanız için okumanız yeterli olacaktır...
Kuyruklu Yıldız duygusal ve soft bir hikayeydi. Aslına bakarsanız Kuyruklu Yıldız benim kendimi biraz daha yazma konusunda geliştirmeye çalıştığım yumuşak bir kurguydu. Fakat bu kurgu Kuyruklu Yıldız'dan çok farklı. Fantastik olmasının yanı sıra Kuyruklu Yıldız'daki gibi yumuşak geçişlerin olmadığı bir kurgu. Bu yüzden başta biraz yabancılık çektim ama sonradan yavaş yavaş beni içine çekmeye başladı.
Hikayenin tanıtımını ve giriş bölümünü okuduğunuzda aslında sizi nasıl bir Dünya'nın beklediğini biraz daha iyi anlayacağınızı düşünüyorum. Ayrıca hikayedeki iki ana karaktere daha şimdiden hayran kalacağımızı düşünüyorum. Tepkilerinizi o kadar merak ediyorum ki... Özellikle de o replikleri yazarken sürekli 'acaba buna nasıl tepki verecekler', 'burayı okuduklarında delirecekler' dediğim yerlerdeki tepkilerinize çok dikkat edeceğim.
Hazırsanız sizi o topraklarla baş başa bırakıyorum. Ardena'nın sınırları içerisindeki adımlarınızla sizleri baş başa bırakıyorum. Sizleri Ardena'ya namıdiğer Ölüm Meleklerinin Diyarına gönderiyorum. Ama dikkat edin. Çünkü Ardena'nın bir kaderi vardır.
Derler ki; suyu hırçın bir deniz kadar öfkeli, toprakları kuvvetli bir zehir gibi acımasız ve ormanları bir hançer gibi keskin, soğuktur...
Tanıtımı okurken yukarıya bıraktığım şarkıyı dinleyebilirsiniz :))) Bölümü düzenlerken onu dinledim ve tanıtımla eşsiz bir uyumu olduğunu fark edip eklemek istedim... <3<3<3
TANITIM:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇARESİZ KRAL (KARANLIĞIN YÜZÜĞÜ SERİSİ-1)
FantasyDünya'nın unutulan ve sonradan hatırlanan o eşsiz toprakları... Ardena... Nice krallıkların hüküm sürdüğü ama o uğursuz kara topraklarında kimsenin barınamadığı bir ölüm çukuru. Nice soyların başlayıp bittiği, nice ırklar ve yaratıkların doğup öldüğ...