7. f e j e z e t

170 4 0
                                    

-Amikor azt mondtam, hogy utállak, nyílván nem mondtam komolyan-suttogta, amikor csak néztünk ki a fejünkből.
-Pedig igazán utálhatnál-mondtam, és közben az ujjaimat tanulmányoztam.
-De téged nem lehet egyszerűen-nevetett fel, mire én is.
-Téged meg főként nem-válaszoltam, majd megöleltük egymást.
-Basszus, anyáék mondták, hogy fél óra múlva otthon legyek, mert
,,családi napot" tartunk, és már két óra is el telt!-ugrottam fel.
-Akkor siess, mert különben halott leszel-nevetett ki.
-Vicces vagy-nevetettem én is, majd elköszöntem a legjobb barátnőmtől, és elrohantam.

[...]

-Sziasztok, bocsi, kicsit elhúzódott a dolog-siettem be a házba.
-Csak majdnem három órát vártunk rád, de nem baj-mondta ironikusan apa.-Na megyünk egy jó kis hosszabb hajókázásra?
-Igeeen!-itt már én is vidámabban mondtam.
Kimentünk a kikötőbe, majd a jaktunkba beszállva, el is indultunk.

JJ szemszöge:

-Mi a helyzet Kie-vel, haver?-kérdezte John B, mikor nála voltunk.
-Mi lenne? Megcsaltam...-sóhajtottam, miután elmeséltem a haveromnak, vagyis John B-nek, mi történt.
-Miért tetted ezt?-rázta meg a fejét John B.
-Azt hiszem, belezúgtam Emmába-sóhajtottam.
-Csodás-bólintott ironikusan John B.
-Azt érzéseket nem lehet irányítani-inagttam a fejem.
-És most mit fogsz tenni?-kérdezte.
-Nem tudom... Tényleg nem tudom...-suttogtam.
-Sziasztok fiúk!-érkezett meg hirtelen... Kie.
-Kiara??-csodálkoztam, és megint emészteni kezdett a bűntudat.
-Nézd, semmi baj. Emmával már tisztáztuk a dolgot-legyintett vigyorogva Kie.
-Vagyis...jóban vagytok?-csodálkoztam.
-Nem akarok haragban lenni vele, de veled sem JJ... Mondtam Emmának, hogy nyugodtan legyen veled, te már úgy is kiölted belőlem az érzéseket-mondta Kie.
-Vagyis nem haragszol?-ráncoltam össze a szemöldököm.
-De, az elején haragudtam. De rájöttem, hogy az élet sokkal jobb békével, és szerelem nélkül-mondta vigyorogva Kie, mire odamentem, és megöleltem, ő pedig visszaölelt.
-Ezerszer megbántam amit tettem-suttogtam a vállába.
-JJ, hidd el, az elején sokkal jobban fájt, most már...újra az idegesítő haveromnak hiszlek-nevetett fel, majd én is.
-Jeeej, végre kibékültek a drága Sneci barátaim!-hangzott fel mögölünk John B hangja.
-Viszont Pope komolyan nélkülünk  folytatja az arany vadászatot?-kérdezte Kiara meglepődve.
-Tudjuk Pope milyen-mondtam.
-De Emmával kéne folytatni, hisz már a csapatban van. Pope-nak meg kell érteni-érvelt Kiara, amiben egyetértettem.
-Így igaz-helyeseltem.
-Felhívjam?-kérdezte John B.
-Egy próbát végül is megér-vontam meg a vállam.

[...]

Emma szemszöge:

Másnap már boldogan keltem fel. Kiarával újra barátnők vagyunk, és ezek szerint tényleg nem dühös rám. Még azt sem bánná, hogy ha JJ-vel élném le az életem... Apropó, JJ. Vele még nem beszéltem, de most, hogy Kie-vel rendeztük a dolgokat, és elvileg ők is egymás között, így JJ-vel is beszélnem kéne... Ma amúgy is a csapattal kell találkoznom, hogy folytassuk az arany projektet, amit Pope egyedül folytat, mert nem bírt várni egy napot... Ó basszus, még Pope is! Hihetetlen, mennyi minden történik ezen a nyáron eddig.

Egy nyári toppot, és egy rövidnadrágot vettem fel, majd elindultam John B-ékhoz. Izgultam, mert a kibékülésünk után most látom újra Kie-t, meg persze JJ-t, és együtt tuti kínos lesz... Két legjobb barátnő, és egy fiú. Jajj nekem...

-Sziasztok-köszöntem bizonytalanul, mikor odaértem.
-Sziaa Emma!-szaladt hozzám Sarah.-Hallottam mi történt, de örülök, hogy minden oké veletek Kie-vel, és akkor itt az esély JJ-nél-nézett rám vigyorogva Sarah.
-Tutkó-nevettem.
-Halii!-ölelt meg Kiara is, szóval most már biztos, hogy minden okés köztünk.
-Csá Emma!-pacsiztott le velem hirtelen Pope...?
-Pope? Te nem külön folytatod akkor a projektet?-csodálkoztam.
-Rájöttem, hogy gyerekesen viselkedtem, egyedül meg úgyse mentem volna semmire se-ismerte be, majd megölelt.
-Semmi baj, bár te mindig gyerekesen viselkedsz-szóltam be nevetve.
-Te köcsög-nevetett ő is.
-Helló Emma! Jó újra látni!-mosolygott rám őszintén John B.
-Köszi-néztem rá hálásan.

És ekkor megláttam őt. JJ-t. Pont rám nézett, mire Kie fülébe súgtam-Azt hiszem, hogy JJ-vel is tisztázni kéne a dogokat-mondtam halkan.
-Menj csak. Szabad a pálya-kacsintott Kie, mire elnevettem magam, és odamentem JJ-hez.
-Szia-köszöntem halkan.
-Szia-bámulta a cipő orrát.
-Kie biztos veled is beszélt.
-Igen, és mondjuk azután meglepődtem, hogy hagyja, hogy együtt legyünk-ismerte be.
-Én is.
-Figyelj, és akkor mi lesz velünk?-nézett rám.
-Egyenlőre csak legyünk mi is barátok. Lehet, hogy Kiara jól van, és nem haragszik ránk, de akkor se szeretném, hogy rögtön együtt legyünk azután, hogy mondta, nem bánja.
-Ebben igazad van-ismerte be.-Na menjünk vissza a többiekhez-biccentett oldalra a fejével.
-Okés-mosolyodtam el.

-Itt is vagyunk-huppant le JJ a földre.
-Sikerült az új szerelmes párnak elintéznie az ügyeiket?-kacsintott ránk Pope.
-Hülye-nevettem fel, és a többiek vigyorogva néztek minket. Még Kiara is.

Sarah szemszöge:

-Bocs, hogy ezt mondom, de Emma és JJ sokkal jobban mutatnak együtt-súgtam Kie-nek, aki alig láthatóan elmosolyodott.
-Tudom jól. Nem véletlenül dobtam ki JJ-t. Meg hát olyan aranyosak együtt, hogy így még inkább barátként tudok tekinteni Jajy-re-ismerte be mosolyogva.

Emma szemszöge:

-Menjünk el Mrs. Crain házába, a kútjában, ami a pincében van, elvileg ott van az arany-mondta John B.
-Hülye vagy haver?? Az a nő egy pszichopata! Ráadásul vak is! A férje fejét a kertjében ásta el!-hülledezett JJ.
-Ez egy egyetlen esélyünk az aranyért-nézett mindannyiunkra John B.
-Menjünk el mondjuk ma este a házhoz-mondta Pope.
-Ma este??? Miért pont este??-akadt ki mégjobban JJ.
-JJ, te jobban félsz mint egy lány-közölte nevetve Kie.
-Ez nem igaz-csattant fel a fiú.-Valakinek biztos baja esne ma éjjel! Az a nő tényleg veszélyes!
-De hisz vak, és van vagy 80 valahány éves-szólt közbe Sarah.
-Ti nem tudjátok Mrs. Crain igazi történetét-okoskodott JJ.-Mrs. Hollis régen a bébiszitterem volt. Elmesélte az ő történetét... A szülei sokszor veszekedtek, majd mikor az egyik éjjel az anyja megölte a férjét, és a mosdóban mosta meg a verés kezeit...akkor azt hazudta Hollisnak, hogy elvágta az újját. De valójában a férjét ölte meg, majd aznap el is ásta a fejét a kertben-mesélte JJ.
-Ez mind kamu-ráncolta össze a homlokát Sarah.
-Ó, csak szeretnéd!-támadt neki JJ.-Hollis sok mindent élt át, majd meghalt... Mrs. Crain nem csak a férjét vesztette el, hanem a lányát is...-mondta halkan JJ.
-Ez mind kitalált, JJ-forgatta a szemét John B.
-Haver, ne csináld már te is! Szerinted a volt bébiszitteremről ilyeneket találnék ki? Az ő életéről?-sértődött meg.
-Hát...-rágódott rajta Kie.
-Rohadt viccesek vagytok-mondta unottan JJ.-Én akkor sem megyek ma éjjel Mrs. Crain házához!
-Pedig muszáj lesz-mondta John B.
-Így igaz. Ma még elmegyünk oda-bólogatott Pope.
-Na és te Emma nem mondasz semmit? Mondd légyszí legalább te még rajtam kívül, hogy ne este mennyünk!-nézett rám könyörgően JJ.
-Őszintén én már belezavarodtam-ismertem be.-Viszont tudjuk le akkor ma este!
-Ez el is dőlt. Ez van JJ, leszavaztak-vonta meg a vállát hanyagul John B.
-Végem van-sóhajtott Jajy, majd beletörődve a sorsába, lehuppant a  helyére.

[...]

-Na és mivel üssük el az időt estig?-kérdezte Pope.
-Ki akar ,,Én még sosem"-et játszani?-kérdezte vigyorogva Kie.
-Az milyen játék is?-kérdezte JJ.
-Komolyan nem tudod?-nézett rá Kie vissza a fiúra úgy, hogy ,,ez most komoly?".-Na mindegy, a játék lényege annyi, hogy valaki feltesz valamit, például én még sosem aludtam utcai ruhában az ágyamban, majd mindenki felmutatja a tábláját, amire vagy az van írva, hogy ,,én még sosem" vagy ,,én már igen"-magyarázta el Kie.
-Jaa, így már világos-értette meg JJ.
-Szerintem ez jó játék, már amúgy is unalmas a felelsz vagy mersz-mondta Pope.
-Ez igaz-értett egyet mindenki.

Mindenkinek volt egy A/4-es lapja, aminek ugye az egyik oldalára az ,,én még sosem" volt, a másik oldalára pedig az ,,én már igen" volt írva. Pont úgy, ahogy Kie mondta el a játékszabályokat.
-Kezdjük egy gyerek kategóriával-mondta Kie.
-Miért pont gyerek?-ráncolta össze a szemöldökét JJ újból.
-Mert még gyerek vagy-szólt be nevetve Kie, majd mindenki csak röhögött. Bevallom, JJ és Kie, sokkal jobbnak mutattak együtt csak így, barátokként, nem párként... Jobb volt így rájuk nézni, ahogy szivatják egymást, mi pedig nevetünk rajtuk.
-Ez nagy volt Kie-nevetett hangosan John B.
-Nem véletlenül vannak jó oltásaim-vigyorgott Kiara.
-Be kell ismernem, hogy ez azért jó volt-nevetett JJ is.-Mondjuk 16 évesen amúgy is még gyerek vagyok.
-Ne aggódj, még 30 évesen is az leszel-kuncogott Pope, majd az egész társaság.
JJ csak nevetett Pope vicces beszólásán.
-Na kezdjük végre?-doboltam a lábammal.
-Aha-mondták kórusban.

Outer Banks-Váratlan változások (FF)Where stories live. Discover now