Κεφάλαιο 9

178 14 0
                                    

Άλεκ

Τζ: - Έλα μέσα Άλεκ! Σε περίμενα!

Σηκώθηκε από την καρέκλα και ήρθε να με χαιρετήσει από κοντά!
Είχα πολύ καιρό να τον δω κι αυτό ήταν καλό! Σήμαινε ότι δεν είχα προβλήματα, μέχρι τώρα! Γιατί τώρα;

-... Όταν είδα τ' όνομά σου στο κινητό μου, είπα ότι πήρες γιατί σου έλλειψα και είπες να βρεθούμε! Αλλά δυστυχώς, πήρες για δουλειά!

Είπε κι έσκασε ένα λυπημένο χαμόγελο. Τώρα που το έλεγε ένιωθα άσχημα. Το ήξερα ότι δεν ήμουν πολύ κοινωνικός, αλλά ο Τζέηκ ήταν από τους λίγους ανθρώπους που θεωρώ φίλους κι εμπιστεύομαι! Τον είχα γνωρίσει από τα φοιτητικά μου χρόνια. Ήταν από την Αμερική, μα αποφάσισε να μείνει στην Ελλάδα όταν ήρθε εδώ για ένα σεμινάριο όπου θα έκανε παρουσίαση. Τον μάγεψε η ομορφιά της χώρας, έτσι άνοιξε εδώ γραφείο κι αφού έμαθε άπταιστα τα ελληνικά, βρήκε και πελατεία.

Α: - Έχεις δίκιο Τζέηκ και λυπάμαι! Μακάρι να ερχόμουν γι' άλλο λόγο, αλλά αυτό δεν παίρνει αναβολή! Πρέπει να βρούμε κάτι άλλο. Θέλω να κοιμάμαι, όχι να ξυπνάω κουρασμένος από τους εφιάλτες που με κρατούσαν ξάγρυπνο όλη νύχτα!

Τζ: - Μάλιστα! Πάλι τα ίδια λοιπόν!

Είπε απογοητευμένος και σκεφτικός! Προσπαθούσε να βρει το λόγο, ήμουν σίγουρος!

-... Τί έβλεπες;

Α: - Δεν ξέρω αν είναι καλή ιδέα να μπω σ' αυτή τη διαδικασία...

Είπα διστακτικά κι ευχόμουν μέσα μου να μη μ' έβαζε να του περιγράψω τα πάντα μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια γιατί σύμφωνα με τον Τζέηκ ακόμα κι η λεπτομέρεια είναι σημαντική!

Τζ: - Άλεκ το ξέρω ότι είναι επώδυνο για σένα και πίστεψέ με, μακάρι να μη χρειαζόταν να μου πεις τίποτα, αλλά πώς αλλιώς θα βρούμε την αιτία και άρα τη θεραπεία;

Αναστέναξα βαριά! Έσκυψα το κεφάλι κι αφού πήρα μια βαθιά ανάσα, είπα:

Α: - Ήταν όταν ήμουν μικρός...όταν...έφυγε η μητέρα μου...

Τζ: - Μάλιστα! Στην αρχή όλων λοιπόν!

Είπε κι έσμιξε τα φρύδια του σκεφτικός! Μόνο αυτό;

Α: - Αυτό την πρώτη νύχτα που άρχισαν οι εφιάλτες!

Τζ: - Πότε δηλαδή;

Α: - Πριν 3 ημέρες!

Τζ: - Να πάρει Άλεκ, έπρεπε να μου το πεις αμέσως! Είπε και σηκώθηκε πάνω!

Α: - Νόμιζα ότι έτυχε! Και ότι την επόμενη νύχτα θα κοιμόμουν ήσυχα! Πάλι όμως είχα τα ίδια! Παρόλη τη γυμναστική, παρόλο που ήμουν πτώμα, οι εφιάλτες συνέχισαν από το σημείο που είχαν σταματήσει την προηγούμενη νύχτα.

GAME OF Lies, Book 1: "Covered Lies" (Ολοκληρωμένη)Kde žijí příběhy. Začni objevovat