Κεφάλαιο 11

153 14 0
                                    

Άλεκ

Σ: - Λίζυ! Λίζυ!

Άκουσα μια άλλη κοπέλα να φωνάζει! Τότε την είδα να γυρίζει πίσω κατά 'κει που ακούστηκε το όνομά της. Ώστε αυτό ήταν τ' όνομά της! Λίζυ! Ωραία! Τώρα το ξέρω.

-... Τί έπαθες βρε κοπέλα μου έτσι ξαφνικά και άρχισες να τρέχεις σαν να σε κυνηγάνε;

Εγώ παρέμεινα κρυμμένος στο στενό. Ήταν βράδυ και δεν μπορούσε να με δει με τίποτα! Την ίδια στιγμή προσπαθούσα να ηρεμήσω και τα κατάφερνα. Η κοπέλα όμως γιατί έτρεχε; Είχε σταματήσει να πάρει ανάσα. Έσκυψε κρατώντας τα γόνατά της! Ήμουν περίεργος ν' ακούσω το λόγο που έτρεχε. Έκανα ησυχία να ακούσω τί θα έλεγε!

Λ: - Σοφία μου! Συγνώμη που σ' άρπαξα έτσι ξαφνικά! Απλά έπρεπε να προλάβω!

Είπε λαχανιάζοντας!

Σ: - Να προλάβεις,...τί;

Ρώτησε η φίλη της που απ' ό,τι κατάλαβα την έλεγαν Σοφία και που εξέφραζε δυνατά και τη δική μου απορία!

Λ: - Είμαι ηλίθια! Η χειρότερη που υπάρχει!

Είπε και σηκώθηκε κρατώντας σφιχτά τα μαλλιά της προς τα πίσω, καθαρίζοντας ίσως το οπτικό της πεδίο, ψάχνοντας ακόμα με το βλέμμα της τριγύρω!

Εγώ κρύφτηκα λίγο καλύτερα στις σκιές! Αν είναι δυνατόν! Δεν είχα ιδέα γιατί κρύβομαι! Γιατί μ' ένοιαζε τί θα πει η...Λίζυ;...

Σ: - Γιατί, τί έγινε βρε κοπέλα μου στα καλά καθούμενα; Μια χαρά δεν καθόμασταν μέσα στο μαγαζί; Τί έγινε μέσα στα 5 λεπτά που έλλειψα;

Λ: - Πολλά! Αλλά φυσικά με την τύχη μου και το ηλίθιο στόμα μου, μόνο μια είναι η έκβαση: στο διάολο!

Σ: - Ομολογώ ότι δεν καταλαβαίνω τίποτα Λίζυ μου! Και δεν μπορώ να καταλάβω τί ψάχνεις μέσα στο σκοτάδι...!

Λ: - Δεν έχει σημασία! Είπε κι έσκυψε το κεφάλι της! Δεν πρόκειται να τον ξαναδώ!

Σ: - Ώπα!

Είπε η φίλη της κι άλλαξε τόνο! Διέκρινα πονηρό χαμόγελο.

-... Άκουσα καλά; Γνώρισες κανένα παιδί; Είπε κι ακουγόταν ενθουσιασμένη. Τί έγινε; Θέλω να μου τα πεις όλα.

Είπε και την άρπαξε αγκαζέ! Εγώ δεν είχα καταλάβει ότι κρατούσα την ανάσα μου, ώσπου βγήκε βεβιασμένη!

Λ: - Δεν είναι αυτό που νομίζεις Σοφία μου! Απλά έτρεξε η γλώσσα μου πρίν το μυαλό μου κι έκανα τη μεγαλύτερη βλακεία!

GAME OF Lies, Book 1: "Covered Lies" (Ολοκληρωμένη)Where stories live. Discover now