Λίζυ
Ενώ έγιναν όλα τόσο γρήγορα, ήταν σαν να παρακολουθούσα ταινία σε slow motion. Τελευταία στιγμή είδα έναν Άλεκ αλλαγμένο, αλλιώτικο. Χωρίς ίχνος δισταγμού, ή φόβου, ή τρόμου, με αυτοπεποίθηση και σιγουριά, τον είδα να χιμάει κυριολεκτικά πάνω μου με αποφασιστικότητα σαν ένα άγριο ζώο που ορμάει στη λεία του! Ναι, μόνο έτσι μπορούσα να εξηγήσω την αγριότητα με την οποία τινάχτηκε καταπάνω μου και με άρπαξε με ατσάλινη λαβή γύρω από τη μέση πηδώντας πάνω στο πεζοδρόμιο τελευταία στιγμή, ενώ πρόλαβε να βάλει το ένα χέρι του κάτω από το κεφάλι μου για να μη χτυπήσω γιατί βρέθηκα φαρδιά πλατιά ξαπλωμένη κάτω λειωμένη από το βάρος του Άλεκ! Με έσωσε! Χάρη στ' απίστευτα αντανακλαστικά του και το ένστικτό του! Εννοείται ότι ο οδηγός σταμάτησε μόνο και μόνο για να με βρίσει. Μόλις είδε που ήμασταν ξαπλωμένοι κάτω και ίσως ν' αποφύγει προβλήματα, πάτησε γκάζι κι έφυγε να εξαφανιστεί μην πλακώσει καμιά αστυνομία.
Το μόνο που ένιωθα ήταν μια ταχυπαλμία! Νόμιζα πως η καρδιά μου θα ξεπηδούσε έξω από το στήθος μου. Δεν ήμουν όμως η μόνη! Κολλημένος πάνω μου ήταν ο Άλεκ κι ένιωθα ένα δεύτερο σφυροκόπημα πάνω στο στήθος μου, εξίσου δυνατό που με τράνταζε! Δεν είχα χτυπήσει! Έτσι ένιωθα! Το βάρος του σώματός του όμως πάνω μου, δυσκόλευε ακόμα περισσότερο την αναπνοή μου! Δεν μπορούσα να κουνηθώ, ήμουν ακινητοποιημένη από κάτω του! Γι' αρκετά λεπτά δεν έβγαινε λέξη ούτε από μένα, ούτε από τον Άλεκ! Ήμασταν κι οι δυο σοκαρισμένοι!
Μου έκοβε τον αέρα! Ήταν πολύ κοντά το πρόσωπό του και η καυτή, γρήγορη ανάσα του δυσκόλευε και λιγόστευε περισσότερο το οξυγόνο μου! Έκανα μια δεξιά, μια αριστερά για να αναπνεύσω κρύο οξυγόνο. Το χρειαζόμουν!Λ: - Φύγε! Φύγε από πάνω μου!
Είπα ξεψυχισμένα! Έκανα να τον σπρώξω στο στήθος του να σηκωθεί από πάνω μου και τότε ένιωσα το τρελό του καρδιοχτύπι! Ήταν τρομαχτικά γρήγορο, σε σημείο ν' αναρωτιέμαι αν ήταν καλά!
Α: - Είσαι...είσαι καλά; Χτύπησες;
Ρώτησε με βραχνή φωνή, λαχανιασμένος από την αδρεναλίνη! Με κοιτούσε στα μάτια με αγωνία, με ανησυχία...
Λ: - Δεν έχω τίποτα! Χάρη σε σένα Άλεκ και τ' αντανακλαστικά σου! Πρόλαβες ακόμα και χέρι να βάλεις κάτω από το κεφάλι μου για να μην το χτυπήσω, οπότε είμαι μια χαρά! Στ' αλήθεια! Μπορείς να σηκωθείς τώρα!
Άλεκ
Παραλίγο θα την έχανα μπροστά στα μάτια μου! Θα τη χτυπούσε εκείνος ο ηλίθιος και...δεν θέλω να το σκέφτομαι γιατί τρελαίνομαι! Και μας άφησε ο αναίσθητος πεσμένους κάτω κι έφυγε! Τα νεύρα μου είχαν τεντωθεί άσχημα! Και την έβρισε κι από πάνω ο μαλάκας! Αν δεν ήμουν κάτω φαρδύς-πλατύς να είχα την έννοια αν χτύπησε η Λίζυ ή όχι, θα του χιμούσα και δεν ήξερα πώς θα κατέληγε η σημερινή βραδιά. Το μόνο σίγουρο θα ήταν με μένα στη φυλακή για φόνο, αυτός ο μαλάκας 10 μέτρα κάτω από το έδαφος παρέα με τα σκουλήκια και η Λίζυ στο νοσοκομείο.
YOU ARE READING
GAME OF Lies, Book 1: "Covered Lies" (Ολοκληρωμένη)
Romance🔞 Είναι το πρώτο βιβλίο της σειράς "Game of Lies", με βασικούς χαρακτήρες τη Λίζυ και τον Άλεκ, ο οποίος εμφανίζεται στο βιβλίο "Silk & Chain 1" και είναι αυτός που βοήθησε τον Τσέην. *** "Αυτόν θα πάρεις! Τελεία...