Άλεκ
Παίζει να ήταν η 53η φορά που έβλεπα το κινητό μου μες στη μέρα! Όχι, δεν περίμενα κανένα τηλεφώνημα επαγγελματικό ή για κάποιο ζήτημα ζωής ή θανάτου, μόνο ένα τηλεφώνημα από μια κοπέλα.
Τυχαία κοπέλα.
Που την είδα τυχαία σε μια καφετέρια.
Που εξαιτίας της έχω βγει έξω από τα νερά μου, από τους κανόνες μου.
Μια κοπέλα που παραλίγο να την έχανα μπροστά στα μάτια μου, από αυτόν τον μαλάκα και ασυνείδητο οδηγό. Και δεν είχαν περάσει παρά λίγες ώρες από τότε που τη γνώρισα!
Τί στο καλό; Λες να με κυνηγά καμιά κατάρα; Μετά από τόσα χρόνια πλησίασα μια κοπέλα και ο Χάρος πάει να μου τη στερήσει;
Δεν πάω καλά!Απλά σταμάτα να τη σκέφτεσαι!
Είπα στον εαυτό μου.
Πόσο απελπισμένος φάνηκα όταν της πέρασα το νούμερο του κινητού μου στο δικό της; Γιατί έχω φάει κόλλημα;
Ο μαλάκας ο Τζέηκ φταίει για όλα! Μ' έπρηξε με τις φιλοσοφίες του, να βρω κοπέλα και η μοίρα τον άκουσε- τί στην ευχή; Ό, τι λέει θα γίνεται πραγματικότητα; Παραείναι κουλά όλα αυτά!
Και όχι, όχι, δεν θα ξανακοιτάξω το κινητό μου για χιλιοστή φορά. Ξέρω ότι δεν χτύπησε, ούτε άναψε κανένα λαμπάκι.
Πάρ' το απόφαση Άλεκ! Δεν πρόκειται να σε πάρει τηλέφωνο, γιατί πολύ πιθανόν να έχει γκόμενο;!
Σχέση;!
Σίγουρα!
Κι εσύ σαν τον μαλάκα κάθεσαι και τη σκέφτεσαι! Θα έχει διαγράψει το νούμερό σου προ πολλού!
Αα, δεν μπορώ μ' αυτή την αγωνία! Θα κλείσω το κινητό μου. Αφού δεν έχω να περιμένω τίποτα από κανέναν! Τουλάχιστον δεν θα περιμένω με αγωνία μπας και ακουστεί κάποιος ήχος από μήνυμα ή κλήση! Το μόνο που θέλω είναι να ηρεμήσω κι εδώ μέσα δεν μπορώ, πνίγομαι. Πνίγομαι από τις σκέψεις μου.
Θα βγω έξω μπας και ξεχαστώ.
Λίζυ
Είχα τόσο άγχος, πρώτη φορά έπαιρνα τηλέφωνο κάποιον επειδή το ήθελα. Συνήθως έπαιρνα τηλέφωνο σε αγόρι για να ακυρώσω κάτι.
Και δεν ήξερα και τί θα πω. Θα αυτοσχεδίαζα εκείνη τη στιγμή. Δεν ωφελούσε να σκέφτομαι παραπάνω.
Πήγα στη λίστα και βρήκα εύκολα το όνομά του.
Ξεροκατάπια μια φορά, ήπια μια γερή γουλιά απ' το ποτό μου. Όχι, δεν έφτανε! Ήπια και μια δεύτερη ενώ στο άλλο χέρι μου κρατούσα το κινητό. Χωρίς να το καταλάβω σε μια αναπνοή, κατέβασα μονομιάς όλο το ποτό μου! Ήταν δροσερό και ταυτόχρονα μου έκαιγε το λαιμό! Ένιωσα μια ελαφριά ζαλάδα αλλά μου πέρασε αμέσως.
ESTÁS LEYENDO
GAME OF Lies, Book 1: "Covered Lies" (Ολοκληρωμένη)
Romance🔞 Είναι το πρώτο βιβλίο της σειράς "Game of Lies", με βασικούς χαρακτήρες τη Λίζυ και τον Άλεκ, ο οποίος εμφανίζεται στο βιβλίο "Silk & Chain 1" και είναι αυτός που βοήθησε τον Τσέην. *** "Αυτόν θα πάρεις! Τελεία...