Λίζυ
Θα γυρίσει ο Άλεκ κι ακόμα θα ' μαι έτσι! Αχ! Τα κουμπάκια πρέπει να ' ναι πίσω! Άρχισα να ιδρώνω... Έτσι μου ερχόταν να πάρω ένα ψαλίδι και ν' αρχίσω να το κόβω!...Ήμουν σ' απελπιστική κατάσταση! Είχα καθίσει κάτω και γύρω-γύρω παντού ήταν το νυφικό- που παρεμπιπτόντως ήταν πανέμορφο και δεν ήθελα να το χαλάσω!
Α: - Λίζυ, τί κάνεις στο πάτωμα;
Λ: - Άλεκ! Βοήθεια!
Α: - Τί έγινε;
Ήρθε τρέχοντας κοντά μου! Γονάτισε δίπλα μου!
Λ: - Άλεκ δεν μπορώ να το βγάλω μόνη μου!
Είπα σχεδόν χαμηλόφωνα, ντροπαλά!
Α: - Φυσικό το βρίσκω! Πού να βγάλεις άκρη από εδώ;
Είπε και έψαχνε κουμπιά για να με βοηθήσει να το ξεκουμπώσω!
Λ: - Ν..νομίζω έχει κουμπάκια στην πλάτη!
Α: - Άαα! Τα βρήκα...αλλά Λίζυ είναι πολύ μικρά! Δ..δεν ξέρω αν μπορώ να τα πιάσω καν... Στάσου ένα λεπτό!
Ένιωσα τα χέρια του στην πλάτη μου να προσπαθούν να ξεκουμπώσουν το νυφικό. Φαίνεται να κατέβαλε σκληρές προσπάθειες ξανά και ξανά!
Ήταν τόσο κοντά μου που ένιωθα τις σταγόνες από τα βρεγμένα του μαλλιά να στάζουν στην πλάτη μου και μύριζε τόσο μα τόσο υπέροχα που έβγαλα άθελά μου έναν αναστεναγμό!Α: - Εε; Είπες τίποτα Λίζυ;
Πωπω....έκαιγαν τα μάγουλά μου από την ντροπή μου! Με άκουσε!
Λ: - Τ..Τίποτα Άλεκ! Πώς πάει εκεί πίσω;
Α: - Ουφ! Ούτε κι εγώ το πιστεύω αλλά ξεκούμπωσα αρκετά! Πραγματικός άθλος είναι Λίζυ!
Λ: - Για να δω αν μπορώ να το βγάλω έτσι...
Σήκωσα ψηλά τα χέρια μου και ζήτησα από τον Άλεκ να τραβήξει το μπούστο και να το βγάλει!
Στο τέλος τα καταφέραμε!
Έλυσα και το δέσιμο της φούστας οπότε κατέβηκε εύκολα! Έμεινα με το απλό μεσοφόρι, οπότε μ' ένα τρέξιμο που θα το ζήλευε ακόμα και ο Κεντέρης, αρπάζω το νυχτικό που θα φορούσα και που το είχα δίπλα στο κρεβάτι και τρέχω στο μπάνιο. Ελπίζω μόνο να μην ξέχασα τίποτα!Με το που μπήκα στο μπάνιο πήρα βαθιές ανάσες! Χρειάστηκα μερικά λεπτά να ηρεμήσω!
Επειγόντως ένα ντουζ! Θα με βοηθούσε να χαλαρώσω!
Ναι είχε αποτέλεσμα!
Βγήκα ανανεωμένη!
Αφού έβαλα κρέμα σώματος και ακολούθησα τη ρουτίνα μου μετά το μπάνιο, προσπάθησα να σκεφτώ τί άλλο έπρεπε να κάνω και το ξεχνάω...Θεέ μου, δεν είμαι καλή σ' αυτά!...Μόλις παντρεύτηκα! Τι υποτίθεται ότι πρέπει να κάνω;...Να είμαι ο εαυτός μου! Τσέκ! Να είμαι ήρεμη! Μμμ! Ελπίζω τσέκ! Έκανα μπάνιο! Τσέκ! Λάμπω ολόκληρη! Τσέκ! Για πρώτη φορά μ' αρέσουν τα μαλλιά μου και δεν τα θεωρώ βαρετά, γιατί έχει μείνει ένα ωραίο μπουκλέ σπάσιμο! Τσέκ! Αποτρίχωση έχω κάνει! Τσέκ! Ουφ! Γιατί τότε τρέμω;
Είπα κι έκατσα στο κάθισμα της τουαλέτας! Δεν είμαι έτοιμη! Στάσου! Γιατί δηλαδή ο Άλεκ είναι έτοιμος; Αυτός δεν ήταν που με φίλησε στο μάγουλο στην εκκλησία; Γιατί αγχώνομαι; Κι αυτός δεν θα είναι έτοιμος! Χαχα! Τζάμπα αγχωνόμουν!
STAI LEGGENDO
GAME OF Lies, Book 1: "Covered Lies" (Ολοκληρωμένη)
Storie d'amore🔞 Είναι το πρώτο βιβλίο της σειράς "Game of Lies", με βασικούς χαρακτήρες τη Λίζυ και τον Άλεκ, ο οποίος εμφανίζεται στο βιβλίο "Silk & Chain 1" και είναι αυτός που βοήθησε τον Τσέην. *** "Αυτόν θα πάρεις! Τελεία...