Merhaba ben Melek. Annemin daha doğrusu babamla evlenmesini kabullenemediğim üvey annemin lanet olası o sesiyle uyandım. "Melek kalk şu kahvaltıyı hazırla ". Bu kadın bana neden böyle davranıyor ki ben ona kötü bir şey yapmadım. Sadece babamla evlenmeden önce onun kötü bir kadın olduğunu anlamıştım . Bu yüzden evlenmelerini istemedim. Ama ne fayda evlendiler işte. Bende bu kadına (ismi Emel bu arada) katlanmak zorunda kaldım. Biraz zamanla anlaşabileceğimizi düşünmüştüm ama öyle olmadı . Beni hiç sevmedi. Neyse bu sabahta bana yine bağırarak emirler veriyordu. Söylediklerini sırf babam kırılmasın diye yapıyordum. Kahvaltıyı hazırladım. Bir elinde kokoş dergisi diğer elinde telefonuyla sosyetik arkadaşlarıyla itici sohbetini yaparak masaya oturdu. Ben de karşısına oturup yemeğimi yedim o da bi süre sonra sofradan kalktı. Masayı topladım odama geçip üzerime okul formalarımı giyip evden çıkmak için hazırlandım. Saçlarımı at kuyruğu yapıp ayakkabılarımı giyip, çantamı alıp evden çıkıyordum ki bir ses geldi. Emel di "akşam gecikme" . Yalnız ben zaten hiç gecikmem ki. Evden çıktım okula geldim özel okulda okuyordum. Aslında zengindik ama üvey annem Emel sırf bana eziyet edebilmek için hizmetçi tutmamıştı . Ama tabiki böyle söylemiyordu hizmetçilerle aynı evde rahat edemiyormuş. Okula geldiğimde okul kapısının önünde Ezgi beni bekliyordu. Birlikte sınıfa girdik. Bu gün böylece bitti okuldan eve dönerken canım yürümek istedi ve eve yürüyerek gitmeye karar verdim . Gayet normal bi şekilde yürüyordum ki birden başım dönmeye başladı . Gözlerim kararıyor derken yere düştüm ve kafamın acıdığını hatırlıyorum ama sonrası yok. Uyandığımda başım o kadar acıyordu ki kımıldatamıyordum. Birazcık hareket edipte etrafıma baktığımda oldukça gösterişli bir odada yatakta yattığımın farkına vardım . Üstelik üzerimde hiçbirşey yoktu. Yani çıplaktım .
Daha ilk bölümdü umarım beğenmişsinizdir. Okumanız dileğiyle ......