ᶻᵉʳᵒ

438 11 1
                                    

"ᵒⁿᵉ ᵗʰⁱⁿᵍ ⁱˢ ᶠᵒʳ ˢᵘʳᵉ, ⁱᵐ ⁿᵒ ᶠᵒᵒˡ ʷʰᵉⁿ ⁱᵗ ᶜᵒᵐᵉˢ ᵗᵒ ˡᵒᵛᵉ."
ʸ/ⁿ ᵗᵒᵏⁱᵗᵒ

"ⁱᵐ ᶠᵒʳᵍᵉᵗᶠᵘˡ ᵇᵘᵗ ⁱ ʷᵒⁿᵗ ᶠᵒʳᵍᵉᵗ ᵗʰⁱˢ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"ⁱᵐ ᶠᵒʳᵍᵉᵗᶠᵘˡ ᵇᵘᵗ ⁱ ʷᵒⁿᵗ ᶠᵒʳᵍᵉᵗ ᵗʰⁱˢ. ʷᵃᵗᶜʰ ʸᵒᵘʳ ᵇᵃᶜᵏ."
ʸ/ⁿ ᵗᵒᵏⁱᵗᵒ:
ᵃᵍᵉ : 16

ᵇⁱʳᵗʰᵈᵃʸ: ᵃᵘᵍᵘˢᵗ 8ᵗʰ

ᵖᵉʳˢᵒⁿᵃˡⁱᵗʸ; ᶜᵃˡᵐ, ᶠᵒʳᵍᵉᵗᶠᵘˡ,ᵃ ᵗⁱⁿʸ ᵇⁱᵗ ʳᵉᵛᵉⁿᵍᶠᵘˡ. ʸ/ⁿ ⁱˢ ᵃⁿ  ᵃⁱʳ ʰᵉᵃᵈᵉᵈ ᵖᵉʳˢᵒⁿ ʷʰᵒ ˢᵉᵉᵐˢ ᵗᵒ ᶜᵒⁿˢⁱᵗᵃⁿˡʸ ʷᵒⁿᵈᵉʳ ᵒᶠᶠ ⁱⁿ ᵗʰᵒᵘᵍʰᵗ ᵃⁿᵈ ⁱˢ ᵘⁿᵃᵇˡᵉ ᵗᵒ ᶠᵒᶜᵘˢ ᵃᵗ ᵃⁿʸᵗʰⁱⁿᵍ. ⁱᵐᵖᵃˢˢⁱᵛᵉ ᵃⁿᵈ ˢᵒᵐᵉᵗⁱᵐᵉˢ ᵒᵇᵗᵘˢᵉ. ʰᵉ ᵗᵉⁿᵈˢ ᵗᵒ ᵒⁿˡʸ ᵗʰⁱⁿᵏ ᶠᵒʳ ʰⁱᵐˢᵉˡᶠ ᵃⁿᵈ ᵒᵖᵉʳᵃᵗᵉˢ ᵒⁿ ˡᵒᵍⁱᶜ ᵃˡᵒⁿᵉ.

ˡⁱᵏᵉˢ: ˢⁱˡʰᵒᵘᵉᵗᵗᵉ ᶜᵘᵗᵗⁱⁿᵍ, ᵒʳⁱᵍᵃᵐⁱ,
ˢⁱᵐᵐᵉʳᵉᵈ ʳᵃᵈⁱˢʰ ᵈʳᵉˢˢᵉᵈ ʷⁱᵗʰ ˢʷᵉᵉᵗ ᵐⁱˢᵒ, ʰⁱˢ ᵇʳᵒᵗʰᵉʳ ᵃⁿᵈ ᶠᵃᵗʰᵉʳ, ᵏᵒᵏᵘˢʰⁱᵇᵒ(ʰᵉˢ ʰᵘᵐᵃⁿ ⁱⁿ ᵗʰⁱˢ), ˢᵃⁱᵏⁱ(ᵃˢ ᵃ ᶠʳⁱᵉⁿᵈ), ˢʷᵉᵉᵗ ᵗʰⁱⁿᵍˢ, ʰⁱˢ ᵖᵉᵗ ᶜʳᵒʷ, ᵐⁱᵗˢᵘʳⁱ.

ᵈⁱˢˡⁱᵏᵉˢ; ᵖᵉᵒᵖˡᵉ ʷʰᵒ ᵗᵃˡᵏ ᵇᵃᵈ ᵃᵇᵒᵘᵗ ʰⁱᵐ. ᵃⁿʸᵒⁿᵉ ˢᵗᵘᵖⁱᵈ ᵉⁿᵒᵘᵍʰ ᵗᵒ ˡᵉᵗ ᵗʰᵉⁱʳ ᵉᵐᵒᵗⁱᵒⁿˢ ᵍᵉᵗ ᵗᵒ ᵗʰᵉᵐ. ᵏᵃⁱᵈᵒ(ʰᵉ ᶠⁱⁿᵈˢ ʰⁱᵐ ʷᵉⁱʳᵈ ᶠᵒʳ ᵗʰᵉ ᶠⁱʳˢᵗ ᶠᵉʷ ᶜʰᵃᵖᵗᵉʳˢ,) ʰᵉ ᵃˡˢᵒ ᵈⁱˢˡⁱᵏᵉˢ ᵗᵉʳᵘʰᵃˢʰⁱ, ᵗᵉʳᵘʰᵃˢʰⁱ ʰᵃˢ ᵍᵒᵗ ᵒⁿ ʰⁱˢ ⁿᵉʳᵛᵉʳˢ ᵃᵇᵒᵘᵗ ᵇᵉⁱⁿᵍ ᵗʰᵉ "ᵖᵉʳᶠᵉᶜᵗ" ᵍⁱʳˡ ᵃⁿᵈ ʰⁱᵐ ˢᵃʸⁱⁿᵍ "ᵒʰ ʷᵒʷ" ᵃᵇᵒᵘᵗ ᵒᵗʰᵉʳ ᵗʰⁱⁿᵍˢ ᵇᵘᵗ ⁿᵒᵗ ᵗᵒ ʰᵉʳ.

ᵃᵖᵖᵉʳᵉⁿᶜᵉ;
Y/n Tokito is a young boy of short stature with a lean muscular build along with long, curly hair of a H/c color that fades to mint green as it approaches his waist. He wears his hair loose, a set of marginally shorter hair left down to frame his face, and unruly bangs over his forehead. He also possesses large, empty-looking E/C eyes. His eyes and hair are traits shared with his twin brother, Yuichiro Tokito. He has a dark complextion and diamond earings.

School uniform;

Muichiro wears a dark blue version on the uniform jacket and pants, he wears a baby blue collared shirt underneath.

home outfit:

Muichiro wears a dark, slightly turquoise-tinted version of the Demon Slayer uniform. His uniform has longer, looser sleeves that are more reminiscent of those of a kimono than of the standard cuffed uniform. Along with this, the lack of bands of cloth wrapped around his calves gives his uniform an overall loose and sizable appearance. Finally, he wears dark blue tabi socks and a pair of white zōri with dark blue straps.

ˡᵒᵛᵉ ⁱⁿᵗʳᵉˢᵗˢ;
ˢᵃⁱᵏⁱ ᵏ
ᵗᵉʳᵘʰᵃˢʰⁱ
ᵃⁱᵘʳᵃ
ᵏᵃⁱᵈᵒ
ʰᵃⁱʳᵒ
ᵃᵏᵉᶜʰⁱ

ᵖˡᵃᵗᵒⁿⁱᶜ;
ⁿᵉⁿᵈᵒ
ᶜʰⁱʸᵒ
ᵐᵉʳᵃ

ᵒⁿᵉ-ˢⁱᵈᵉᵈ(ʸ/ⁿ ᵗʰⁱⁿᵏˢ ᵒᶠ ᵗʰᵉᵐ ᵃˢ ᵃ ᶠʳⁱᵉⁿᵈ.);
ˢᵃⁱᵏᵒ
ᵃʳᵉⁿ
ʳᵉⁱᵗᵃ
ᵏᵘˢᵘᵏⁱ

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 21, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

↳˗ˏˋᖴᵒʳᵍᵉᵗᶠᵘˡ ᗷᵃᵇʸ ᗷˡᵘᵉ ᗷᵒʸˊˎWhere stories live. Discover now