Catering şirketinden aldığı yeni işi ile diğer çalışanlar ile birlikte arabaya bindi genç kadın. Kimse ile bağlantısı yoktu. Kendi halinde biri gibi görünmek için büyük bir çaba sarf etti. Çünkü gerçek kimliğini açığa çıkarma gibi bir lüksü yoktu.
Dün gece yapılan son toplantıda çok önemli bir muhbirden edinilen bilgiler sonucunda yıllardır peşlerinde oldukları mafya örgütlerini ele geçirme şansı yakalamışlardı. Ankara emniyeti adına Songül hemen dahil oldu bu göreve. Özel bir yalıda verilecek bir parti için garson rolüne girmeyi kabül etmiş hiç düşünmeden ve korkmadan o eve yalnız başına girmeye talip olmuştu.
Hazırlıklar yapılmış, herkes yerini almıştı. Taylan başkomiser; Melike ve Bahri ile birlikte villanın yüz- ikiyüz metre ilerisine konumlanıp pusuya yatmışlardı. Songül'den aldıkları ilk işaretle evin etrafına yerleştirdikleri özel ekipler ile birlikte içeri giriş yapacaklardı.
Kulağındaki kulaklık ile kendini rahatsız hissetsede belli etmedi Songül. Etrafına hızlıca göz gezdirdikten sonra çantasının içindeki silahlara ve mini cephanesine kısa bir göz gezdirdi. Her şey planladıkları gibi giderse bugün büyük vurgun yapacak örgüt liderlerini elleri ile koymuş gibi yakalayacaklardı.
Catering şirketinin arabası büyük villanın bahçesinden içeriye giriş yaptığında Songül'de son hazırlıklarını tamamlamıştı. Saçlarını düzeltip kulaklığın görünmediğinden emin olduktan sonra indi arabadan. Ağır adımlarla içeriye ilerlerken bahçenin her bir köşesine konumlanmış korumaları saydı göz ucuyla.
Gördüğü kadarıyla villanın 3 ayrı kapısı vardı. Her kapı özel şifreliydi ve özel güvenlik sistemleri ile korunuyordu. İçeriye girmeleri kolay olmayacak diye düşündü Songül. Başka bir yol bulmak için etrafa göz gezdirmeye devam etti.
Mutfağa geldiğinde şefin verdiği kıyafetleri giymek için kendilerine gösterilen odaya yöneldi. Verilen kıyafetler arasında pantolon yerine etek görünce ufak bir tereddüt yaşadı. Silahı nereye saklayacağını düşünürken içeriye şefin girmesi ile toparladı kendini.
Şef odadaki kızların hepsine göz gezdirdikten sonra Songül'e dikti bakışlarını. Yanına yaklaşıp baştan aşağıya süzerken,
"O saçlarını topla" dedi.İçinden sıraladığı küfürleri yutup, harekete geçti Songül. Çantasına yönelip tokasını arıyormuş gibi davranıp dikkatleri üzerinden dağıtmaya çalıştı. Şefin yanından ayrılması ile derin bir oh çekti. Çünkü dikkat çekmek şu an en son isteyeceği şeydi.
Şef kısa bir konuşma yaptıktan sonra çıktı odadan. Songül ise kaçamak bakışlar attı odadaki kızlara. Bu iş için sadece kızların görevlendirilmiş olması dikkatini çeksede şu an bu durumun altında yatan gerçek sebebi göremeyecek kadar meşguldü kafası.
Kızlar üstlerini düzeltip odadan ayrıldıklarında ilk iş kulağındaki kulaklıktan kurtuldu Songül. Telefonunu eline alıp Taylan müdüre durumu anlatan bir bilgilendirme mesajı attı. Kulaklık iptal olduğu için mecburen telefonunu da alacaktı yanına. Üzerine çeki düzen verdikten sonra kıyafetlerin arasında duran siyah önlüğe takıldı gözü. Hızlıca eteğinin üzerine bağlayıp silahı ve telefonunu önlüğün büyük cebine yerleştirdikten sonra çıktı odadan. İçkilerle donatılmış tepsilerden birini kaptığı gibi villanın parti için düzenlenen bölümüne geçti.
İçerideki misafirlere içki sunumu yaparken etrafa göz gezdirmeyi ihmal etmedi Songül. İsmen tanıdığı ve tepelerine binmek için fırsat kolladığı bütün mafya babaları buradaydı. Osman Baba, Tatar Ramazan, İpsiz Recep.. Hepsinin simasına aşinaydı Bir tanesi hariç. Gerçek adını kimsenin bilmediği, yüzünü daha hiç bir polisin görmediği Yedi Emin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İmkansızı istemek
FanficBir polis biri mafya.. Güneş ve ay kadar farklıydılar birbirlerinden. Belki birbirlerine kavuşamayacaklardı ama birbirlerine karışmayı öğreneceklerdi...