GİRİŞ

16 3 0
                                    

Yine bir soğuk Alaska gününe uyandım. Köpeğim Alfa her zaman ki gibi uyandığımı görür görmez koşarak yanıma geldi ilk olarak güne Alfa'nın kahvaltısını vererek başlarım ve dağlardaki yoğun bir gün her zaman beni bekler. Kapıyı açar açmaz Anna karşıma çıkar her sabah beni ziyaret etmeyi ihmal etmez kasabaya yerleşmem için ısrar eder fakat ben kasabalıdan pek hoşlanmam o yüzden burada dağlarda yaşıyorum çok önemli işlerim olmadıça kasabaya inmem. Dağların temiz havası ve buradaki yaşama o kadar alıştım ki oraya yerleşsem bile asla aynı olmayacağını düşünüyorum belki de ön yargılıyım ama böylesi daha iyi gibi geliyor.

Anna:Günaydınlar Lara hanım yine erkenden uyanmissiniz.

Lara:Sende her sabah kasabadan dağa çıkmaya üşenmiyeceksin sanırım.

Anna:Yine senin huysuzluğunla ugrasamayacağım ben Alfa'yı sevmeye gidiyorum.

Ve Anna suratıma bile bakmadan içeriye gider ve Alfa koşarak Anna'nın yanına gider onu çok seviyor çünkü her geldiğinde onunla ilgilendiğini ona karşı büyük bir sevgi gösterdiğini bilir. Alfa benim için çok önemli en yakın dostum tabi ki Anna'da öyle...

Lara:Ben dışarıdayım bahçemle ilgileneceğim.

Anna:Rahatsız etmeyelim huysuz keçiyi benden çıkıyorum kasabaya işlerim var. Annelere markette yardım etmem lazım maalesef gel biraz da bana et bari.

Lara:Hahaha! Güldürme beni senin huysuz babanın yanına Gelemem turistler için hazırlık yapmam gerek tam turistlerin gelme mevsimi artik buralar kalabalık olur biliyorsun.

Anna:Bilmem mi o kadar yakışıklı turistler var hiç ilgilenmezsin zaten.

Lara:İşim olmaz senin işlerin onlar haydi görüşürüz.

Anna gittikten sonra bahçemdeki işlerimi hallettim ve kulübe in yan tarafına her zaman ki tezgahımı kurdum o sırada peşimde dolanan Alfa oyun oynamak istiyor fakat havaların güzelleşmesiyle birlikte turistlerin çoğalacağı zamanlar olduğu için çok yoğun olacağım Alfa'da onunla ilgilenemeyeceğimin farkında.

Lara:Hey oğlum lütfen işlerime engel olma ve bana yarım et.

Her zaman ki gibi kulübenin önüne tezgahımı kurdum ve o meşhur kurabiyelerimi koymak için güzel bir örtü koydum buradaki geçimimi gelen turistlere sattığım kurabiyeler ve Bi kaç yiyecekle sağlıyorum. İhtiyaçlarımı genelde kasabaya inip Anna'nın ailesinin marketinden alıyorum. Anna'nın babası Mark çok huysuz ve sinirli bir adam kasaba halkı ve ben ondan pek has etmem fakat Anna'nın annesi çok hoş ve tatlı bir kadın.



       
   

    

Alaska Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin