Kam pas mane tokiu metu? Vidurį nakties? Lipdama laiptais žemyn, nusiėmiau vieną pirštinę, o kitą palikau. Dėl viso pikto. Priėjau prie durų ir pasistiebusi pažiūrėjau pro akutę.
-Kas per šūdas?-susiraukiau. Greit apsivilkau juodą megztinį ir atrakinau duris.
-Ko?
-Taip ir nesužinojau tavo vardo,-vyptelėjo jis.
-Klausyk, manau, kad aiškiai pasakiau salėje?-sušnypščiau.
Jo akys tapo tamsiai žaliomis.
-Nekalbėk taip su manimi,-susiraukė.
-Klausyk, aš tavęs visiškai nepažįstu, o tu manęs, tad čiuoš iš čia. Jei nori dar kažko, tai paieškok kitos merginos, kuri tau galėtų padėti. Aš nesiruošiu nieko daryti,-sušnypščiau ir jau norėjau užtrenkti duris, bet jo koja duris sustabdė.
Atvėriau plačiau duris, užsimojau ir trenkiau jam per veidą su bokso pirštine. Jis virstelėjo atgal ir atsitrenkęs į sieną nugriuvo ant žemės.
-Neprasidėk su ne tais žmonėmis,-kandžiai nusijuokiau ir trenkiau durimis. Jas greit užrakinau ir nusimoviau bokso pirštinę. Kitą pakėliau nuo žemės ir padėjau ant baro. Žvilgtelėjau pro durų skylutę, o už durų, koridoriuje, stojosi iš savo vietos tas pašlemėkas.
-Cha! Kvailys,-nusijuokiau ir nuėjau į virtuvę. Laikrodis rodė 04.38 am.. Miego visiškai nenorėjau, tad nupėdinau prie rankinės. Iš jos ištraukiau cigarečių pakelį 'marlboro'. Nupėdinau į balkoną. Išsitraukiau iš megztinio kišenės žeptuvėlį ir užsidegiau vieną cigaretę. Nuo nikotino kūnas atsipalaidavo. Pradėjau vaikščioti po didžiulį balkoną, kuriame pilna lempučių, kurios keičia spalvą. Šyptelėjau, nes tai buvo iš ties gražu. Pamačiau mini baseiną.
-Ai!-cyptelėjau iš laimės. Čia geriau nei tikėjausi. Priėjau baseiną.
-Nuostabu...-išsišiepiau.
Galėsiu rengti vakarėlius. Ir tikrai žiauriai gerus! Cigaretės nuorūką išmečiau už balkono turėklų. Susisukusi į megztinį grįžau į vidų. Duris užrakinau ir nuėjau į vonią. Duris palikau praviras. Juk viena gyvenu. Paleidau šiltą vandenį į vonią. Po kelių minučių jau gulėjau šiltoje vonioje...
------------------------------
Rytas.
Prabudau nuo saulės kaitinančių spindulių ant mano veido. Šyptelėjau. Panardinau galvą pagalvių šūsnyje. Jaučiuosi šiame bute labai vieniša.
-Šuniukas...-suburbėjau.
Tarp patalų susiradau telefoną. 11.04 am.. Lėtai atsisėdau lovoje ir pasirąžiau. Atrakinau telefoną ir susiradau Dian'o numerį. Paspaudžiau mygtuką 'skambinti'. Po kelių pyptelėjimų jis atsiliepė.
'Kas ir kas tu toks, aš miegu ir nesiruošiu kilt iš patalų'-sušnypštė jis.
'Aš ir tarp patalų'-nusijuokiau.
'Klaide!'-jau visai kitu balsu prabilo jis.
'Noriu šuns'-išsišiepiau.
'Kokio?'-sukikeno.
'Haskioooo'-nutęsiau raidę 'o'.
'Po valandos su trupučiu būsiu pas tave'-nusijuokė.
'Adios!'-sušukau.
Išsiridenau iš lovos. Su juoda liemenėle ir juodais apatiniais nusileidau į virtuvę. Šaldytuve susiradau grūdėtą varškę. Pagriebusi šaukštelį, priėjau prie balkono durų. Jas atrakinau ir išėjau į lauką. Atsiguliau ant gulto ir atsidariusi varškė pradėjau valgyti. Toliau, kitame balkone, sėdėjo kažkoks vaikinas. Labai jau matytas, bet nelabai man rūpėjo. Nužiūrėjau savo kūną. Kai kur vis dar matėsi mėlynės, bet jau mažiau. Pabaigusi valgyti atsistojau ir žvilgtelėjau į vaikiną, kuris jau žiopsojo į mane.
-Šūdas...-nusikeikiau.
-Turi taiklią ranką,-parodė į savo mėlyną akį.
-Ne ranką, o bokso pirštinę,-pavarčiau akis.
-Harry Styles,-pamojo rankas.
-Žinosiu,-tai pasakiusi dingau buto viduje.
-------------------------------
Apsivilkau juodus džinsus, su plyšiais per kelius, baltą palaidinę, su užrašu 'Pain is good'. Apsiaviau 'kriperius', bei pagriebiau savo akinius nuo saulės. Plaukus palikau palaidus. Pasidažiau natūraliu makiažu ir užsidėjau daug apyrankių, bei užsimečiau juodus, languotus marškinius. Išgirdusi durų skambutį, nubėgau laiptais į pirmą aukštą ir pravėriau duris.
-Klaide!-sušuko Dian ir apkabino mane.
-Dian!-sušukau,-keliaujam šuniuuuuuko,-sukikenau,-tik pasiimsiu kelis daiktus,-paleidau jį iš glėbio ir pagriebusi rankinę pradėjau bėgioti po namus.
-Telefonas, ausinukai, piniginė, kosmetinė, apsauga, gūmytė, vandens buteliukas...-burbėjau po nosimi,-viskas! Keliaujam!-nusijuokiau.
-Lekiam!
------------------------
-Jis tooooks mielas!-sušukau su šypsena veide.
-Mergaitė čia?-paklausė Dian moters.
-Taip. Vos dviejų mėnesių. Popieriai sutvarkyti, paskiepyta, sterelizuota. Žodžiu tvarkinga kalytė,-šyptelėjo ši.
-Imu šią gražuolę! O ji vardą turi?-paklausiau.
-Ne. Galite pati sugalvoti ir popieriuose įrašyti,-įdėjo šunytę į narvą.
-Dėkui,-padėkojau.
Po 10 minučių išėjau iš tų namų be galo laiminga! Juk turiu šuniuką! Tik liko sugalvoti vardą...
-Koks vardas?-paklausė Dian.
-Nenumanau... Gal Direma, ar Loren?-šyptelėjau.
-Man Loren patinka,-palinksėjo jis.
-Na tai ką, Loren, keliaujam namo,-sukikenau ir išvykome į mano namus. Buvau laiminga. Pagaliau nors kiek šviesos mano gyvenime...
Ar Klaidė dar ilgai bus laiminga? O gal pagaliau kažkas įvyks, kas pakeis jos įprastą dieną? Ar Harry dar ilgai ją erzins?
Tikiuosi kad patiko nauja dalis! Laukiu nuomonių, VOTE ir iki kitos dalies:Wolf-in-teh-dark xoxo. ♥
YOU ARE READING
Two hearts
FanfictionVisi sako, kad meilė yra labai svarbi mūsų gyvenime. Niekada jos neesu jautusi. Esu šalta. Nemėgstu tu laižymusi parke ant suoliuko su vaikinu. Nematau prasmės šiuo klausimu. Juk svarbiausia, norint išlikti šiame pasaulyje yra šaltumas. Ar aš blogai...