1.

11K 167 1
                                    


Adam:

Este tíz óra van a klubban ülök az irodában,az asztal alatt éppen az egyik ribanc oboázik mikor be kopognak . Igen ? - szóltam ki . A leghűségesebb barátom, egyben emberem Taylor jött be .

Ne haragudj Adam de beszélnünk kéne baj van a szállítmánnyal. Tudtam hogy ha ő szól akkor biztos olyan gáz van amit nem tud már nélkülem megoldani . A lotyót ki zavartam az irodából. Gyere barátom ülj le mond mi a baj ?

Főnök tudod csak akkor zavarlak ha nagy a baj , de most kurva nagy szar van , az ürge aki hozza a lányokat több pénzt kér mint eddig . Azt mondta ha nem fizetünk többet akkor a riválisainknak fogja el adni a lányokat . Rendben barátom megoldjuk , ne idegeskedj . Taylor le hajtotta a fejét mint aki rosszat tett . Taylor mi a baj ? Van még valami ?

Ne haragudj főnök , cserben hagytalak . Fivér , álltam oda mellé és állítottam fel , semmi rosszat nem tettél . Gyere induljunk majd vállon veregettem. Ki vettem a pisztolyom a fiókból és derekamhoz csúsztattam a derék övem alá, felvettem a zakómat és el indultunk .

Zoé:

Két nappal ezelőtt .

A nevem Zoé Smith, mutatkozom be az új kollégáimnak . Ma kezdődik az első munka napom a kávézóban . Amit tudni kell rólam sajnos egy nagyon naiv viselkedésem miatt most magamat kell el tartanom . A sztori annyi hogy mikor az egyetemen tanultam szerelmes lettem életemben először és utoljára, a srácnak csak annyira kelletem hogy elvegye a szüzességemet , sajnos a rozsaszin köd miatt hanyagoltam az egyetemet, a jegyeim nagyon rosszak lettek, a szüleim megvontak mindenféle támogatás mert nem szakítottam a pasimmal . Ez után hogy a szüleim ki dobtak és nem fizették a tanulmányaimat nem tudtam folytatni és nem volt hol laknom . Teljesen tönkre mentem lelkileg , vissza nem fogadott a családom cím szóval ebből majd tanulok és hogy álljak meg a saját lábamon , és azután jött csak a fekete leves , teljesen egyedül maradtam miután kiderült az igazság hogy a férfi akit én szerettem hátba szúrt és kihasznált . Egy pár hónapig egy éjszakai bárban dolgoztam a jobb kereset miatt hogy ki tudjak magamnak venni egy albérletet , de sokáig nem dolgoztam ott . Az állandó fogdosásból és a le részegedett agresszív csávókból elegem lett . Hát itt tartok most . Az első napom gyorsan el telt mert csak egy pár órára kellet be mennem , holnap már teljes napom lesz. Örültem mikor haza értem az én legeslegjobb barátom már az ajtóban állt és rám várt . Kiskutyám Cloe egy fekete hosszú szőrű angol cocker spániel kék szemmel. Még anyáéktól kaptam karácsonyra , csak ő van nekem . Gyorsan megetettem és le vittem sétálni ,van egy kutya park nem messze, oda szoktam vinni mert az a kedvenc helye . A parkban már vártak . Greg és Sara ők egy pár nekik van egy csivavájuk Sofi nagyon cuki ő is . Cloe és ő nagy barátok . Mi jó szülők módjára le ültünk és beszélgettünk míg a gyerekeink játszottak . Greg és Sara egy pár évvel idősebbek nálam de mindig nagyon kedvesek , Greg tengerész gyalogos így ő vele ritkábban találkozok sokat van távol Saratól de ettől függetlenül őt is kedvelem , ismerik az életem mert nekik elmeséltem Greg azt mondta ha bármi baj van nyugodtan keressem fel , Sara belső építész sajnos nem lehet gyerekük , de hála istennek itt van nekik Sofi . Pár óra elteltével már otthon is voltunk , Gyorsan én is megvacsoráztam le fürödtem és túl voltam az esti rutinomon is . A lakásom nem nagy egy szoba konyha, fürdő és WC van benne de nekem ez épp elég . Cloe az ágyon mindig a lábamhoz kuckózik és már az én szemem is nehezedik.

Adam :

-Fönök mi a terv? Kérdezi Taylor a kocsiban ülve miközben tartunk a csávóhoz aki a lányokat kézbesíti.

-A terv a következő oda megyünk és megtanítom neki hogy engem nem fenyegethet senki , úgyhogy szólj a fiuknak hogy készüljenek , nem tudom hány ember vár ránk . Taylor már neki is állt telefonálni a többi emberemnek . Hajnal egy óra körül értünk oda a régi repülő térre ahol a hangárban már vártak minket . Kiszálltunk a kocsiból és elindultunk befelé .

Az ördög markábanWhere stories live. Discover now