4: Raya Sepupu

18.8K 36 2
                                    

"Adik kejutkan Afiq sekejap" ujar umi kepada anak perempuannya.

"Linda tak dak. Dia pergi ikut makcik !!" aku memberitahu kepada umi.

"Oh yaka, tolong kejutkan Afiq sekejap boleh ? Umi nak tengok kuah mee jap" pinta umi kepada aku.

Ehh?

Haih... Aku mengeluh. Beg ditinggalkan di atas sofa. Berjalan masuk ke dalam bilik. Terlihat ada seorang lelaki sedang tidur di katil.

Dia tidak pakai baju dan hanya mengenakan seluar pendek atas lutut. Aku membiarkan pintu terbuka. Jika aku menutup nanti menimbulkan fitnah.

"Afiq bangun" aku mengejut tanpa sentuhan.

Dia tidak bergerak.

"Weyh bangun. Umi suruh kau bangun"

Masih tidak bergerak.

Haih.
Keluh aku lagi. Sesungguhnya aku tidaklah rapat dengan dia.

Aku melabuhkan punggung di katil bersebelahan dia. Tangan kiri ku menyentuh dada nya dan ku dekatkan diri pada dia.

"Afiq bangun" sambil goncang dada dia. "Umi suruh bangun"

Aku tampar pula pipi dia.

"Jangan kacau lah" Afiq menyentuh tangan ku dan genggam tangan ku. Mata dikedip.

Afiq dalam keadaan mamai memandang ku. "Kau tahu kan kau tak boleh masuk bilik ni ? Siapa benarkan?"

Aku diam.

"Jawablah"

"Sepatutnya Linda kejutkan tapi dia takdak. Lepastu umi suruh aku kejutkan kau. Tap-tapi aku buka pintu luas supaya--" tak sempat aku nak habiskan percakapan dia terus mencium bibir sexy ku.

Afiq turunkan tangan kiri ku ke kawasan tengah nya. Adek dia sudah terpacak. Oh shit !!

Bernafsu Afiq berciuman. Pinggang ku ditarik sampai aku terjatuh ke dadanya. Tangan ku masih berada di kawasan pussy dia.

Aku cuba untuk pergi.

"Lama aku perhatikan kau. Kau perempuan "pick me"? Cuba untuk tarik perhatian aku ?" Aku terkedu. Mata ku memerhati matanya. Tidak berkedip langsung. "Kau cuba untuk dekati aku ? Kan ? Betul tak apa yang aku cuba berteka-teki dengan kau ni ?"

"Aku rasa umi panggil aku lah" aku alihkan tangan kiri aku dan bangun. Afiq menahan aku.

"Aku tak dengar pun. Jangan bohong aku, Iqah" Afiq desak Iqah. Kedua-dua tangan ku diletak atas lengan tangan Afiq. Panjang akar urat ditangan nya.

"Kau minat tangan urat aku kan" Afiq cium leher aku.

"Ahhh ermmm" terkeluar suara desah manja aku. Suara yang mampu buat ramai lelaki geram.

"Adik !! Afiq dah bangun belum !!"

"Dah !!"

Aku tolak Afiq dengan badanku. Terjatuh Afiq ke katil semula. Aku berlari keluar dari bilik dan terlanggar bahu Amin abang pertama kepada Afiq.

"Aik?"

"Nampak Linda ?"

ಠ⁠ ⁠ل͟⁠ ⁠ಠ

'Dan aku Kahar kapla high council'

Aku terus mengambil telefon Poco x4 pro di atas meja dan mengangkat panggilan seseorang.

"Hello" aku berjalan keluar dari rumah. Afiq sempat mengerling kearah aku.

"Ang nak ikut dak ?" tanya Amin. Rasanya mahu keluar.

Wild Cat & Man 🔞Where stories live. Discover now