Urodziny

67 1 0
                                    

(29.04.2004, środa)
Wczoraj nic ciekawego się nie działo.Nauczyłam tylko Michasia rysować.

Moja mama ma jutro urodziny i z tej okazji zaprasza do naszego domu panią Arlettę (mamę Michasia), Michasia oraz panią Anię i jej córkę Olgę.

***

Za 15 minut mają przyjść goście.Ubrałam dzisiaj jasno-różową sukienkę, znaczy nawet nie miałam nic do gadania, bo mama zawsze szykuje mi ciuchy.

-Nati! Goście już są.Chodź na dół!-Krzyknęła moja mama.

Odrazu zbiegłam na dół i gdy zobaczyłam Michała a on mnie szybko podbiegliśmy do siebie i nawzajem się przytuliliśmy.

-Natka!

-Michaś!-powiedzieliśmy w tym samym momencie

Po chyba minucie się od siebie oderwaliśmy.

-Olga.-Powiedziała jakaś dziewczyna i podała mi rękę.

Olga miała długie blond włosy(totalne przeciwieństwo mnie), do których bardzo pasowały jej niebieskie oczy.Była niższa niż Michaś, ale trochę wyższa niż ja.Miała ubrane białe jeansowe spodnie i niebieską koszulę.

-Natalia.-Również podałam jej rękę.

Olga wyminęła mnie i podeszła do Michała, przy tym witając się z nim tak samo jak ze mną.

Urodziny minęły całkiem dobrze, tylko ta cała Olga jest lekko upośledzona, ale to nic.

—————————————
Hejka! Mega krótki rozdział, ale zobaczycie co się stanie w następnym!

Save Your Tears || The WeekndOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz