Hay hayatın amk
Cidden iğrenç bir bayram geçiriyorum.Tek iyi yanı manga alıcak kadar para biriktirebilmiş olmam
Ssjsjsjsjs
Neyse bölüme geçelim
Bu bölüm geçmişten kesitler sunucağım
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Ln klanında tanımadığım insanlarla birlikte hep "istenmeyen" olarak yaşadım.(...)
Saçlarım kar beyazdı. (Saçlarımız küçükken beyaz ama mahito yüzünden siyaha dönüşüyor. )
Zaten dışlanmamın sebebi buydu.
Ailede herkes koyu siyah saçlıydı.
Bundan dolayı aile beyaz saçlılarin uğursuzluk getireceğine inandı.Ben onlara göre lanetliydim.
(...)
Klanda bolca çocuk vardı.Hepside birbirlerinden zorbaydı.
Ama bunların bir başı vardı.
Kanbe...
Uzun ve güçlü bir yapısı vardı.
Siyah saçları ve yeşil gözleri olan bir oğlan dı.
Beni her zaman zorbalar,ölmem gerektiğini söylerdi.
O çocuklar arasında oldukça ünlüydü.
Onun nefreti herkesin nefretini ve ben bu nefrete maruz kaldım.
(...)
Çocuklar kendi aralarında Antrenman yapıyorlardı.Ben ise kenarda zorbalarımın kırdığı tahta kılıçla çalışıyordum.
(...)
Bana asla jujutsu nun ne olduğu veya nasıl kullanıldığı öğretilmedi.Sadece ateş kullandığımızı biliyordum.
(...)
Bazen farklı klanlar gelirdi.Bir gün ne klanın olduğunu bilmediğim bir klan geldi.Ama bana göre cidden gariplerdi. Bazılarının Ağızlarının yanlarında veya eşyaların değişik bir
işaret vardı.
Bu klandada bir sürü çocuk vardı.Ama içlerinden biri gözüme çarptı.Siyah bir takımı vardı. Beyaz saçları vardı.Menekşe gözleri vardı ve yetişkinler gibi işareti vardı.Oda benim gibiydi,klanında dışlanıyordu.
Onunda beyaz saçları olduğu için bizim Klanda iyi karşılanmadı.
Bizi "iki uğursuz" diyerek yan yana kimsenin göremeyecegi bir köşeye bıraktılar...Cidden çok çekingendi.Hiç konuşmadık ve birbirimizi hakkında gözlem yaptık.
En sonunda sessizliği ben bozdum.
"M-merhaba"
"..."
"Neden konuşmuyorsun"
"..."
Yanımda taşıdığı bir defter ve kalem vardı.
"Konuşmak istemiyorsan buna yazabilirsin."
Hemen defter ve kalemi alıp yazmaya başladı.
(Yazdıklarını [ ile göstercem bizim söylediğimiz tırnak işareti içinde )
[Merhaba]
"Adın nedir?"
[İnumaki]
"Tanıştıgıma memnun oldum"
[senin adın ne?]
"Yn ln"
[Bende tanıştığım memnun oldum]
"Neden konuşmuyorsun"
[Tekniğim yüzünden normal konuşamıyo rum. Konuşmak için onigiri malzemelerini kullanıyorum.]
"O ooo bu çok zor"
[Evet biraz]Annemin beni çağırmasıyla irkildim.
"Hemen geliyorum."
Hızlıca annemin yanına gittim.
Başımı okşadı.annem ve babam beni seviyolardı bu yüzden mutluydum.
Elime bir tabak onigiri verdi.Mutlulukla anneme teşekkür edip inumaki nin yanına gittim."Bize onigiri getirdim."
Adeta gözleri ışıldadı.
Hemen tabağı ona uzattım utana utana bir tane alıp yemeye başladı.
Tabağı ortamıza koyup yemeye başladım.Biz sakince yemegimizi yerken Kanbe ve birkaç çocuk bize yakınlaştı.
Kanbe alaycı bir şekilde yakınlaştı ve beni itti.
"Vay vay vay uğursuz kızımız uğursuz bir arkadaş bulmuş."
Başımı eğdim ve konuşmaya başladım .
"Bana istediğini yap ama inumakiyi zorbalama.O bunu hak etmi-."Sözlerim başıma dökülen bir kova suyla kesildi.
Suyun soğukluģuyla titremeye başladım.Kanbe ve çocuklar deli gibi gülüyordu.Kafamdan tam ikinci kovayı dökecekken bir ses duyuldu.
"Kıpırdama!"
Kanbe olduğu gibi kaldı.
İnumaki nin suratına bakamıyordum
Ama be kadar sinirli olduğu sesinden belliydi.