❝| 13 • Czy jest wobec ciebie toksyczny?

331 11 4
                                    

𝐄𝐝𝐰𝐚𝐫𝐝 𝐂𝐮𝐥𝐥𝐞𝐧🍄

Z początku było to strasznie widoczne. Wszyscy ci powtarzali, że powinnaś go zostawić. Nawet jego rodzina była przeciwko niemu. Do czasu, aż wyjechałaś z rodzicami na wakacje do Włoch i Volturi cię rozpoznali, jako człowieczego sprzymierzeńca Cullenów. Od tamtej pory zmienił się nie do poznania, a ty mu jasno stawiałaś do zrozumienia, gdzie są granice.

𝐉𝐚𝐬𝐩𝐞𝐫 𝐇𝐚𝐥𝐞🍄

Nie ma mowy, Jas to złoty chłopak. W żadnym życiu, by sobie nie pozwolił na takie coś.

𝐂𝐚𝐫𝐥𝐢𝐬𝐥𝐞 𝐂𝐮𝐥𝐥𝐞𝐧🍄

Przez swoją obawę, że może cię skrzywdzić przy najdrobniejszym błędzie, czasem kłócicie się i wtedy potrafi zachować się toksycznie, ale zaraz po tym jak zdaje sobie sprawę ze swoich słów i czynów próbuje cię przeprosić.

𝐄𝐦𝐦𝐞𝐭𝐭 𝐂𝐮𝐥𝐥𝐞𝐧🍄

Czy nieustanne, świadome wnerwianie cię jest toksyczne? Raczej nie. W takim razie, na waszej relacji nie ma żadnej toksycznej szramy.

𝐉𝐚𝐜𝐨𝐛 𝐁𝐥𝐚𝐜𝐤🍄

Em... Tutaj to bardziej ty robisz za toksyczną osobę. Dosłownie o wszystko jesteś zazdrosna. Aczkolwiek terapia małżeńska u Seth'a (tak, zostaliście do tego zmuszeni) pomaga wam wyjść na prostą.

𝐀𝐫𝐨 𝐕𝐨𝐥𝐭𝐮𝐫𝐢🍄

Naprawdę próbujecie być wobec siebie jak najmniej toksyczni, ale przeszłość waszych relacji ciągle wam to utrudnia. Często Marek i Kajusz muszą was rozdzielać, żebyście się nie pozabijali. I chociaż zdażają się u was momenty, gdy jesteście cudowną parą, to kłótnie i ciągła zazdrość, a także zaborczość wydają się być waszym wspólnym hobby.

𝐊𝐚𝐣𝐮𝐬𝐳 𝐕𝐨𝐥𝐭𝐮𝐫𝐢🍄

Jest wobec ciebie strasznie zaborczy, lecz to tylko i wyłącznie dlatego, że boi się o twoje życie. Bądźmy szczerzy, ty ciągle pakujesz się w jakieś kłopoty, kiedy tylko spóści cię na chwilę z oczu.

𝐀𝐥𝐞𝐜 𝐕𝐨𝐥𝐭𝐮𝐫𝐢🍄

Nie. Wasz związek jest okazem perfekcji. Już gorzej z całym klanem, ale to inny temat. Inną kwestią jest też to, że jest strasznie nadopiekuńczy wobec ciebie i gdyby mógł siedziałby przy tobie 24/7 bo cię kocha ponad wszystko, ale wie że nie może tak robić. Jest dla ciebie naprawdę wspaniałym partnerem. Takiego to aż pozazdrościć.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Apr 23, 2023 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

𝐊𝐈𝐍𝐆𝐃𝐎𝐌 𝐎𝐅 𝐁𝐋𝐎𝐎𝐃; preferencje ZmierzchOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz