POV anouk hemmings
hoii ik ben anouk hemmings ik ben het dochtertje van luke en natalia
ik ben samen met mijn vader en mijn oom micheal en tante crystal op vakantie in amerika voor een weekje vakantie,mijn mama zit daar weekje op haar huis te passen en op southy en moose te passen want ashton en calum zijn vaak werken en mama moet veel rust hebben na een lange reis van nederland naar hier.
ik mis mijn mama heel ergs dus wij FaceTimen heel vaak!
Ik kreeg te horen van ome Michael dat crystal een kindje kregen, het was een MEISJE!! zeiden ze allebei. IK WORDT EEN NICHT zei ik super blij!!
Ik belde mama op en zei
Bel gesprek met mama
Anouk: MAMA MICHAEL EN CRYSTAL KRIJGEN EEN KINDJE!!!!
Natalia: AAAGHH OMG ZO LEUK ZEG MAAR VIA MIJ. HEEL VEEL FELICITATIES
Anouk: ZAL IK DOEN!! Hou van jouu mama
Natalia: hou ook heel veel van jou lieffie
** einde bel gesprek**Ome Michael en tante crystal ik moest via mama jullie heel veel felicitaties zeggen,
Nahhwwwww dat is liefff zeiden ze allebei kom we gaan eten tis al laat* luke, Michael crystal en anouk hebben eten besteld voor het avond eten want was veelste laat om nlg te gaan koken*
Dat was lekkerrr jammieee wanneer gaan we weer naar huis toe zei ik met een zucht, we gaan over 3 dagen weer terug naar huis vliegen zei luke met een glimlach.
Drie dagen later****
ANOUK!!!! Riepen luke Michael en crystal we gaan naar huis toe vliegen we moeten over 3uur op vliegveld zijn, snel pakt Anouk haar spullen in en renden de trap af om in de auto te gaan zitten
*aangekomen op LAX vliegveld ze gingen inchecken richting Australië tis nog al weer zoals altijd mega lang terug vliegen*
Papa zei ik ja lieverd zei luke zijn we der al bijna nog paar minuten zijn we der bijna calum en Ashton komen ons zo ophalen van het vliegveld
Jaaaa ome calum en Ashton hrb ik al heel lang niet meer gezien!!! Zei ik blij
*aangekomen bij het vliegveld haalde ze hun koffers op en liepen naar de uitgang waas calum en Ashton en natalia stonden te wachten op hun*
MAMAAAAA zei anouk en sprong in natalia haar armen en omhelsde haar luke kwam er ook bij staan en omhelsde mee ik ben zo blij om jullie weer terug te zien zei natalia met een lach, ik ook mama zei anouk.
* na een lange reis waren ze thuis en vertelde hun alles over hun vakantie hoe leuk het was, ze hadden ook nog wat cadeautjes mee genomen.*
Kijk mama deze is voor jouu nahw wat lief dankjewel :3 deze is voor ome Calum oh wauw! Dankjewel Anouk zei die en Ashton ik heb voor jou gloed nieuwe drumsticks gekocht voor je alsjeblieft dankjewel!!! Anouk zei Ashton met een glimlach. Laten we allemaal lekker slapen want iedereen zal wel uitgeput zijn van een lange reis terug naar huis, zeker zei luke gaapent ik ga maar is bedje in zeiden crystal en Michael.
~ de beide families gingen allemaal hun eigen bed in en waren helemaal gaar van een lange terug reis uit Amerika naar Australië~
Hee zei luke tegen natalia hoe was jou weekje met Calum en Ashton zei hij oh was wel lekker rustig we hadden gezwommen nummers geschreven voor jullie tour in Amsterdam over 21 dagen jullie hebben best wel een leipe setlist inelkaar gezet, ik weet haha zei hij ik kan niet wachten om mijn bday te vieren met jullie samen in de ziggo dome over drie weken met een lach. Laten we maar lekker gaan slapen morgen gaan we weer met zen drieën lekker zwemmen aan het strand met de andere er ook bij gelukkig hadden we geen gezeur met de koffers namelijk want ik heb van andere mensen gehoord dat het nogal chaotisch verlopen is en het super lang duurden, nou slaap lekker lieffie zei hij en gaf der een kus op der voorhoofd en lag lekker dicht tegen haar aan.
Hoe willen jullie het volgende hoofdstuk willen hebben ?!
Lmk als je een ideetje hebt <3
JE LEEST
The LoyalExpedition !
Fanfictionthe third part ( mabye de laatste deel ook ) hoi leuk dat je deel 3 leest van The Loyal Expedition ! ik zal het even duidelijk maken ik was eerst het tweelingzus van luke hemmings maar dacht klopte niet vanwege andere dna resultaat blijkt het dat i...