16

690 13 0
                                    

"Dobrý ráno ženy." Usmal se Kuba kdyz jsem mu přišla otevřít dveře. Bára seděla na gauči. Obě jsme pili kafe a sledovali South park. "Ahoj." Usmála jsem se. "Vypadáš ospala." Přehodil mi ruku přes ramena a položil na stůl v obýváku tašku. "Donesl jsem vám snídani tak si dejte." Ukázal na tu po tašku. "O Kubo jsi hodný." Usmála se na nej ještě dost ospala Bára. "To nestojí za řec. Vypadáte dost zřízené." Zasmál se a posadil se se mnou na gauč. "Nebudu tady dlouho jen jsem vás chtěl přijít kouknout a dovést vám snídani." Pohladil mě po mých holých zádech. Měla jsem delší tilko a spodní prádlo. "Moc děkujeme Kubo. Večer pak mi budeš volat kdy máme přijít?" Zvedla jsem na nej hlavu. "Jo budu ti volat. Oblec se mi pěkně. I když to je asi jedno co si oblečeš stejně jsi krásná." Políbil mě do vlasů. "Co budeš dnes dělat?" Zeptal se. "Chtěla bych si zacvičit a dostat se zpátky do formy." Kousla jsem do housky kterou donesl. "Do jaký formy vole však jsi krásná." Koukl na mě a trochu se oddalil. "Joj Jakube tomuhle ty nerozumíš." Zasmála se Bára. "Jo má pravdu jednou zjistíš jak jsem to myslela." Obě jsme se zasmáli. "Tak půjdu Jo? Musíme ještě do galerie a už jdu stejně pozdě. Vidíme se holky." Políbil mě a šel se obout. "Čau Kubo." Obě najednou jsme Zakřičeli. Dosnidali jsme. Utřeli bordel a já se šla převléct. Vlastně Bára taky. Dala jsem si obtahly hnědý kraťasy a krátký top stejný barvy. Odešla jsem do obýváku kde pravé Bára dělala stojku. Rychle jsem ji přichytila nohy který ji padali. "Tak a ztaháni trochu břicho aby jsi ho zpevnila a vyvážila tím rovnováhu." Jemne jsem ji prešla po břichu. "Jo díky." Usmála se když si klekla. Další asi dvě hodiny jsme zkoušeli vše možný věci. Pak jsme si společně udělali oběd. Když jsem se najedla odešla jsem do pokoje kde jsem si lehla si postele. V ruce jsem měla telefon a koukala na Instagram. Pak jsem samozřejmě zaspala. Vzbudila mě až Bára s tím ze se máme jít chystat ze mi volal Jakub ale zvedla to ona. Tak jsem se vyhrabala z postele a vyrazila do koupelny. V sprše jsem byla před odpoledním spánkem takže teď nemusím. Umyla jsem si tvar, přežehlila si vlasy a namalovala se. V pokoji jsem se prevlekla do něčeho takového.

Přes to jsem ještě hodila černou bundu a mohli jsme vyjít

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Přes to jsem ještě hodila černou bundu a mohli jsme vyjít. Když jsme došli na místo přivítala jsem se s kluky. Bára se přivítala i s Jakubem. Já samozřejmě ne. Pak jsem si všimla ze Kuba odešel někde vedle. Já se pomalu vyplížila za nim. "Co se tady plížíš?" Zasmál se když mě uviděl. Přešla jsem k němu a skočila mu okolo krku. "To jsem ti tak chyběl?" Zeptal se když mě chytil pod zadkem. "Jo." Zasmála jsem se. "I ty mě kvítku." Políbil mě. "Nemohl bych dnes prijať k tobe?" Pohladil ne po zadech. "Kdyz budeš hodný možná uvidíš i zlate prasátko." Zašklebila jsem se. "Tak to budu moc hodný." Znovu me políbil. "Půjdu zpátky aby mě nehledali." Pohladila jsem ho po vlasech a skočila z nej dolu. "Tak Jo. Pak mě cekej." Usmál se a šel dal. Já se vrátila zpátky. Usadila jsem se na gauč k Báře. Hned mi do ruky strčila pití. Usmála jsem se na ni a přidala se do konverzace.

Jedno vím... ona je ta práva /Yzomandias Kde žijí příběhy. Začni objevovat