10.rész

1.3K 32 2
                                    

Másnap reggel a saját ágyamban kikelve mentem ki a konyhába anyának mindent elmesélni a tegnapról.
Este Andris haza dobott a kocsijával. Elvileg ma egész nap stúdióznak, szóval ma semmi esélye, hogy találkozzunk.
Fáradtan törölgettem a szemeim a reggelim előtt.
Ami egy sima szendvics volt.

elina: Ma ráérsz?

nelli: Aha. Gyere át.

elina: 1 óra múlva indulok

Megkellett beszélnünk Nellivel a dolgokat. Felöltöztem és már rohantam is a buszhoz.

-Elmentünk moziba. Aztán haza kísért és a házunk előtt megcsókolt. És azóta minden nap találkozunk. Elina én most hihetetlenül szerelmes vagyok.-ájuldozik a barátnőm.
-Jézus Nelli! De örülök nektek!
-Na és veled mizu? Milyen volt London?
Először elmeséltem neki Londont. Mindent is megosztottam vele.
-Haza felé meg össze futottam Andrissal.
-Kicsieko? Hogy?-értetlenkedik.
-Azt képzeld el Nelli, hogy egy rózsacsokorral ott állt előttem a reptéren.
-De beszéltetek azóta? Vagy honnan tudta, hogy ott vagy? Nem értem.
-Nem is tudta. Azt mondta nekem minden egyes nap kijött a reptérre és engem várt.
-Ne bassz! Elina, ez a gyerek konkrétan meghal érted.-sikít a barátnőm.
-Azért túlzásokba ne essünk.-forgatom a szemem.
-Te atya világ! Kurva jó palikat szettünk össze barátnőm, mit me mondjak.
-Arra nincs kifejezés.-értek egyet.

ekhoe_ élő videót indított

Jött meg az értesítés. Egyből bele mentem.
-Na szokker, azé nyomtam be a liveot köcsög, hogy megmutassam, hogy készülgetnek itt a zenék. Most végeztünk szóval Gg tesóval itt hesszelünk csak már a stúdióba meg ilyenek. -szólal meg a telefonomban.
-Tesó leakelgessünk meg ilyenek?-kérdezi nevetve Grasát.
-Ezt a részt megmutathatod.-mutat a gépen valamit Gg.
-Jó jó. Na most figyeljetek.-nyomja be a zenét Andris.

-Ezt nem hiszem el.-döbbenek meg teljesen.-Azt még nekem nem akarja megmutatni a fél kész munkáit.-mondom teljesen megsértve.
Miután befejeződött az a rész amit mutatni akartak le is nyomták a liveot.
-Most azonnal felhívom ezt a szélhámost.-kezdeményezem a hívást.
-Na mizu bébi?-kérdezi a vonal másik végén.
-Semmi, semmi csak néztem a liveot tudod. Hát őszintén az eszem megáll, hogy nekem meg nem tudtad tegnap megmutatni.
-Bébi ezt már megbeszéltük.-sóhajt.
-Jó tudom. -engedem el inkább a dolgot. Mert gondolom, hogy most mennyire fáradt lehet. -Mik ma estére a programok?-kérdezem.
-Gg-vel fel megyünk Kubakhoz. Miért?
-Oh.-mondom csalódottan.-Ja semmi csak azt hittem, hogy nincs mára már semmi programod.
-Holnapot össze hozhatjuk. Milyen nap is lesz holnap?
-Vasárnap-mondom unottan.
-Ja, geci az nem jó. Vágod templomba kell menjek.-adja be nekem a full hülyeségét komolyan.
-Na ne szórakozz.-mondom unalmasan.
-Viccelek. De szoktam járni néha-néha attól függetlenül.
-Ja évente 5x kábé én is.
-Akkor holnap tali. Elviszlek egyet reggelizni.
-Jó még beszélünk.-köszönök el tőle.
-Nem hallottam a teljes beszélgetést, de szuper aranyosak vagytok.-örül nekünk Nelli.
-Köszönjük szépen!-mosolyodom el.

A reggeli ugyan úgy ment, mint az előző randink. Andris kihúzta nekem a széket. Együtt megbeszéltük, hogy mit tartunk a legjobb döntésnek enni és a pincérnek leadta a rendelést.
Amikor megjött a kajám már kezdtem volna neki látni, amikor Andris rám szólt.
-Ne egyél még bele. Le akarlak fotózni.-mondja nekem, mire én csak a szememet forgatom.
-Jó, de ha bárhová kiteszed én esküszöm, hogy a két kezemmel folytalak meg.-mondom aranyosan.
-Esküszöm, hogy nem rakom ki sehová. Mosolyogj bébi.-nyomja meg a gombot Andris. -Kurva jól nézel ki bébi.-ájuldozik Andris.
-Küld majd át a fotót.-mondom neki.-Ez mennyei.-harapok bele az amerikai palacsintámba.
-Örülök hogy ízlik. Többet is járhatnánk ide.-néz körül
-Andris! Nagyon szeretek eltölteni veled minden egyes időt. De őszintén szerintem amióta ismerjük egymást híztam vagy 5 kg.-teszem a kezemet a hasamra.
-És? Finomakat eszünk. Nem az a lényeg?-persze ő könnyen beszél amikor 2x gyorsabb anyagcserével rendelkezik.
-Geci már fel 10?
-Igen, miért?-értetlenkedek.
-11-re stúdióba kell legyek. Remélem, hogy haza tudlak még dobni.
-Inkább abban reménykedj, hogy fél óra alatt ezt mind be tudjam falni.-mutatok a kajámra.-Nagy baj lenne, ha 10 percet késnél?
-Nem akarok. De ha kell akkor kések. Egyél csak nyugodtan.
-Hát jó.-még meg kell szoknom, hogy neki első a munka. Nyilván tudtam, hogy ez lesz szóval nem szabad negatívan éreznem ezzel kapcsolatban.
-Valamelyik este nem jó esetleg neked?-kérdezem reménykedve.
-Fhu hát ma és holnap biztos off, mert stúdiózunk. Utána Kubaknál leszek és utána hétvége, szóval koncert lesz. Sajnálom bébi. Mostanában eléggé tele van a naptárom.
-Nem baj.-legyintek. De igazából szarul esett, hogy tényleg ennyire nincs ideje rám. Azonban nem akartam most ezen is kiborulni, szóval úgy voltam, hogy hagyom.
-Viszont a kövi hét az még kábé üres.-mondja boldogan.-Na inkább együnk, mert sietnünk kell.-veszi a szájába a szendvicsét. Én meg erre csak a szememet forgattam.

Százszorszép//befejezett ekhoeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora