Orijinal hikaye :
ditzyreads, feelingsilly tarafından yazılan Jealousyİyi okumalar~~~
○
Antrenman zorluydu ve Kaiser bu zorlu antrenman sonrası sadece uzanıp dinlenmek istiyordu. Aldığı duş, kesinlikle ertesi gün hissedeceği acıyı hafifletecekti ama tek istediği gözlerini kapatıp uyumaktı.
Soyunma odası boş olmalıydı. Kaiser duşunu almak için herkes gidene kadar beklemişti ve yalnız kalabileceğinden emin olmuştu. Öyleyse neden hâlâ insanların konuşmasını duyabiliyordu?
Dolabına yaklaştıkça sesler daha da yükseldi. Kaiser, Ness'in gülüşünü hemen algıladı. Bunun onu neden sinirlendirdiğini anlayamıyordu, tabii ki o gülüşün sadece kendisine ve kendisine olması gerektiği için olduğunu varsayabilirdi.
Kaiser merakını bastıramadı, Ness'in kiminle konuştuğunu görmesi gerekiyormuş gibi hissetti.
Elbette hemen çıkıp gidebilirdi ve kendi gözleriyle görebilirdi, ama içinde kaynamaya başlayan bir şeyler vardı ve varlığını saklaması gerektiğini hissetti.
Köşeden bakınca Kaiser gördüklerinden nefret etti.
Oyuncu kadrosuna zar zor yardımcı olan Kurona, Ness'in sırtını dolaplara yaslamış, bir elini koluna bastırmış ve onu fiilen hapsetmişti. Kaiser, Kurona ona okunamaz bir şekilde şaka yaparken kırmızılaştığını hissetti, çok uzakta olduğundan mı yoksa midesinde kaynayan öfkeden mi anlayamadı.
En kötü yanı, Ness'in onunla birlikte gülme şekliydi.
Bu adam kim olduğunu sanıyordu? Kim oluyordu da Ness'e dokunuyordu? Onun Ness'ine. Kaiser kendini tutamayıp köşeyi döndü ve diğer iki çocuğu hazırlıksız yakaladı. Kurona, elini çekmeden önce göz teması kurdu.
"Kaiser," diye başladı Ness. Kaiser'in, kolunu Kurona'nın tuttuğu yerden yakalamasıyla sözü kesildi, "Ne-?"
Kaiser, Ness'i soyunma odasından dışarı sürüklerken hiçbir şey söylemedi, kıyafetlerini almak için durmadı, hatta Ness'e bile bakmadı.
Ness tekrar ağzını açana kadar koridorun sadece birkaç metre aşağısındaydılar, "Kaiser, ne oldu?"
Kaiser onun ses tonu üzerine diğerinin kolunu daha sıkı tutmadan edemedi, ne yaptığının nasıl farkına varamıyordu? Ayaklarını koridorda daha hızlı hareket ettirirken, Kurona gittiği için öfkesi biraz dağılmıştı.
"Ah, acıtıyorsun, Kaiser."
(watty kızı Ness)
Kaiser onları odalarına çekerken dişlerini gıcırdattı.
Sırtı yatağa çarptığında Ness'in dudaklarından küçük bir inilti kaçtı. Hiçbir şey söylemedi ama ifadesi Kaiser'e bilmesi gereken her şeyi anlattı.
Büyümüş gözleri ve hafifçe kıvrılmış dudaklarıyla, olan bitenden habersiz olduğu belliydi. Herhangi bir yanlış yapıp yapmadığı ya da ne yaptığı hakkında hiçbir fikri yoktu.
İğrençti, hatta acıklıydı. Kaiser'in eylemlerini haklı çıkarmaya ihtiyacı yoktu. Ness neden kime ait olduğunu bilmeli, neden kendini açıklamalıydı ki?
İşler hep böyleydi. Birbirlerini tanıdıkları sürece, Ness Kaiser'e aitti. Ness'in çizgiyi aştığı hiçbir zaman olmamıştı, peki şimdi ne olmuştu? Ness neden düzensiz davranıyordu?
Bu kadar endişelenmek ona göre değildi. Ness işlerin düzenini unutmuşsa Kaiser'in ona hatırlatması yeterliydi.
Kaiser, Ness'in dudaklarını hemen yakalayıp neredeyse acı verecek şekilde bastırdı. Ness, baskıyla inleyerek öpücüğe karşılık verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
{✓} 𝑳𝒐𝒗𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝑶𝒘𝒏𝒆𝒓𝒔𝒉𝒊𝒑 | Kainess
FanfictionAlexis, Michael'ın onu kullanma biçimini seviyordu, ona tamamen Michael'a aitmiş gibi hissettiriyordu. Michael, Alexis'in uysal hale gelmesine, Michael'ın ondan ne istediğini, hayır, ihtiyaç duyduğunu bu kadar çabuk anlamasına bayılıyordu. Mükemmel...