Haza kell mennem, mivel Alaric megkért hogy menjek, gyorsan elköszönök a többiektől gondoltam és lementem a nappaliba. Hál istennek mindenki ott volt.
-sziasztok. Köszöntem.
-Szia. Köszöntek. Elmagyaráztam hogy miért kell elmennem. Klaus-sal és Elijah-val kezet fogtam. A Vivit megöleltem és mivel Rebekah elég szomorúnak tűnt ezért őt is megöleltem.
- Szia hercegnőm. Köszönt Kol egy kaján vigyorral.
-Jólvan na! Mondtam és őt is megöleltem.
- Mondtam hogy megadod magad. Kuncogott.
- ülj el! Kuncogtam.
-Sziasztok. Ezzel a lendülettel kiléptem a nagy házból . Alaric írt hogy 5 perc és itt van. Alaric gyorsan ide ért.
- Szia. Köszöntem ahogy beszáltam . -Szia Y/n. Köszönt és megölelt amit boldogab viszonoztam. Az úton nagyon sokat beszélgettünk.Oda értünk Elena-ék házához. Amikor kiszáltam egyből észre vettem Elenát. - ELENAAA!! Kiáltottam és futva indultam el drága barátnőmhöz. Egész nap beszélgettünk, kiderült hogy Elenanak van egy pasija, asszem Stefannak hívják.
- Na és... Neked van valakid? Kérdezte Elena kíváncsian.Valamiért Kol képe jelent meg az elmémben. NEM NEM NEM RÜHELLEM AZT A GYEREKET! szidtam magam magamban.( van ilyen szó?😭)
-nincs senki. Böktem ki.
Még egy kicsit beszéltünk. Naon késő van. Gondoltam.
-én szerintem megyek lefeküdni. Mondtam Elenanak.
-oké. Jó éjt Y/n. Mondta Elena.
-Neked is. Köszöntem el. Bementem a szobámba és gyorsan le zuhanyoztam. Befeküdtem a puha ágyamba amikor kaptam egy üzenetet. Egy fáradt nyögéssel felkaptam a telefonom és megnéztem hogy ki írt. - ismeretlen szám? Néztem furán. Megnyitottam az üzenetem és elmosolyodtam az üzeneten.
ismeretlen:Na milyen volt az első nap hercegnőm?———
Na remélem hogy tetszett ez a rész 😊. Hamarosan hozom a következő részt. Byeee😙😙
YOU ARE READING
Mikaelsonba szeretve [Kol Mikaelson x olvasó]
RomanceMit szólnál ha a legjobb barátod bátyja elkezdené csapni neked a szelet? Olvasd el hogy kiderüljön. Ui:lemon lesz benne.